تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

تمدید نام نویسی داوطلبان انتخابات شوراها تا ساعت۲۲امروز

  • کد خبر : 22877
  • 01 اردیبهشت 1392 - 13:04

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور گفت: بر اساس جدول زمان بندی، نام نویسی از داوطلبان نامزدی انتخابات شوراها تا ساعت ۲۰ امروز تعیین شده بود که این مهلت تا ساعت ۲۲ تمدید می شود. حسنعلی نوری تاکید کرد: کسانی که تا این ساعت در فرمانداری ها و بخشداری ها حضور داشته باشند نام نویسی قطعی […]

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور گفت: بر اساس جدول زمان بندی، نام نویسی از داوطلبان نامزدی انتخابات شوراها تا ساعت ۲۰ امروز تعیین شده بود که این مهلت تا ساعت ۲۲ تمدید می شود.

حسنعلی نوری تاکید کرد: کسانی که تا این ساعت در فرمانداری ها و بخشداری ها حضور داشته باشند نام نویسی قطعی می شوند و مهلت نام نویسی پس از این ساعت تمدید نخواهد شد.

وی همچنین گفت: داوطلبان همچنان می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت، نام نویسی و کدرهگیری دریافت کنند اما باید۳ تا ۴ ساعت پس از نام نویسی به این دفاتر برای نام نویسی قطعی و نهایی مراجعه کنند تا در این مدت، اطلاعاتشان به صورت الکترونیکی به بخشداری ها و فرمانداری ها منتقل شود.

نوری همچنین گفت: داوطلبان عشایر از تیره های کوچ رو نیز تا ساعت۲۲می توانند برای نام نویسی اقدام کنند.

نام نویسی حدود ۱۵۰ هزار داوطلب برای انتخابات شوراها

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور اعلام کرد: از آغاز نام نویسی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تا ساعت۱۰ امروز ۱۴۹هزار و۴۵۱ نفر در سراسر کشور نام نویسی کرده اند.

حسنعلی نوری گفت: از این تعداد ،۱۴۳هزار و۱۲۷نفر مرد و۶ هزار و۳۲۴ نفر زن هستند.

وی افزود: ۱۱۹هزار و۳۷۶نفر از این افراد را داوطلبان انتخابات شوراهای روستایی و۳۰هزار و۷۵نفر را داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهرها تشکیل می دهند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=22877

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.