تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

ثبت‌نام بیش از ۳ هزار داوطلب برای انتخابات شوراهای شهر و روستا در لرستان

  • کد خبر : 22887
  • 01 اردیبهشت 1392 - 14:49

  مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری لرستان گفت: تاکنون سه هزار و ۹۱۶ داوطلب در استان لرستان برای کاندیداتوری در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت‌نام کرده‌اند. محمدامین رضوانی اظهار داشت: از تعداد سه هزار و ۹۱۶ نفر ثبت‌نام شده تاکنون، سه هزار و ۸۸ نفر روستایی و ۸۲۸ نفر شهری هستند که برای این دوره از انتخابات […]

IMG11493171

 

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری لرستان گفت: تاکنون سه هزار و ۹۱۶ داوطلب در استان لرستان برای کاندیداتوری در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت‌نام کرده‌اند.

محمدامین رضوانی اظهار داشت: از تعداد سه هزار و ۹۱۶ نفر ثبت‌نام شده تاکنون، سه هزار و ۸۸ نفر روستایی و ۸۲۸ نفر شهری هستند که برای این دوره از انتخابات به عنوان اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا تعدادی از آنان انتخاب می‌شوند.

وی یادآور شد: از سه هزار و ۸۸ نفر روستایی تعداد ۱۰۱ نفر زن و دو هزار و ۹۸۷ نفر مرد هستند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری لرستان با بیان اینکه انتخابات شوراهای لرستان در ۲۵ نقطه شهری و یک‌هزار و ۵۶۵ نقطعه روستایی برگزار می‎شود، افزود: این افراد در شهرها و روستاهای خرم‌آباد، بروجرد، الیگودرز، ازنا، دلفان، دوره چگنی، دورود، سلسله، کوهدشت و پلدختر برای کاندیداتوری در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت‌نام کردند.

رضوانی با بیان اینکه این افراد از طریق سامانه جامع انتخابات به صورت آنلاین و همه روزه ثبت‌نام کردند، افزود: این روند تا پایان امروز ادامه دارد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری لرستان با اشاره به اینکه ثبت‌نام شوراهای شهر و روستا در لرستان با استقبال خوبی در حال انجام است، گفت: در این دوره از انتخابات در شهرهای خرم‌آباد و بروجرد ۱۳ نفر به عنوان عضو اصلی و شش نفر عضو علی البدل، در شهرهای کوهدشت، نورآباد، الیگودرز و دورود ۹ نفر عضو اصلی و چهار نفر عضو علی البدل، شهرهای ازنا، پلدختر و الشتر هفت نفر عضو اصلی و سه نفر عضو علی البدل و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر مانند چگنی پنج نفر عضو اصلی و دو نفر عضو علی البدل انتخاب می‌شوند.

رضوانی یادآور شد: در مناطق روستایی، داوطلبان در روستاهای زیر ۲۰۰ خانوار باید سواد خواندن و نوشتن، بالای ۲۰۰ خانوار دیپلم، در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر مدرک کاردانی و بالای ۲۰ هزار نفر مدرک لیسانس و معادل نیاز است.

وی اظهار داشت: این ثبت‌نام تا پایان امروز ادامه دارد و داوطلبانی که می‌خواهند ثبت‌نام کنند، از این فرصت باقیمانده استفاده کنند.

رضوانی یادآور شد: براساس نقاط شهری و روستایی چهار هزار و ۹۸۰ نفر به عنوان منتخب مردم انتخاب می‎شوند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=22887

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.