تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
5

نام نویسی ۵۶ نفر داوطلب برای عضویت در شورای شهر نورآباد

  • کد خبر : 22896
  • 01 اردیبهشت 1392 - 15:01

  فرماندار شهرستان دلفان گفت: تاکنون ۲۳۶ داوطلب برای شرکت در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در حوزه انتخابیه دلفان و بخش‌های تابعه ثبت نام کرده‌اند. رضادریکوند در گفت‌وگو با فارس گفت: تاکنون ۵۶ نفر در حوزه شهری و ۱۸۰ نفر در حوزه روستایی برای شرکت در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی […]

news_2873

 

فرماندار شهرستان دلفان گفت: تاکنون ۲۳۶ داوطلب برای شرکت در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در حوزه انتخابیه دلفان و بخش‌های تابعه ثبت نام کرده‌اند.

رضادریکوند در گفت‌وگو با فارس گفت: تاکنون ۵۶ نفر در حوزه شهری و ۱۸۰ نفر در حوزه روستایی برای شرکت در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در حوزه انتخابیه دلفان و بخش‌های تابعه ثبت نام کرده‌اند.

فرماندار شهرستان دلفان با بیان اینکه فردا آخرین روز ثبت نام از شوراهای شهر و روستا است، گفت: ثبت نام این افراد به صورت پیش ثبت نام و یا ثبت نام نهایی انجام شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان دلفان زمینه حضور حداکثری مردم را در پای صندوق‌های اخذ رای را دارا است، افزود: این افراد از طریق فرمانداری نورآباد، بخشداری کاکاوند و دفاتر آی سی تی روستایی ثبت نام کرده‌اند.

دریکوند با بیان اینکه کار ثبت نام داوطلبان چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تا فردا اول اردیبهشت ماه ادامه دارد، افزود: فرمانداری‌ نورآباد و بخشداری‌ کاکاوند فردا کار ثبت نام از کاندیدهای شوراهای شهر و روستا را انجام می‌دهند.

وی از تمام افرادی که می‌خواهند کاندیدای شوراهای شهر و روستا شوند، خواست در این فرصت باقیمانده ثبت نام کنند.

فرماندار شهرستان دلفان گفت: در شهرستان دلفان انتخابات شوراهای شهر و روستا در دو شهرستان نورآباد و هفت چشمه و ۲۶۱ روستایی برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=22896

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.