تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

شهردار خرم‌آباد در بین برترین شهرداران کشور

  • کد خبر : 22902
  • 01 اردیبهشت 1392 - 15:14

    در نخستین همایش و نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های روابط عمومی شهرداری‌های سراسر کشور در مدیریت شهری، هرمز نصیری، شهردار خرم‌آباد به عنوان یکی از شهرداران برتر کشور انتخاب شد. هم‌چنین، سعید سروش از روابط عمومی شهرداری خرم‌آباد، در بخش اطلاع‌رسانی، موفق به کسب عنوان برتر و تندیس ویژه‌ی سازمان شهرداری‌های کشورگردید. مراسم اهدای […]

102089_634829518926870281_l 

 

در نخستین همایش و نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های روابط عمومی شهرداری‌های سراسر کشور در مدیریت شهری، هرمز نصیری، شهردار خرم‌آباد به عنوان یکی از شهرداران برتر کشور انتخاب شد. هم‌چنین، سعید سروش از روابط عمومی شهرداری خرم‌آباد، در بخش اطلاع‌رسانی، موفق به کسب عنوان برتر و تندیس ویژه‌ی سازمان شهرداری‌های کشورگردید.

مراسم اهدای جوایز این جشنواره، صبح جمعه ۳۰ فروردین در سالن همایش‌های نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد و ظهر همین روز به پایان رسید. در بخش‌ غرفه‌ها نیز غرفه‌ی شهرداری اراک به عنوان غرفه‌ی برتر انتخاب شد و از غرفه‌های شهرداری‌های مشهد، تبریز،ماهشهر، خرم‌آباد،رشت، بیرجند و سبزوار نیز تقدیر شد.

اسفندماه ۹۰ بود که با اکثریت آرای اعضای شورای اسلامی خرم‌آباد، هرمز نصیری به عنوان شهردار جدید خرم‌آباد انتخاب شد. ساماندهی هندسی بسیاری از میدان‌های شهر، ایجاد پارک سوار میدان امام حسین (ع) خرم‌آباد، نوسازی دریاچه‌ی بهشت، ساخت بوستان پرچم شهر، ایجاد پیاده‌روی فلزی پل حاجی خرم‌آباد،راه‌اندازی ارتباط اینترنتی مستقیم شهروندان با شهردار در فضای مجازی، نوسازی و بهسازی بسیاری از پارک‌های شهر از جمله پارک‌های شریعتی، شهر و دانشجو و جزء این‌ها، فعالیت‌هایی است که به نظر می‌رسد رضایت شهروندان را در پی داشته.

سعید سروش نیز از عکاسان خبری است که عناوین زیادی در بخش عکس خبری از جشنواره‌های متعدد منطقه‌ای و کشوری کسب کرده است؛ از جمله در نوزدهمین جشنواره‌ی سراسری مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی کشور (اسفندماه)،سعید سروش از هفته‌نامه‌ی سیمره، توانست در بخش عکس خبری، نظر مساعد هیئت داوران را برای تقدیر به دست بیاورد.

همراه هرمز نصیری، شهرداران مشهد، تبریز، اراک، قم،رشت و سبزوار نیز به صورت مشترک به عنوان شهرداران برتر کشور انتخاب شدند. شهردار برتر، روابط عمومی برتر، مقام برتر اطلاع‌رسانی، کارشناس برتر ارتباطی، برترین پایگاه اطلاع‌رسانی و غرفه‌ی برتر نمایشگاهی، بخش‌هایی بودند که هیئت داوران، برترین‌هایشان را انتخاب کرد.

در بخش اطلاع‌رسانی، جاوید کیانی از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد، رتبه‌ی اول را کسب کرد و از روابط عمومی‌های شهرداری‌های زنجان،رشت، اراک، ماهشهر، سبزوار،لاهیجان،بیرجند، قم، قشم،اهواز،سنندج،تبریز و خرم‌آباد (سعیدسروش) نیز در این بخش، تقدیر شد.

پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد هم‌چنین رتبه‌ی برتر بخش پایگاه‌های اینترنتی شهرداری‌های کشور را از آن خود کرد.

هم‌چنین در پایان این مراسم از کتاب‌های «مدیریت شهری در روابط عمومی» نوشته‌ی احمد یحیایی و مهران کفاش و «کتاب جامع فن‌‌آوری اطلاعات شهرداری‌ها» و از تمبر یادبود این مراسم با عنوان «نخستین نمایشگاه روابط عمومی‌ شهرداری‌های کشور در مشهد» رونمایی شد.

این جشنواره که اولین جشنواره‌ی علمی در این حوزه به شمار می‌رود، از ۲۷ تا ۳۰ فروردین در سالن همایش‌های نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد.

منبع : سیمره

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=22902

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. عجب افتخارى؟. تبریک نمیگم چون چیزى که عیان است چه حاجت به بیان است؟

  2. این شهردار داره زحمت میکشه ممنون از زحماتش فقط این ی شهردار امام جمعه باقی ول معطلا از استاندار بگیر وفرماندار و نماینده وغیره حالا رییس اداره راه آقای ملکی ام ی کم نه زیاد خوب از ایشونم ی کم ممنون.

  3. آقای نصیری واقعاکارمیکنه دستشون دردنکنه
    نه تنهابهترین شهردارایرانه بلکه بهترین وبرترین شهردار جهانه
    خداپشت وپناهت…

  4. ننگ بر کسانی باد و رو سیاهی برای کسانی ماند که نگذاشتند آقای نصیری در کوهدشت بماند!!!
    اگر ایشان شهردار کوهدشت می ماند به نظر شما کوهدشت از آن موقع تا الان چه می شد

  5. آنقدر شهرداران قبلی کم کاری کرده اند و اصلا کاری نکرده اند که کوچکترین کارهای انجام گرفته توسط شهردارجدید خرم آباد نمود پیدا کرده و بعضی ها هم خیلی گندش کردند . شهردار خوب باید برود دنبال کارهای بزرگ نه این کارهای کوچک و پیش پا افتاده . شهردار خرم آباد به عنوان مرکز استان باید برود دنبال سرمایه گذار جهت احداث منوریل ( قطار شهری ) – ترن هوایی – پارک آبی – تله کابین و… شهردار باید با همکاری ادارات دیگر و مسئولین استان زمینه جذب گردشگران داخلی و خارجی را فراهم کند تا شهر رونق بگیرد . توجه به مبلمان شهری زیبا سازی بناها – توجه به سیستم حمل و نقل درون شهری و برون شهری -از دیگر کارهایی است که باید انجام شود . مهمترین کار توسط شهردار باید زمینه جذب افراد تحصیلکرده در بخشهای گوناگون را فراهم کند نه مثل الان که فضای سبز بصورت سنتی اداره می شود در صورتی که هزاران جوان در رشته مهندسی کشاورزی و گیاه شناسی بیکار داریم . ایده زیاد است ولی کسی نیست که توجه کند . فقط بعضی ها بلدند برای کارهای کوچک بنرهای بزرگ تشکر چاپ کنند . در پایان من هم به عنوان یک شهروند از کارهای شهردار نصیری با این بضاعت کم شهرداری خرم آباد تشکر می کنم . ولی شهرداری باید برود به سمتی که دنبال ایجاد منابع درآمدی جایگزین روشهای متداول موجود در شهرداری به جای افزایش و فروش تراکم و .. باشد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.