تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

تکرار وعده یارانه ۲۵۰ هزارتومانی/ احمدی​نژاد: ما را با دست بسته در حوضی انداخته و می​گویند خودت بیرون بیا و کشور را نیز بیرون بیاور

  • کد خبر : 22911
  • 01 اردیبهشت 1392 - 15:45

  رئیس جمهور که با حضور در یک گفت​وگوی زنده تلویزیونی از توان دولت برای پرداخت یارانه ۲۵۰ هزارتومانی خبر داده بود، با نزدیک شدن به انتخابات چندین بار این موضوع را تکرار کرده است. به گزارش میرملاس به نقل از خبر آنلاین، در فضایی که هر یک از نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری رقمی […]

n00163218-b

 

رئیس جمهور که با حضور در یک گفت​وگوی زنده تلویزیونی از توان دولت برای پرداخت یارانه ۲۵۰ هزارتومانی خبر داده بود، با نزدیک شدن به انتخابات چندین بار این موضوع را تکرار کرده است.

به گزارش میرملاس به نقل از خبر آنلاین، در فضایی که هر یک از نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری رقمی را برای پرداخت یارانه در دولتشان اعلام می​کنند، نرخ اعلامی محمود احمدی نژاد از همه بالاتر است. چرا دیگران تنها وعده افزایش این یارانه را می​دهند و برخی همچون محسن رضایی از عدم پرداخت ۶ ماهه یارانه ۶۵ هزارتومانی و پرداخت با سود آن پس از این مدت سخن می گوید. محمد باهنر هم می گوید که با کاهش یک پنجم یارانه موجود می​تواند درمان را مجانی کند. اما رئیس دولت کنونی با شعار یارانه «۲۵۰ هزارتومانی» از دیگران جلوتر است.
او که در چهارمین دوره سفرهای استانی هیات دولت به استان خوزستان سفر کرده گفت: می توان به جای ۴۵هزار و ۵۰۰ تومان یارانه نقدی کنونی، به هر ایرانی ۲۵۰ هزار تومان یارانه پرداخت کرد اما عده ای با داد و بیداد می خواهند مانع از این موضوع شوند.
رئیس جمهور باز هم از این «عده» نامی نبرد و با بیان اینکه هدفمندی یارانه ها یعنی پول مردم در جیب مردم اضافه کرد: ما را در حوضی انداخته اند و دست ما را بسته اند؛ می گویند خودت بیرون بیا و کشور را نیز بیرون بیاور؛ اما می آیند و وزنه ای هم به پای ما می بندند. ما به هر روشی شده از حوض می خواهیم بیرون بیاییم اما آمده اند و دست خود را بر روی سر ما گذاشته و ما را به پایین هُل می دهند.
وی بار دیگر در واکنش به انتقادهایی که به دولتش وارد است، اظهارداشت: س دیگری احتکار کرده، فرد دیگری بازار ارز را برهم زده و یک نفر دیگر تحریم کرده اما عده ای همه تقصیرها را بر گردن قانون هدفمندی یارانه ها می اندازند.
گزیده سخنان وی به نقل از ایرنا از این قرار است:
·         دشمنان و بدخواهان ملت ایران یکی از پس ازدیگری به تاریخ پیوسته اند اما این ملت همچنان پرافتخار ایستاده است و تا رسیدن به عالی ترین قله های شرافت، این ملت همچنان خواهد ایستاد و امروز جهان برای رسیدن به آن نقطه موعود نزدیک می شود.
·         امروز بشریت در یک پیچ تند تاریخی و در آستانه رسیدن به قله موعود قرار گرفته است .
·         {با اشاره به دو سفر اخیر خود به ونزوئلا } چاوز مرد بزرگی در تاریخ کنونی جهان بوده است. وقتی یک مرد بزرگ و قهرمان بنام «چاوز» پرچم عدالت و توحید را بلند می کند، ملت ها دور وی جمع می شوند که این نشانه ای از حرکت و پیشرفت به سمت قله و آماده شدن شرایط جهان برای رسیدن به آن آرزوی تاریخی است.
·         وظیفه ملت ایران بر افراشتن پرچم توحید در جهان است. موضوع دیگر حرکت مردم ایران در مسیر توحید وفرهنگ یکپارچه است تا ملت ها در کنار هم قرار دهند و از آنها حمایت کنند و به آنان روحیه دهد.
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=22911

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 13در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۳
  1. چَنی روی دِری ؟

  2. چقدر تو پررویی !

    • حتما چیزی تو این مردم دیده حتما میدونه که این مردم بهش افتخار میکنن میدونه که مردم مو رو میبینن پیچشش مو رو نمیبینن.آخه دیگه واسه ما اعصاب گذاشتی واسه ما بدبختها اعتبار گذاشتی ابرو گذاشتی شرف ما رو تو دنیا بردی ایرانی که به هیچ سگی باج نمی داد حالا باید به افغانستان و پاکستان باج بده.دیگه بسمونه به خدا چرا ما بدبختها فقط ظاهرو میبینیم چرا باعث بشیم که یه سری مارو خر فرض کنن با این فرض هم به یقین برسن به خدا از بس اعصابم خرابه خودم هم نفهمیدم چی نوشتم نمی خوایم آقا نمی خوایم نه احمدی نه وزیر احمدی، نه اصول گرا نه اصلاح طلب نمی خوام آقا

      • پس چی میخوای ؟
        زنده باد اصلاحات
        مرده باد عوام فریبی

        • مرد حسابی کجای کاری اصلاحات تموم شد.اصلاحات مرد.خاکش هم کردن حالا هر از چندگاهی واسه هو کشیدنش از قبر میارنشون بیرون تا مردم باهاش به خواب خوش بی اندیشن.حالا میخواد مثلا موسوی باشه که روحش هم دیگه ارزش گول زدن مردم نداره می خواد خاتمی باشه که به زور داره نفس خودشم میکشه چه برسه به اینکه به این مردم خواد نفسی بده.ما دیگه تا روز قیامت مرده متحرک شدیم که الت دست شدیم واسه بازی شطرنج یه عده

        • آقایJj
          برای شفات دعا می کنم

    • آقای ناشناس میشه بپرسم به کجا وصلی که اینهمه توی کامنت هاتون برای دیگران شفاعت میگیری؟

      • آقای تورج !
        گفتم شفا ، نه شفاعت . کسی که زحمت های خاتمی و اصلاحات را فراموش کنه بیماریه که به شفای عاجل احتیاج داره

  3. با همین یارانه فعلى اقتصاد نابود شده .. شر مرسان لطفا. برا پرداخت همین مبلغ ، هزار در میزنید حالا پنج برابر بشه لابد حقوق کارمند أن و قطع میکنى شاید بشه پرداختش کنى؟

  4. آقا یا خانم لک زاده :
    آفرین و پاورقی مشق بچه ی کلاس اول می نویسن. نه بنده کلاس اول ابتدایی هستم نه شما لایق معلمی!
    دفعه ی دیگه خواستی کامنت بزاری قبلش بده بزرگترت ویرایش کنه یا شما فقط پاکنویس ش کن
    این متنی زیر هفت ساله ات رو برات تکرار میکنم که فراموشت نشه:
    “چه عجب یه حرف درست و حسابی از تورج شنیدیم تورج ! پس بلدی حرفای خوب خوب هم بزنی…. آفرین آفرین!”

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.