تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

ملکشاهی ، آقامحمدی و عبدی کار بررسی صلاحیت نامزدهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان را به عهده گرفتند

  • کد خبر : 22946
  • 01 اردیبهشت 1392 - 19:10

  رییس ستاد انتخابات استان لرستان گفت: سه نفر از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، کار بررسی صلاحیت نامزدهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان را به عهده دارند. ˈحسن شریعت نژادˈ افزود: ˈایرج عبدی و ابراهیم آقامحمدیˈ نمایندگان خرم آباد و دوره چگنی و ˈالهیار ملکشاهیˈ نماینده کوهدشت […]

ImageThumb2

 

رییس ستاد انتخابات استان لرستان گفت: سه نفر از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، کار بررسی صلاحیت نامزدهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان را به عهده دارند.

ˈحسن شریعت نژادˈ افزود: ˈایرج عبدی و ابراهیم آقامحمدیˈ نمایندگان خرم آباد و دوره چگنی و ˈالهیار ملکشاهیˈ نماینده کوهدشت برای انجام این کار انتخاب شده اند.

وی تصریح کرد: فعالیت این افراد به عنوان هیات نظارت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا می باشد.

وی با اشاره به اینکه زمان ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تا اول اردیبهشت ماه ادامه دارد، اضافه کرد: کار بررسی صلاحیت کاندیداها پس از پایان زمان ثبت نام ، آغاز خواهد شد.

شریعت نژاد افزود: در مجموع چهار هزار و ۹۸۰ نفر به عنوان اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در لرستان انتخاب خواهند شد که ۱۶۳ نفر در شهرها و چهار هزار و ۸۱۷ نفر دیگر در روستاها به عنوان اعضای شوراها معرفی می شوند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=22946

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 15در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۵
  1. أولا که کار نماینده چیز دیگه است دوما چند ماه زمان خدمت کردن به حوضه انتخابیه خودشون را از دست میدن!!! سوما هر کسى رو که دوس داشته باشن تأیید و با هر مخالف باشن رد صلاحیت میکنن. به نظرم بدور از عدالته. این—– این هم نشون@.

    • ترکیب خوبی است . امیدوارم قدری سخت بگیرند و هر کس با هراندازه صلاحیت و شایستگی را تایید نکنند تا بیاید و با عوامفریبی و طایفه بازی انتخابات را خراب کند

    • حوزه انتخابیه!!!!!!!

    • تورج خان !
      من همانی هستم که لایق معلمی نیست ولی تو به دلیل فقر سواد باید مقطع ابتدایی رو دوباره بخونی چون ” حوزه ” درسته نه ” حوضه ” !
      حوض چیزیه که توش آب می ریزن تا تو بتونی شنا کنی و غرق نشی … آفرین آفرین !

    • تورج خان !
      دوما و سوما اشتباهه … دوم و سوم کلمات فارسی هستند و تنوین نمی گیرند باید بنویسی ثانیاً و ثالثاً .
      یاد گرفتی عزیزم ؟ آفرین آفرین !

      • آقاى ناشناس لک زاده. و …
        دوستان بى خبر از سواد من نیستند. من با آى پد تایپ میکنم با صفحه کلید مابقى کامپیوتر ها تفاوت دارد کافى است شما به کلمه فاصله بدهید کلمه ى حافظه ى خود را نشان میدهد.
        درمورد تایپ کلمه ” حوزه ” فقط با نوشتن حروف ” حو” مابقى کلمه بطور اتوماتیک نمایش داده مى شود. درمورد مابقى کلمات هم همین گونه است.
        فقط امیدوارم خودم را با همان ناشناسى که با زمین و زمان و با خودش مشکل دارد و خودش را به نام لک زاده و هر القاب دیگرى ، معرفى میکنید، دهن به دهن نشده باشم؟! چون حداقل چند شب عذاب وجدان پیدا میکنم. در روانشناسى به این گونه افراد میگن” شخصیت هاى ضد اجتماع” . من به هیچ جایى وصل نیستم ولى این بار به جاى تمام کسانى که در این مدت برایشان شفاعت طلب کردید ، براتون دعا مى کنم که خدا شفا تون بده.

        • آفرین آفرین !

        • آقای تورج!
          کامنت هایتان را پیگیری می کنم و قابل استفاده است . جسارتاً میخواستم تحصیلات ،میزان و حیطه مطالعات شما رابدانم . ضمناً من هم معتقدم بعضی ها شخصیت ضداجتماع دارند که باید از شرشان به خدا پناه برد

  2. یا صابر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. واقعا کسانی باید گزینش کنند که خود انتخابات را با مردانگی رقم زده باشند

  4. به نظرم اصلاً کار درستی نیست نماینده ها کار بررسی صلاحیت رو انجام بدن

  5. عجب………………
    به حق چیزای شنیده و ندیده. این خبرا نه تنها دلگرمی نمیده بلکه بیشتر تن آدم می لرزه از شنیدنش.

  6. اه این ایمان بدبخت ها کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.