کد خبر : 22946
تاریخ انتشار : ۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۰
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 312 بازدید

ملکشاهی ، آقامحمدی و عبدی کار بررسی صلاحیت نامزدهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان را به عهده گرفتند

  رییس ستاد انتخابات استان لرستان گفت: سه نفر از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، کار بررسی صلاحیت نامزدهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان را به عهده دارند. ˈحسن شریعت نژادˈ افزود: ˈایرج عبدی و ابراهیم آقامحمدیˈ نمایندگان خرم آباد و دوره چگنی و ˈالهیار ملکشاهیˈ نماینده کوهدشت […]

ImageThumb2

 

رییس ستاد انتخابات استان لرستان گفت: سه نفر از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، کار بررسی صلاحیت نامزدهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان را به عهده دارند.

ˈحسن شریعت نژادˈ افزود: ˈایرج عبدی و ابراهیم آقامحمدیˈ نمایندگان خرم آباد و دوره چگنی و ˈالهیار ملکشاهیˈ نماینده کوهدشت برای انجام این کار انتخاب شده اند.

وی تصریح کرد: فعالیت این افراد به عنوان هیات نظارت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا می باشد.

وی با اشاره به اینکه زمان ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تا اول اردیبهشت ماه ادامه دارد، اضافه کرد: کار بررسی صلاحیت کاندیداها پس از پایان زمان ثبت نام ، آغاز خواهد شد.

شریعت نژاد افزود: در مجموع چهار هزار و ۹۸۰ نفر به عنوان اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در لرستان انتخاب خواهند شد که ۱۶۳ نفر در شهرها و چهار هزار و ۸۱۷ نفر دیگر در روستاها به عنوان اعضای شوراها معرفی می شوند.

 

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

أولا كه كار نماينده چيز ديگه است دوما چند ماه زمان خدمت كردن به حوضه انتخابيه خودشون را از دست ميدن!!! سوما هر كسى رو كه دوس داشته باشن تأييد و با هر مخالف باشن رد صلاحيت ميكنن. به نظرم بدور از عدالته. اين—– اين هم نشون@.

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۲۰:۰۱:

تركيب خوبي است . اميدوارم قدري سخت بگيرند و هر كس با هراندازه صلاحيت و شايستگي را تاييد نكنند تا بيايد و با عوامفريبي و طايفه بازي انتخابات را خراب كند

[پاسخ]

داپیره پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۲۲:۵۰:

حوزه انتخابیه!!!!!!!

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ دوشنبه ۲ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۲:۲۵:

تورج خان !
من هماني هستم كه لايق معلمي نيست ولي تو به دليل فقر سواد بايد مقطع ابتدايي رو دوباره بخوني چون ” حوزه ” درسته نه ” حوضه ” !
حوض چيزيه كه توش آب مي ريزن تا تو بتوني شنا كني و غرق نشي … آفرين آفرين !

[پاسخ]

تورج پاسخ در تاريخ دوشنبه ۲ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۸:۲۱:

اگر در هيچ مقطع اى دروس كامپيوتر را پاس نكردى پيشنهاد ميكنم با يك نفر مشاوره كن تا متوجه شويد.

[پاسخ]

شخصيت ضد اجتماع پاسخ در تاريخ دوشنبه ۲ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۹:۵۳:

چشم !

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ دوشنبه ۲ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۲:۲۷:

تورج خان !
دوما و سوما اشتباهه … دوم و سوم كلمات فارسي هستند و تنوين نمي گيرند بايد بنويسي ثانياً و ثالثاً .
ياد گرفتي عزيزم ؟ آفرين آفرين !

[پاسخ]

تورج پاسخ در تاريخ دوشنبه ۲ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۸:۱۶:

آقاى ناشناس لك زاده. و …
دوستان بى خبر از سواد من نيستند. من با آى پد تايپ ميكنم با صفحه كليد مابقى كامپيوتر ها تفاوت دارد كافى است شما به كلمه فاصله بدهيد كلمه ى حافظه ى خود را نشان ميدهد.
درمورد تايپ كلمه ” حوزه ” فقط با نوشتن حروف ” حو” مابقى كلمه بطور اتوماتيك نمايش داده مى شود. درمورد مابقى كلمات هم همين گونه است.
فقط اميدوارم خودم را با همان ناشناسى كه با زمين و زمان و با خودش مشكل دارد و خودش را به نام لك زاده و هر القاب ديگرى ، معرفى ميكنيد، دهن به دهن نشده باشم؟! چون حداقل چند شب عذاب وجدان پيدا ميكنم. در روانشناسى به اين گونه افراد ميگن” شخصيت هاى ضد اجتماع” . من به هيچ جايى وصل نيستم ولى اين بار به جاى تمام كسانى كه در اين مدت برايشان شفاعت طلب كرديد ، براتون دعا مى كنم كه خدا شفا تون بده.

[پاسخ]

شخصيت ضد اجتماع پاسخ در تاريخ دوشنبه ۲ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۹:۵۲:

آفرين آفرين !

[پاسخ]

ايرج پاسخ در تاريخ دوشنبه ۲ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۲۲:۴۰:

آقاي تورج!
كامنت هايتان را پيگيري مي كنم و قابل استفاده است . جسارتاً ميخواستم تحصيلات ،ميزان و حيطه مطالعات شما رابدانم . ضمناً من هم معتقدم بعضي ها شخصيت ضداجتماع دارند كه بايد از شرشان به خدا پناه برد

[پاسخ]

سنبل خان در گفته :

یا صابر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[پاسخ]

واقعا کسانی باید گزینش کنند که خود انتخابات را با مردانگی رقم زده باشند

[پاسخ]

علی کولیوند در گفته :

به نظرم اصلاً کار درستی نیست نماینده ها کار بررسی صلاحیت رو انجام بدن

[پاسخ]

م مهدی پور در گفته :

عجب………………
به حق چیزای شنیده و ندیده. این خبرا نه تنها دلگرمی نمیده بلکه بیشتر تن آدم می لرزه از شنیدنش.

[پاسخ]