تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

قیمت های جدید اعلام شد : پراید ۱۳میلیون، پژو ۱۷میلیون و سمند۱۸/۷میلیون

  • کد خبر : 22975
  • 02 اردیبهشت 1392 - 10:52

  به گزارش میرملاس ؛ براساس قیمت گذاری شورای رقابت نرخ رسمی سمند ۱۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، پژو ۴۰۵ با ارزش ۱۷ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، تیبا ۱۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و پراید ۱۲ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان تعیین شد. محمد علی مددی در تشریح جزئیات نشست عصر شورای […]

56329_0d5b5

 

به گزارش میرملاس ؛ براساس قیمت گذاری شورای رقابت نرخ رسمی سمند ۱۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، پژو ۴۰۵ با ارزش ۱۷ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، تیبا ۱۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و پراید ۱۲ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان تعیین شد. محمد علی مددی در تشریح جزئیات نشست عصر شورای رقابت گفت: نرخ جدید خودرو برای خودروسازان با لحاظ ارز مبادله‌ای و برای فروشندگان در بازار آزاد با لحاظ ارز آزاد محاسبه شد. وی افزود: قیمت پراید در دستور العمل شورای رقابت با لحاظ ارز مبادله‌ای ۱۲ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و ارز ازاد ۱۴ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان تعیین شده است.
به گفته مددی‌، سمند با ارز مبادله‌ای ۱۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و ارز آزاد ۲۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، پژو ۴۰۵ نیز با ارز مبادله‌ای به قیمت ۱۷ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و ارز آزاد ۲۰ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان و همچنین تیبا با ارز مبادله‌ای به ارزش ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و ارز آزاد ۱۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تعیین قیمت شده است. این عضو شورای رقابت درباره نرخ سایر خودروها در دستورالعمل امروز شورا، گفت: در این جلسه فقط نرخ ۴ خودرو نهایی شد؛ پیش از این شاخص تورم بخشی ۴ خودرو از سوی شورای رقابت تعیین شده بود که امروز این شاخص‌ها را در دستورالعمل قیمت‌گذاری خودرو ملاک قرار دادیم.
وی ادامه داد: براساس دستورالعمل شورای رقابت فرمول تعیین قیمت تمام خودروها به این گونه خواهد بود که قیمت هر خودرو برابر با قیمت همان خودرو در یکک سال قبل به اضافه قیمت خودرو در سال پایه (۹۰) ضرب در میانگین وزنی با نرخ تورم به اضافه یک دوم شاخص کیفیت. براساس این گزارش، نادر قاضی پور از تصویب دستورالعمل قیمت‌گذاری خودرو در جلسه عصر دیروز این شورا خبر داد و گفت:  از روز دوشنبه این قیمت‌ها برای خودروسازان لازم‌الاجرا خواهد بود. وی با بیان اینکه نرخ تورم بانک مرکزی و قیت پایه سال ۹۰ مبنای تعیین دستورالعمل قیمت جدید خودرو است، افزود: درصد کاهش قیمت‌ خودورهای تولید داخل بسته به نوع خودرو متفاوت است.  

 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=22975

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. خواب بدى نبود!!! کاش دیر تر بیدار مى شدم!!!
    حالا این خواب کى تعبیر میکنه؟ خودرو سازها؟ !!!

  2. همه درووووووووووووووووووووو

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.