تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
6

نماینده بروجرد : “بگم بگم”ها غدقن!

  • کد خبر : 23015
  • 02 اردیبهشت 1392 - 15:51

      رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری از هرگونه بداخلاقی سیاسی پرهیز کنند. به گزارش میرملاس ؛ علاالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص ویژگی‌های رئیس جمهور آینده که فرموده بودند رئیس جمهور آتی باید مزیت‌های رئیس جمهور قبلی فارغ از […]

boroojerdi
 
 
 
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری از هرگونه بداخلاقی سیاسی پرهیز کنند.
به گزارش میرملاس ؛ علاالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص ویژگی‌های رئیس جمهور آینده که فرموده بودند رئیس جمهور آتی باید مزیت‌های رئیس جمهور قبلی فارغ از نقاط ضعف آن را داشته باشد گفت: از روزی که هسته اصلی انقلاب اسلامی ایران به وسیله رفراندوم شکل گرفته و با تدوین قانون اساسی و تشکیل مجلس شورای اسلامی همراه بوده می توان محوریت قرار گرفتن قانون اساسی در کشور را مهم ارزیابی کرد.
  رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه یکی از نقاط قوت هر دولتی می تواند احترام به قانون اساسی کشور باشد تصریح کرد: به نظر می رسد یکی از نقایص مورد اشاره مقام معظم رهبری در خصوص نقاط قوت و ضعف دولت ها ، قانون گریزی افراد باشد که این مسئله باید در دولت های بعدی اصلاح شود.
  بروجری با اشاره به اینکه قانون اساسی از ابتدای انقلاب تابه حال سیر طبیعی و منطقی خود را طی کرده است اظهار داشت: حتی اگر قوانین تصویب شده کشور مورد تائید و پسند رئیس جمهوری نباشد این فرد موظف است که در برابر قوانین تمکین کرده و به قانون احترام بگذارد.
  رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه هیچ فردی حق ندارد هنجارها و ساختارها ی جمهوری اسلامی ایران را که محصول چند دهه تجربه بوده را یک شبه تخریب کند اظهار داشت: کنارگیری از ساختارها اصلی انقلاب و به نوعی ساختارشکنی می تواند تبعات منفی برای جامعه به وجود بیاورد که این نقطه منفی باید دردولت های آینده اصلاح و برطرف شود.
  این نماینده مردم بروجرد ارتباط گسترده دولت با مردم را یکی از مهمترین الویت های کاری هر رئیس جمهور دانست و افزود: ارتباط مستقیم با مردم حتی در منشور مولا علی (ع) به مالک اشتر سفارش شده که این امر حتی جز سیاست های راهبردی نظام بوده است که باید مورد توجه هر رئیس جمهوری قرار گیرد.
  رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خاطر نشان کرد: به نظر می رسد که دولت نهم و دهم در ارتباط گیری با مردم اقدامات موثری انجام داده که امیدواریم این مسئله در دولت های بعدی استمرار پیدا کرده و تقویت شود.
  نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از” بگم بگم ” ها دوری کنند   بروجری در ادامه در رابطه با شرایط حضور کاندیدا در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهور گفت: کاندیدای انتخاباتی باید ازهرگونه بد اخلاقی سیاسی دوری کنند.
  وی با بیان اینکه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید از هرگونه اتهام زنی به هم پرهیز کنند تصریح کرد: کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری از “بگم بگم ” ها پرهیز کرده و به این گونه مسائل به هیچ وجه دامن نزنند.
  بروجردی خاطر نشان کرد: اتهام زنی بالقوه جرم بوده و نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید به جد از این مسئله دوری کنند.
  رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به اینکه کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری باید در حفظ خطوط قرمز نظام بکوشند ادامه داد: حفظ مسائل مذهبی و قومیتی باید مورد توجه هر کاندیدایی قرار گرفته و نباید کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری به خاطر کسب آرای بیشتر به دنبال تشدد افرار از هم باشند.
  بروجردی در پایان خاطر نشان کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مبانی خطوط قرمز نظام و حفظ این خطوط را در کمیسیون امنیت بررسی کرده و قصد دارد این مبانی را در اختیار مقامات زیربط به عنوان نظر مجلس شورای اسلامی قرار دهد.

 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=23015

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. کاش ۴ سال پیش جلو بگم بگم ها رو گرفته بودید

  2. ازوقتی که بگم بگم شروع شد حرمت بزرگان وزجرکشیده های قبل وبعد ازپیروزی انقلاب شکسته شدومتاسفیم که برای بانی بگم بگم ها.

  3. راستی یکی نیست بگه اقای بروجردی یه کم از خودت بگو از ……………

  4. آقای نویسنده فکر نمی کنید قدغن درست باشه ؟ یه خورده دقت کنید

  5. میخواستم به اون آقا بگم : منظورت از ” بزرگان و زجر کشیدگان ” هاشمی و ناطق و کروبی دیگه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.