- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

اعلام حمایت اساتید صاحب نام حقوق ایران از کاندیداتوری محمدجعفر ایرانی در انتخابات شورای شهر تهران

غغغ

 

مهمترین موهبتی که خداوند به انسانها داده است حق انتخاب و کنشگری در عرصه های مختلف مدنی می باشد. انتخابی که در بسیاری مواقع مترادف با استمرار حیاتی طیبه و مفید خواهد بود. معتقدیم آنان که قانون درمجالس مختلف ملی و محلی وضع می کنند در صورتی که واقف و مشرف به امور حقوق طبیعی و ذاتی افراد جامعه باشند می توانند قانونی وضع کنند که هم جامع و هم مانع باشید و این دو عنصر یعنی دیدن همه نیازهای جامعه هدف و جلوگیری از سو استفاده های احتمالی و گریز از قانون. شوراهای اسلامی شهر و روستا در ایران همانند مجالس کوچک محلی عمل نموده که درصورت حرکت صحیح در مسیر قانون و تدوین مصوبات موثر توسط اشخاص مطلع و مشرف به ماهیت قوانین می توانند جایگاه واقعی و اثرگذار خود را بدست آورند. براین اساس با توجه به درجه علمی و مطالعاتی همکارعزیز و حقوقدانمان جناب آقای محمدجعفر ایرانی که همواره ارزش کار حقوقی و مطالعاتی را ارجح بر سایر امور دانسته حمایت خویش را  درچهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران از ایشان اعلام و رجا واثق داشته با حضور موثر ایشان در دستگاه تقنینی شورای شهر تهران بسیاری از خلاء های قانونی بر سر راه توسعه و تعالی پایتخت ایران عزیز مرتفع گردد.

۱- دکترگلدوزیان ۲- دکترشامبیاتی ۳- دکترحسنوند ۴- دکترکونانی ۵- دکترعیسی ولائی ۶- دکتر طهماسبی ۷- دکترنقدی سپهوند ۸- خانم دکترغضنفری ۹- دکترحسینی نیک(مجد) ۱۰- حجت الاسلام دکترمرقاتی ۱۱- حجت الاسلام دکترجمالازاده ۱۲- دکتر زارع شعار ۱۳- دکترجعفری ۱۴- دکترکوشا ۱۵- دکترخالصی  ۱۶- دکتراردبیلی ۱۷- دکتراسکینی

…………………………………….

به شکوه وعظمت یکایک شهروندان می اندیشم دکترمحمدجعفرایرانی کاندیدای  خرم آبادی چهارمین دوره انتخابات شورا اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار ما گفت: روزمرگی و بعضا دوندگی های بی هدف درکلانشهر تهران باعث بی نتیجه ماندن و نخوت مردم شهر و گریز از قانون و مداراصلی شده است. این حقوقدان گفت: عدم رعایت حقوق اساسی و حقوق شهروندی در بسیاری از موارد موجبات محجورماندن حقوق حقه افراد و قانون گریزی دیگران می گردد. به همین دلیل استنباط این است که ورود قانون دانان به شورا و تاکید برحرکت در مسیر قانون توسط همگان در این دوره امری ضروری است. وی در پایان حرکت بر مسیر قانون و تدبیر بر محور عقلانیت را لازمه خدمات رسانی دانست.