تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

رشیدی : تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم در پلدختر فراهم شده است

  • کد خبر : 23061
  • 03 اردیبهشت 1392 - 22:08

  فرماندار پلدختر گفت: زیر ساخت‎ها، مقدمات و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور در این شهرستان برای خلق حماسه دیگری از سوی مردم در این رویداد مهم سیاسی فراهم شده است. به گزارش  میرملاس ، فریدون رشیدی صبح امروز در جمع اعضای هیئت‎های اجرایی و نظارت پلدختر و معمولان با بیان اینکه […]

 

فرماندار پلدختر گفت: زیر ساخت‎ها، مقدمات و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور در این شهرستان برای خلق حماسه دیگری از سوی مردم در این رویداد مهم سیاسی فراهم شده است.

به گزارش  میرملاس ، فریدون رشیدی صبح امروز در جمع اعضای هیئت‎های اجرایی و نظارت پلدختر و معمولان با بیان اینکه انتخابات با حضور گسترده مردم نمایشی از خلق حماسه سیاسی است، گفت: ما در پیشگاه خداوند و در نزد مردم مسئول و باید برای برگزاری انتخاباتی سالم، با شکوه و با حضور گسترده و پر شور و شعور مردم نهایت تلاش خود را به کار بگیریم.

وی مهمترین وظیفه مسئولان را قانونمندی، قانونمداری، امانتداری و صیانت از آراء مردم دانست و از آن‌ها خواست تا ضمن حفظ بی‌طرفی، از امکانات دولتی به نفع یا علیه هیچ کاندیدایی استفاده نکنند.

رشیدی با بیان اینکه باید همه تلاش خود را به کار گیریم و با شفاف سازی و اطلاع‎رسانی دقیق در مقابله با هجمه حملات دشمن بکوشیم، گفت: انتخابات به معنای حیثیت نظام دینی و الهی و دشمنان در ایجاد ناامیدی و یاس در مردم نسبت به عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاش هستند.

رشیدی برنامه‎ریزی و تلاش برای حفظ،‌ همدلی، آرامش و تقویت یکپارچگی جامعه را از مهمترین وظیفه مسئولان برگزاری انتخابات دانست و افزود: مجریان انتخابات و هیئت‌های نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با هدف برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند همکاری نزدیک و تعامل سازنده برای حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات ضروری است.

وی بر تعامل و همکاری مناسب بین سطوح گوناگون اجرایی و نظارت انتخابات تاکید کرد و گفت: فضای همدلی، صمیمیت و تعامل همه مجموعه‌های دست‎اندرکار در روند اجرای انتخابات به شکل مطلوب و کاملاً منطبق بر قوانین و ضوابط، تا پایان انتخابات تداوم یابد.

فرماندار پلدختر گفت: زیر ساخت‎ها، مقدمات و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور در این شهرستان برای خلق حماسه دیگری از سوی مردم در این رویداد مهم سیاسی فراهم شده است.

وی اظهار داشت: با بسیج تمام امکانات و نیروها باید تلاش کنیم، تا انتخاباتی سالم برگزار شود و امیدوارم با مشارکت و حضور فعال و دشمن شکن مردم، شاهد رقم خوردن صحنه باشکوه و ثبت برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام و در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

رشیدی افزود: یکی از وظایف شورای اطلاع‎‌رسانی فضاسازی انتخاباتی و آگاه سازی عمومی است، زیرا انتخابات پیش‎رو دارای دو مقطع بسیار مهم تبلیغات و آماده‎سازی مردم برای حضوری پرشور و شعور در پای صندوق‎های رای است.

رشیدی با بیان اینکه مسئولان ادارات نباید در ستادهای تبلیغاتی کاندیداها حضور یابند بر اتخاذ تدابیر لازم و ایجاد شرایط مناسب برای صیانت از آرای مردم تاکید کرد.

فرماندار پلدختر با بیان اینکه برگزاری انتخاباتی سالم و با شکوه، از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات آینده تجلی حماسه سیاسی و اوج حماسه سیاسی در ۲۴ خرداد متبلور می‎شود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=23061

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. از چینش هیت اجرایی معلومه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.