تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

دوزار در جیب مردم می گذاریم عده ای جیغ می کشند ولی همان ها هزاران میلیارد تومان را می برند

  • کد خبر : 23077
  • 04 اردیبهشت 1392 - 10:24

     به گزارش میرملاس به نقل از مهر ؛ محمود احمدی نژاد روز سه شنبه در مراسم افتتاح همزمان چند پروژه عمرانی و زیربنایی که در هشتاد کیلومتری قم برگزار شد با اشاره به پیچیده بودن طرح انتقال آب از سرشاخه های دز به قم اظهار داشت: آب مایه زندگی ، نشاط و حرکت […]

 

untitled

  

به گزارش میرملاس به نقل از مهر ؛ محمود احمدی نژاد روز سه شنبه در مراسم افتتاح همزمان چند پروژه عمرانی و زیربنایی که در هشتاد کیلومتری قم برگزار شد با اشاره به پیچیده بودن طرح انتقال آب از سرشاخه های دز به قم اظهار داشت: آب مایه زندگی ، نشاط و حرکت است و این هدیه خدمتگزاران ملت به مردم عزیز قم است.

وی افزود: آب طرح انتقال به قم از آب تهران هم بهتر است بخصوص از محله ما که آقای وزیر پارتی بازی می کند، آب محله ما را از آب چاه تامین می کند.

احمدی نژاد تاکید کرد: الان فکر می کنم همه ملت ایران حتی شهرهایی که آب شرب مناسبی ندارند از افتتاح این طرح خوشحالند.

وی در ادامه به مردم قم توصیه کرد که طرح افزایش جمعیت را جدی بگیرند و در این زمینه گفت ما نیاز داریم رشد جمعیت را به قبل برگردانیم چراکه کاهش رشد جمعیت یک خطر برای ملت است.

رئیس جمهور اظهار داشت: بعضی ها متوجه نمی شوند فکر می کنند جمعیت مثل نخود و لویبا است که اگر کم شد در بازار خرید می کنند.

احمدی نژاد افزود: اگر منحنی جمعیت پائین بیاید و سن جمعیت بالا برود دیگر جمعیت مولد نیست ونمی شود این خسارت را جبران کرد. این همان مشکلی است که در برخی کشورهای اروپایی دیده می شود.

وی خاطرنشان کرد: آب سالم وارد قم شد و مردم قم نگران افزایش جمعیت نباشند. من به شما از طرف خداوند قول می دهم روزی می رسد.

رئیس جمهور ادامه داد: حرفهایی که یک عده با ذهن های مادی می زنند که اگر جمعیت زیاد شود فقیر می شویم درست نیست. بعد از انقلاب تا الان فروش نفت ثابت ماند ولی جمعیت از اول انقلاب تاکنون دو برابر شد اما وضع کشور الان بهتر است.

 فراموش نکردن ماموریت های آرمانی توصیه دیگر احمدی نژاد به مردم قم بود که در این زمینه تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما مستثی نبود ، انقلاب پیامبر عظیم الشان هم مستثنی نبود.

وی پس از تشریح برخی تمایلات همچون میل به حکومت ، میل به بهره مندی های ناشی از حکومت و میل به سکون اظهار داشت: انقلاب پیامبر عظیم الشان از اینها مستثنی نبود و هنوز پیامبر در بستر بود که این تمایلات خودش را نشان داد. انقلاب اسلامی هم مستثنی نیست . عده ای به زمین چسبیدند چه ها که نکردند هنوز هم اینها ادامه دارد.

وی تاکید کرد: هر روز که می گذرد باید شفافیت آرمانها و انگیزه های آرمانی و مجاهدت های آرمانی پررنگ تر باشد.

رئیس جمهور با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای استقرار توحید، عدالت و پاکی آمده اند به روایتی از امام علی اشاره کرد و گفت: نمی شود کسی مسئول باشد که در برابر تبعیض و گرسنگی مظلوم سکوت کند. امروز شرایط جهان در حال دگرگونی است و کسی تصور نکند اگر در انجام مسئولیت های الهی کوتاهی کرد خدا معطل ما می ماند.

احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: دیروز به یکی از شعرا گفتم طوری تصمیم گیری می کنیم که فقط مملکت ما تهران است. باید همه مملکت را آباد کنیم و همه در این کشور شریک هستند.

وی ادامه داد: دوزار در جیب مردم می گذاریم جیغ می زنند ولی هزاران میلیارد تومان را می برند. اگر بایستیم که ایستاده ایم و باید به آرمانهای انقلاب و خط نورانی امامت و ولایت حساس باشیم و قم مرکز پایبندی به اینها است.

رئیس جمهور افزود: ایمان دارم که موفق خواهیم بود و این پرچم بر فراز همه قله های عالم نصب خواهد شد.

احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود به سفر خود به ونزوئلا اشاره کرد و افزود: در این سفر که برای شرکت در شادی مردم رفتم  مسائلی پیش آمد که جالب است. آمریکای لاتین را تا ۲۰ سال پیش کسی نمی شناخت و این کشورها ۴۰۰ سال زیر سلطه غربی ها بود و ثروت هایشان را غارت کردند.

وی چاوز را مردی مومن و انقلابی دانست و تصریح کرد: چاوز در تمامی سخنرانی ها اسم امام (ره) را می آورد و چوبش را هم خورد. بارها برای مسائل گوناگون با او تماس می گرفتم و می گفتم و می گفت هر چه جمهوری اسلامی بگوید قبول داریم.

رئیس جمهور گفت: در ماجرای غزه صحبتی با او داشتم که وی بعد از آن تلفن را برداشت و به وزارت خارجه اش تماس گرفت و بدنبال آن سفیر اسرائیل را از کشورش بیرون کرد.

احمدی نژاد اظهار داشت: وقتی به این سفر رفتیم مسئولان آنجا می گفتند نوع حرفها و کارهایی که کردید ذهنیت ها را عوض کرد. اسقف اعظم هم پیام داد و گفت شما یک انسان پاک و مومن هستید.

وی با بیان اینکه در آمریکای لاتین صدها شبکه تلویزیونی و رادیویی متعلق به صهیونیست ها وجود دارد اظهار داشت: چاوز به تنهایی ایستاد و روسای ۱۵ کشور را به خط انقلاب آورد و دستشان را در دست انقلاب گذاشت.

رئیس جمهور به مراسم تشییع جنازه چاوز که با حضور ملیونها نفر برگزار شد اشاره کرد و گفت: در این مراسم همه می آمدند به ما تسلیت می گفتند، می گفتند چاوز ما را با شما آشنا کرد.

احمدی نژاد خاطرنشان کرد: در صف طولانی که مردم ایستاده بودند رفتم و مردم ونزوئلا با صدای بلند زنده باد ایران می گفتند البته زنده باد احمدی نژاد هم می گفتند. این دفعه که رفتیم سرودهای انقلابی قوی پخش کردند و به محض اینکه پیاده شدیم فریادها بلند شد و همه زنده باد ایران می گفتند . ما هم ابراز احساسات کردیم.مهر

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=23077

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۰
  1. محمود ! عوامفریبی را به نهایتش رسانده ای
    ما نخوایم ٢۵٠ هزار تومان بگیریم باید کیو ببینیم ؟ خوب کاری می کنن نمیذارن یارانه ها رو پنج برابر کنی چون در اینصورت قیمت ها ١٠ برابر میشه ولی چون تو زرنگی قسمت دوم را به مردم نمیگی .
    ضمناً بگم بگم نکن هرچی داری بگو
    من که صدسال به آدمای تو رای نمی دم

  2. آقای رییس جمهور لطفاً فرافکنی را تمام کن و یه سری به بازارها بزن تا حاصل ٨ سال حکومتت را ببینی
    یعنی کسی هست که باز هم گول این حرف های محمود را بخوره ؟
    زنده باد ناهار
    چون در دولت محمود قیمت وسایل ناهار ( برنج و روغن و مرغ و گوشت و نان ) سر به فلک گذاشت
    زنده باد نهار

  3. چه صحبت های شیوایی به به ….لذت بردیم….

  4. بیا همین دو زار را هم از جیبمان بردار و قیمت ها را برگردان به قبل از ۸۴

  5. در مورد جمعیت مولد شما جمعیت مولدی که الان هست رو ازش خوب استفاده کن بقیه پیشکش البته امار بالای بیکاری در ایران نشان دهنده استفاده بهینه از نیروی کار جوان ومولده

  6. اخرش نفهمیدیم کی میخواد سرتورو زیر اب کنه تا ماهم کمکش کنیم. نفهمیدیم کیا دزدندو تو دزدارو رو میشناسی ما نمیشناسیم. نفهمیدیم کیا میخوان پدرتو درارن تو خودت پدر همه رو دراوردی. نفهمیدیم خودتو دراز گوش حساب کردی یا همه رو خدایش دیگه همه از هم بدمون میاد با این ادبیاتت . ولی همه ما فهمیدیم تو این کاره نبودی اوضاع اقتصادی از زمان جنگ هم بدتره محمود قیمتها هر روز داره بالا میره بی اعتمادی مردم نسبت مسولان همه وهمه . فهمیدیم اره فهمیدیم بدترین روزگار مردم در زمان توبود ولی تو نمی فهمی …………….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.