تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

مسافربران شخصی نرخ مصوب را شکسته اند/ تاکسی داران کوهدشتی خواستار نظارت مسئولان شدند

  • کد خبر : 23099
  • 05 اردیبهشت 1392 - 8:51

    به گزارش میرملاس ؛ تاکسی داران و رانندگان مینی بوس فعال در ترمینال کوهدشت با اعتراض به فعالیت مسافربرهای شخصی خواستار نظارت و کنترل متولیان امر شدند. برخی از این رانندگان تاکسی و مینی بوس های کوهدشت به خبرنگار ما گفتند: ۷۰سواری زرد و ۴۰ مینی بوس در این ترمینال فعالیت دارند و […]

 

 

به گزارش میرملاس ؛ تاکسی داران و رانندگان مینی بوس فعال در ترمینال کوهدشت با اعتراض به فعالیت مسافربرهای شخصی خواستار نظارت و کنترل متولیان امر شدند.

برخی از این رانندگان تاکسی و مینی بوس های کوهدشت به خبرنگار ما گفتند: ۷۰سواری زرد و ۴۰ مینی بوس در این ترمینال فعالیت دارند و حق کمیسیون و عوارض خود را پرداخت می کنند.

آنها ادامه دادند: این در حالیست که مسافربرهای شخصی با اینکه نه عواضی می پردازند و نه حق کمیسیون، کمی دورتر از ترمینال مسافرهای کوهدشت – خرم آباد را زیر قیمت مصوب سوار می کنند.

تاکسی داران کوهدشتی گفتند: بیشتر ما هنوز نتوانسته ایم اقساط خودروهای خود را به موقع پرداخت کنیم و اگر این وضع به همین منوال پیش رود باید ماشین های خود را برای پرداخت اقساط بفروشیم.

بنابراین گزارش در راستای حل مشکلات این افراد جلسه ای با حضور فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان، رئیس پلیس راهور، رئیس صنف تاکسی داران و فرماندار کوهدشت برگزار شد.

فرماندار کوهدشت در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: دراین جلسه مصوب شد نیروی انتظامی در مکان مورد نظر مستقر شود تا از فعالیت مسافربرهای شخصی جلوگیری کنند.

حمزه پور ادامه داد: همچنین در این جلسه مصوب شد از این پس مشکلات مربوط به تاکسیرانی از مجرای قانونی خود رفع شود.

وی با بیان اینکه قرار شده است صنوف نسبت به ساماندهی و تامین امکانات رفاهی و مسافران اقدام کنند، یادآور شد: همچنین در راستای رفع مشکلات ترمینال شهر کوهدشت مقرر شد نماینده  فرمانداری و بهداشت از محل بازدید کنند تا امکانات رفاهی و بهداشتی آن تامین شود.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=23099

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. تمام شهرها ترمینالشان بیرون شهره ما داخل خونه های مردم ؟ والا از دست این راننده گاراژ خرم اباد اسایش نداریم درضمن همیشه کوچه منتهی به منازل را بستن جناب فرماندار وجناب رییس پلیس راهوار رانندگان ترمینال بایستی داخل گاراز مسافر سوار کنند یاداخل خیابان کوچه محبت کنید مشکل حل کنید

  2. از ساعت ۵ شروع میکنن بد بیراه به هم دیگه تا شب چرا؟ مگه نوبت نمیدن ؟ چرا مگه پول نمیدن ؟ چرا کسی که صاحب این گاراژه فقط پول سرویس میگیره باید نوبت بزنه تا اینقدر اذیت نکنن

  3. اره دمتون گرم گاراژ خرم اباد وسط شهر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.