- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

آقامحمدی : لرستان مغضوب شده هر سه رئیس جمهور اخیر

 

آقامحمدی

 

 

به گزارش خبرنگار میرملاس ؛ نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: لرستان مغضوب شده هر سه دولت قبلی است و هرکدام از دولت ها فقط یک سری مصوبات و کلنگ های بی نتیجه را در لرستان تصویب کردند.

دکتر ابراهیم آقا محمدی نماینده مردم خرم آباد گفت: افرادی که قبلا روسای جمهور کشور بودند باید بررسی کنند که آیا لزومی دارد دوباره وارد صحنه شوند و کارکردی دارند و اگر وارد شوند برخورد مردم چگونه خواهد بود .

وی ادامه داد: هر دولتی که بر روی کار آمده است نقاط ضعف و قوتی داشته است اما در همه دولت ها به نحوی به ارزش های دینی کم توجهی شد.

آقامحمدی با بیان اینکه دولت اصلاحات با فضای باز سیاسی وارد شد ادامه داد: خاتمی با مسائلی مانند فضای باز سیاسی وارد شد که جایگاه مناسبی نداشت و به خیلی از مشکلات جامعه بی توجهی کرد.

نماینده مردم خرم آباد به تلاش هر سه روسای جمهور قبلی برای حل مشکلات نیز اشاره کرد و خاطر نشان شد: هر کدام از روسای جمهور در خصوص حل مشکلات اقتصادی و بالابردن سطح رفاه تلاش کردند و نمیتوان گفت صددرصد نقطه ضعف داشتند اما عملکرد خیلی قابل قبولی نداشتند.

وی از مغایرت زندگی برخی مسئولین با ارزش گزاری که امام خمینی در اوایل انقلاب تعیین کرده بود انتقاد کرد و گفت: بعضی مواقع شاهد رفاه طلبی برخی مسئولین هستیم که با فرهنگ اسلامی مغایرت دارد وقتی زندگی امام خمینی (ره) و ساده زیستی ایشان مورد مطالعه قرار می گیرد با زندگی برخی مسئولین متفاوت است و که به اقشار ضعیف جامعه توجهی نمی کنند.

آقا محمدی در پایان گفت:لرستان مغضوب شده هر سه دولت قبلی است و هرکدام از دولت ها فقط یک سری مصوبات و کلنگ های بی نتیجه را در لرستان تصویب کردند.