کد خبر : 23159
تاریخ انتشار : ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۷:۲۵
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 2,144 بازدید

تصاویری از طبیعت بهاری کوهدشت

عکاس : امین آزادبخت / میرملاس

1-(8)

 

 

 1 (1)

 

 

 1-(3)

 

 

1-(2)

 

  

1-(10)

 

 

1-(16)

 

 

1-(15)

 

 

1-(14)

 

 

1-(19)

 

 

1-(20)

 

 

1-(14)

 

 

1-(22)

 

 

1-(18)

 

1-(12)

 

 

1-(13)

 

 

1-(11)

 

 

1-(8)

 

عکاس : امین آزادبخت / میرملاس

 

دوربین : CANON EOS 50D

تکنیک : HDR PHOTO

 

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

راضیه همتی در گفته :

از کیلومتر ها فاصله

بوی رایحه ی گلهایش را میشنوم…

(دستتان درد نکند)

[پاسخ]

هميشه عكس هات عالى بودن. دستت طلا امين جان. فوق العاده است. با اجازه تون همه رو ذخيره كردم

[پاسخ]

دستتون درد نکنه عکسات حرف نداره

[پاسخ]

حامد ملکشاهی در گفته :

وه دین م آیم لیوه مه که کویشت!
دس خوش آقای آزادبخت
بژیاین

[پاسخ]

با اجازتون عکسها رو در وبلاگم گذاشتم البته با ذکر منبع

[پاسخ]

کویشتی در گفته :

بسیار زیبا
دست مریزاد

[پاسخ]

مهساشفیعی در گفته :

کاش چشمای ما هم مثل لنز دوربین شما می دیدند!!!
دست مریزاد…مرسی

[پاسخ]

راضیه همتی در گفته :

از کیلومتر ها فاصله

رایحه ی گلهایش را میشنوم…

(دستتان درد نکند)

[پاسخ]

عیسا امیری چولاندیم در گفته :

سپاس از نمایش این طبیعت زیبا.

[پاسخ]

مســـعود ضـــرونی در گفته :

مرسی امین جان،خیلی قشنگ و زیبا بودن مخصوصا عکس 11 ( روستای سرچشمه )،هرچند
الان دیگه جزابیت گذشته رو نداره !!!

[پاسخ]

غریبه در گفته :

خیلییییییییییییییییی عالی بود
من تو این شهر غریب کلی پز طبیعت ناز شهرمون رو با این عکسا دادم
دمت گرم داش امین

[پاسخ]

یک همشهری در گفته :

درود امین عزیز کارتان بی نظیر است .

[پاسخ]

برالیوه در گفته :

خوش به حال گاوه که بهارو تو کوهدشته 4ساله که هوس دیدن بهار کوهدشت به دلمان مانده ولی شنیدم که در اثرخشکسالی همه جا زود خشک شده طفلکی مردم که چند ساله پشت سر هم خشکسالی اذیتشون کرده آقای آذادبخت خدا برا کوهدشتیها نگهتون داره دلمان حسابی رفت کوهدشت

[پاسخ]

تنهاااااااااا در تهران بزرگ پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱۹ خرداد , ۱۳۹۲ ۱۴:۱۳:

سلام به برالیوه و همه دست اندر کاران سایت عزیز میرملاس و عکاس هنرمند آفای آزادبخت
راستش منم از وقتی دانشجوی تهران شدم حسرت استفاده از طبیعت زیبا و روح بخش کوهدشت قشنگم به دلم مانده. در این تهران با اینهمه پارک های تزیین شده و کوههای خوب و…باز دلم برا رفتن به دل طبیعت زیباش لک زده.کوهدشت یعنی بهشت و به قول اکثر عزیزان نگین سبببببببببببز لرستان.از عزیزانی که ندیدن دعوت میکنم تشریف بیارن و لذت ببرن .درود بر کوهدشت و کوهدشتی

[پاسخ]

م مهدی پور در گفته :

مثل همیشه عکساتون عالی بود.

[پاسخ]

محمودوند در گفته :

بسیار زیبا بهار رو به تصویر کشیدید.خسته نباشید.

[پاسخ]

با سلام
تصاویری بسیار زیبا آرامش بخش و دل‌انگیز بود.
با احترام و آرزوی توفیق

[پاسخ]

سجاد همتی در گفته :

امین جان طبیعت همیشه از نگاه دوربین تو زیباتر است .
موفق باشی

[پاسخ]

گراوند110 در گفته :

جناب آزادبخت دستت درد نكنه اي كاش مسولين كوهدشت (دستگاه هاي مرتبط) اندازه شما اين شهر وجاذبه هاش معرفي ميكردن الان وضعيت بهتري داشتيم

[پاسخ]

عکسات رو که میبینم احساس میکنم توی چشمات جاری شدم…

[پاسخ]

دلسوخته در گفته :

حیف که بهاری زود گذر داره وآبها هرروز به عمق زمین فرومی روند وهرگز در نمی آیند امید است آب سد گاوشمار دلفان به داد تشنگی زمین های بهشت لرستان برسند وآن را به دوزخ لرستان تبدیل نکنند به هر حال دستت درد نکند اندکی التیام یافتم

[پاسخ]

یارمراد کریمی در گفته :

بسیار زیبا بهار را به تصویر کشیده اید. واقعاً خسته نباشید. از شما سپاسگزاریم.

[پاسخ]

مسعوداسدی در گفته :

عکس واقعا حرف نداشت

[پاسخ]

واقعن این عکسها از اون از اون یکیا!بهتر بود(دشت شقایق-شیرز و…)

[پاسخ]

جمشید رستمی نیا در گفته :

سلام :بسیار عالی و رویایی بود ،حقیقتاً معرفی جالبی از طبیعت شهر کوهدشت داشتید خسته نباشید و متشکرم

[پاسخ]

داريوش جعفري در گفته :

بسيار زيبا و دلچسب است.
اميدوارم شاهد ديدار ايرانگردان و دوستداران طبيعت در اين خطه‌ي زيبا باشيم.

[پاسخ]

ایرج امرایی در گفته :

عالی بود از طبیعت رومشگانم عکس بزارین

[پاسخ]

محسن طرهانی در گفته :

خدا قوت آقای آزادبخت ،اگه همه مثل شما تلاش میکردند و پشتکار داشتند،حل روز این شهر این چنین نبود.

[پاسخ]

واقعا عاليه حيف كه ايام امتحاناته وگرنه ميومدم.

[پاسخ]

چه فایده صاحب نداره

[پاسخ]

داور عباسي در گفته :

واقا دستتتتتتتتتتتتت درد نكند دل تنگ شهرم كوهدشت شدم خدا نگهدارت ازادبختتتتتتتتتتتت افرين افرين افرين افرين افرينننننننننننننننننننننننن

[پاسخ]

سالارنصيري قرعليوند در گفته :

سلام جناب آزادبخت خداقوت بانگاه عكسهاي زيبايت چند دقيقه بزادگاهم كوهدشت عزيزسفر كردم ممنونم

[پاسخ]

خدایا گناه ما مردمان دلفان چیه کی یک جاده نداریم تا به دیار گرمسیری و به دیار هم فرهنگان خودسفر کنیم.

[پاسخ]

ممنون آقای آزادبخت از شیرز روستای ضرون بیشتر عکس بزار توی سایتت قربان لنز دوربینت و آن دست استادت

[پاسخ]

دانشجوی ارشد بیولوژی پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱۹ خرداد , ۱۳۹۲ ۱۴:۳۴:

سلام خسته نباشی سرباز عزیز هر جا هستی در پناه خدای مهربان باشی

چه خوب گفتی شیرز. واقعاً دیدن طبیعتش مرده رو زنده میکنه پیر رو جوون میکنه غمگین رو شاااااااد میکنه چی بگم معجزه میکنه .تا کسی نره ببینه خیلی باور نداره .امیدوارم کسانی که تا الان براشون امکانش نبوده انشاا… شرایط جور بشه و برن دیدن کنند.از مدیر سایت و آقای آزادبخت بسیا تشکر میکنم و براشون آرزوی موفقیت دارم.

[پاسخ]