کد خبر : 23278
تاریخ انتشار : ۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۶
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 662 بازدید

احمدی نژاد گوشه پرونده ها را بالا زد / از دزدی ۲۶ میلیاردی یک کاندیدای ریاست جمهوری تا درخواست احزاب برای تصاحب مجانی شرکت های نفتی

  رییس جمهوری با بیان این که هیچ کس قادر نخواهد بود جلوی حرکت ملت ایران را بگیرد، اظهارداشت: باید برخی مرزبندی های کاذب را درهم بشکنیم. به گزارش میرملاس به نقل از ایرنا ، « محمود احمدی نژاد » در همایش حماسه حضور در اصفهان، تاکید کرد: این شدنی است و نیاز به یک […]

zimg_001_15

 

رییس جمهوری با بیان این که هیچ کس قادر نخواهد بود جلوی حرکت ملت ایران را بگیرد، اظهارداشت: باید برخی مرزبندی های کاذب را درهم بشکنیم.

به گزارش میرملاس به نقل از ایرنا ، « محمود احمدی نژاد » در همایش حماسه حضور در اصفهان، تاکید کرد: این شدنی است و نیاز به یک تصمیم حماسی هوشمندانه و آگاهانه دارد.

احمدی نژاد با بیان این که در برابر ملت ایران فرصت های بسیاری وجود دارد و به فضل الهی باید از موانع موجود عبور کنیم، گفت: اگر همه شیاطین هم بسیج شوند قادر نیستند جلو حرکت ملت را بگیرند.

وی با بیان این که ظرفیت های انسانی در ترازی که انسان ها خودشان را باور کنند شکوفا می شود، گفت: باید خود را در تراز مدیریت جهانی باور کنیم و به فکر برقراری چنین مدیریتی در جهان باشیم.

احمدی نژاد با اشاره به برگزاری جلساتی با حضور مسوولان کشوری درباره رفع مشکلات اقتصادی گفت: در این جلسات به آنها گفتم که با چند حرکت می شود مشکلات را حل کرده و دشمنان را مایوس کرد اما آنها نه خود پیشنهادی برای رفع مشکلات آوردند و نه اجازه دادند که ما برنامه ها را اجرایی کنیم.

احمدی نژاد با تاکید بر این که امروز همه نگاه های دنیا و ایران به جوانان است، افزود: آن نیرویی که می تواند حماسه خلق کند اراده جوانی است که امروز در ایران به صورت موج موج در حرکت است.

وی با تاکید بر این که باید برای خلق حماسه آماده باشیم، گفت: خیلی ها به دنبال این هستند که آرزوها و آرمان ها را سرکوب کنند ولی معتقدم و باور دارم که نسل امروز ما به فضل الهی از این گردنه عبور می کند و مطمئن هستم دوره بعدی بسیار شکوفاتر و زیباتر از این دوره خواهد بود.

احمدی نژاد افزود: وقتی گفتم دولت بعدی انقلابی و آرمانی تر از این دولت خواهد بود برخی ها سوال کردند چرا این را می گویی؟ که من در پاسخ آن ها گفتم آیا ملت ایران هم اکنون نسبت به گذشته به دنبال آرمان های فطری بالاتری نیست؟

وی با تاکید براین که مسوولیت امروز ملت ما ساختن ایران است، گفت: عده ای تصور می کردند وقتی انقلاب شد کار تمام شده و ملت به قله رسیده است در حالی که تصور به قله رسیدن توهم و سکون به وجود می آورد.

احمدی نژاد با بیان این که یکی از اشتباهات و خطاها ایجاد اطمینان پس از آن سکون و سقوط است، افزود: انقلاب ما انقلاب عظیمی بود که در آن توحید و شکوفایی انسان ها و انقلاب در همه ابعاد زندگی مردم وجود داشت.

رییس جمهوری با بیان این که اوایل انقلاب در آن فضای روحانی و معنوی و در جمع نیروهای انقلابی اگر کسی نیم ساعت به فکر دنیای خود بود از چشم دیگران می افتاد، گفت: حتی در آن اوایل نیروهای انقلابی بخشی از حقوق خود را برمی گرداندند البته نمی خواهم بگویم این گونه زندگی مطلوب ما است بلکه هدفم تشریح حال و هوای آن دوران است.

احمدی نژاد ادامه داد: آن غفلت و احساس به قله رسیدن، برخی ها را به جایی رسانده است که مسابقه دریافت کردن گذاشته اند و اقتصاد سرمایه داری هم به کمک آنها آمده و حلال و حرام را هم برداشته اند.

وی با بیان این که یکی از آقایانی که مرتب به دولت بد و بیراه می گوید و یک دوره کوتاهی هم در دولت نهم بود از آن دوره کوتاه سوء استفاده کرد و دو دستور داد که نزدیک به ۲۵ تا ۲۶ میلیارد تومان را برداشته و به رفیقش برای کاسبی داده است.

رییس جمهوری خاطرنشان کرد: چهار و پنج سال است که دنبال این فرد هستیم و می گوییم تو را به جدت این پول را برگردان ولی خبری از پول نیست.

احمدی نژاد با بیان این که آقایی هم هست که این روزها خیلی با دولت تند برخورد می کند، افزود: این فرد در دولت نهم پیش من آمد و گفت برای صیانت از انقلاب نیاز به فعالیت سیاسی و احزاب داریم و برای فعالیت سیاسی و فعال بودن احزاب هم به کار اقتصادی نیاز است.

وی اضافه کرد: این فرد با تشریح وضعیت سیاسی کشور اظهارداشت که الان دو جناح در کشور داریم که برای فعالیت های سیاسی خود نیاز به فعالیت های اقتصادی دارند که در پاسخ به وی گفتم چه کاری از دست ما ساخته است؟

رییس جمهوری یاد آور شد: او پاسخ داد شما بر اساس قانون واگذاری شرکت های دولتی به بخش خصوصی، دستور دهید دو شرکت نفتی دولتی را بدون دریافت وجه به این دو جناح واگذار کنند تا فعالیت اقتصادی کنیم و در ادامه آن با فعالیت سیاسی انقلاب را حفظ نماییم.

احمدی نژاد اظهارداشت: به آن شخص گفتم پیشنهاد خوبی است آن را مکتوب و به من تحویل دهید که وی نیز چنین کرد و الان آن پیشنهاد نزد من است.

رییس جمهوری در سخنرانی هفته گذشته خود گفته بود بزودی گوشه پرونده برخی ها را بالا خواهد زد .

اشاره احمدی نژاد به وزیر سابق در دولت نهم کاملا معلوم به چه فردی است . وی هم اکنون از کاندیدای های ریاست جمهوری است !

 

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

ناشناس در گفته :

منظور محمود ” فاضل لنکرانی وزیر سابق بهداشت یا منوچهر متکی یا مصطفی پور محمدی است

[پاسخ]

ناشناسي ديگر پاسخ در تاريخ شنبه ۷ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۰۰:۱۰:

بهتره با اطلاعات سياسي بالاتر كامنت بنويسين
فاضل لنكراني مرجع تقليد فقيد است كه در سال ٨٦ به رحمت خدا رفت
اسم وزير بهداشت احمدي نژاد در دولت نهم كامران باقري لنكراني است كه اتفاقا به محمود ارادت دارد و هيچ نسبتي هم با آن مرجع ندارد
***
لطفاً فريب نخوريد . احمدي نژاد مثل هميشه دارد فرافكني مي كند و در آستانه انتخابات اداي آدم هاي عدالت طلب را براي تخريب رقيب در مي آورد. در اين گراني هاي سرسام آور ذهن مردم را به سراغ چيزهاي ديگر مي برد تا پس از هشت سال حساب پس ندهد و نگويد با ٧٠٠ ميليارد دلار درآمد ارزي اين ٨ سال چه كار كرده. ايران از اين گردنه سخت مي گذرد به شرطي كه فريب نخوريم

[پاسخ]

لك زاده در گفته :

من اگر روي احمدي نژاد را داشتم قسطنطنيه رو مي گرفتم . هشت سال بگم گم !!!
خوشحالم كه هيچ وقت به او راي ندادم

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

هو احمدی ایران ارث باوت نیه

[پاسخ]

گولش زی…..

[پاسخ]

م مهدی پور در گفته :

از نظر رسوایی مالی تا جایی که عمر من قد میده هیچ دولتی به اندازه دولت حاضر پررنگ نبوده.
الانم برای این صحبت ها خیلی دیر شده.

[پاسخ]

دوروبراحمدی مرگ بر مفاسد مرگ برمنافق کوهدشتی ها تقصیرتون نیست ازاول بصیرت سیاسی نداشتین که این وضع شهرتونه وگرنه نمیگید احمدی دروغ میگه شما فقط عشقتون ادمای دزد و فاسد انسن های درست مثل احمدی را همیشه طرد کردین متاسفم واسه شهرمون

[پاسخ]

اصلاح طلب کوهدشتی پاسخ در تاريخ شنبه ۷ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۴:۴۹:

من هم برای خودم متاسفم که همشهری مثل شما دارم
از ماست که بر ماست
احمدی نژاد محصول جهل جامعه و عدم استفاده صحیح از دموکراسی است . بلد نیستیم از انتخابات درست استفاده کنیم
برای خودم متاسفم که همشهری مثل شما دارم

[پاسخ]

سال گذشته میگفتین که ملکشاهی بیاد که ال میکنه و بل میکنه خوب گلی زد به سرمون حالا هم دیر نشده گول این هجمه سنگین تبلیغات رو نخورید به خدا قسم دولتی خدمتگزار تر از احمدی نپاد واسه ایران نیومده اگر میگید گرانی همش مال تحریم های کمرشکنه که بهش تحمیل میشه بیایید با رای بالا به مشایی کمر بدخواهان را بشکنیم چون تنها مشایی میتونه که ایران رو نجات بده گول این همه تبلیغات ناجوانمردانه ضد مشایی و دولت رانخورید ای مردم فهیم شما چه اطلاعاتی راجب مشایی دارین که این همه ازش بد میگن بنده سخنرانی هاشو گوش دادم به خدا در کلامش عفت .خلوص واندیشه عمیق و رفیع چیزی نیست انسانی مومن خدمتگزار وعاشق بشریت هستن بیایید یک بارم که شده با بصیرت رای بدیم نه از روی تبلیغات و شعارهای آبکی شما را به خدا قسم میدهم که آگاهانه افراد را بشناسین و آگاهانه رای بدین یا علی همشهریان عزیز

[پاسخ]

اصلاح طلب کوهدشتی پاسخ در تاريخ شنبه ۷ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۴:۴۵:

مردم در سال های 84 و 88 با بصیرت رای دادن برای هفت پشتشان کافی است. من دیگر میخوام بدون بصیرت رای بدم تا مشکلات کشورم جبران بشه .
***
آقای محمد یا علی ( هردو یک نفرند)
امثال شما پدر مملکت را درآوردند. خواهش می کنم با این سطح شعور رای ندهید چون رای دادنتان فقط عقب افتادگی بیشتر کشور را درپی دارد .من به جای شما باشم روز انتخابات میرم کوه یا در خانه می مانم پسته و مرغ می خورم . رای ندهید مفیدترید به قرآن قسم رای ندهید مفیدترید.
تحریم ها کار کی بود ؟ کار احمدی نبود؟
بهتر است به دیدگاه اقتصاددانان مراجعه کنید تا ببینید سیاست های انبساطی پولی و ریخت و پاش های فساد امیز و بی برنامه گی دولت عامل گرانی است.
امثال تو باید ازمشایی تعریف کنن. ما که در این چند سال از این فرقه فقط دزدی اختلاس ارتشا ریخت و پاش و خوشگذرانی با پول بیت المال و فرار از پاسخگویی دیدیم . شما اگر عفت و اخلاص دیدید خودتان را یا به پزشک معرفی کنید یا مدتی در کمپ ترک بیماریهای روانی استراحت کنید یا لطفا به کوه و بیابان بزنید تا مردم از نگاه و طرز رای دادنتان در امان باشند.
خدا همه بیماران را شفا بدهد

[پاسخ]

سرزده پاسخ در تاريخ یکشنبه ۸ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۱:۴۸:

مسلمان چرا خدا را قسم میخوری؟ واسه حرفات دلیل بیاری بهتره مهندس

[پاسخ]

سرزده پاسخ در تاريخ یکشنبه ۸ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۱:۵۲:

مسلمان چرا خدا را قسم میخوری؟ واسه حرفات دلیل بیار

[پاسخ]

سرزده پاسخ در تاريخ یکشنبه ۸ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۱:۵۸:

مسلمان چرا خدا را قسم میخوری؟ واسه حرفات دلیل بیار البته واسه آقا محمد نوشتم که بدون اطلاع خاص اسم اعظم قسم میخوره. خدا ازت نگذره

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

اگه چنی روی داری

[پاسخ]

رهگذر در گفته :

جناب اقای محموتی اگر ادم با لیاقتی بودی و البته مدیر و بر همه وزراء کابینه اشراف داشتی به قول خودت یک نفر از وزیرات نمیومد در مدت کوتاهی 25 میلیارد از وزارتخانه ببره و تو الان بهش التماس کنی تا پولو بر گردونه اون موقع کجا بودی ها. که الان داری اینارو به خورد مردم میدی در ثانی اگر ادم خوبی نبود اون جناب وزیر دزد پس شما… چرا به عنوان وزیر به مجلس معرفیش کردی ها. کاش جواب این سوالات منو میدادی محموتی جان . ما دیگه گول بگم بگم تورو نمیخوریم برو با خاطرات 8 ساله حال کن برو ……

[پاسخ]

برادر اصلاح طلب همه دوران اصلاحات و سازندگی و خاطرات مجلس ششم رو یادمونه صد البته منم متاسفم که همشهری مثل شما دارم که وسعت فکر واندیشش بیش ازمرغ و پسته نمیگنجه اصلاحات حقشون بود این بلاها توسط ی مرد بزرگ مثل احمدی بت شکن سرشون اومد و ان شا الله با برد قاطع مشایی چشم اصلاح طلبان واصول گرایان بد خواه کور میشه اگه سیاست و مملکت داری مثل دوران اصلاحات بود که فاتحمون خونده بود پس همه با هم خامنه ای زنده باد مشایی پاینده باد .مرگ بر ضد ولایت فقیه و در آخر زنده باد بهار زنده باد بهار زنده باد بهار

[پاسخ]

تورج پاسخ در تاريخ شنبه ۷ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۸:۴۲:

فعلا كه احمدى نژاد هرچى بلاست سر اصوالگراهاى حامى خودش در مياره!! نشنيديم به إصلاح طلب ها بتازه!!

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ شنبه ۷ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۲۲:۳۸:

محمد ، علی ، آزاد بخت و … هر اسمی که داری !
به خدا نگرانتم
خیلی نگرانتم
تو یا چشم نداری وضع جامعه و اقتصاد را نمی بینی
یا فهم درست و حسابی نداری نمی تونی تجزیه تحلیل کنی
یا به جایی وصلی و اوضاعت خوبه و همه چیز آرومه
نگرانت شدم
خودت را به دکتر معرفی کن. البته مواظب باش دکترش دکتر ترافیک نباشد چون حسابی اسفالت کاری ات می کند.
پزشک که برایت نسخه پیچید برو داروخانه ببین می تونی دارو گیر بیاری . چون دولت احمدی ارز مرجع را برای دارو قطع کرد و دارد با آن پورشه و بنز وارد می کند

[پاسخ]

رهگذر پاسخ در تاريخ شنبه ۷ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۲۲:۴۹:

زنده باد نهار

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ شنبه ۷ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۲۳:۱۱:

دمت گرم

[پاسخ]

اکبری در گفته :

داش محمد انصافا خوب جوابشو دادی دمت گرم هام د رکاوت تا برد مشایی

[پاسخ]

قابلتو نداشت چیزی جز واقیت نگفتم تشکر برادر

[پاسخ]

دانشجو پاسخ در تاريخ شنبه ۷ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۲۱:۴۸:

برو «واقعیت» رو درست بنویس برادر محمد

[پاسخ]

آزادبخت در گفته :

منم همصدا با این دوستان میگم زندا باد احمدی زنده باد مشایی زنده باد عدالت زنده باد ایران وزنده باد بهرتا بهار بشزیت ظهور آقا صلوات

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ شنبه ۷ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۲۲:۲۹:

بهتر است برای ظهور دعا نکنی
چون اگر امام زمان تشریف بیارن قبل از هرچیز آدم های دروغگویی را که به نام دین آبروی دین را بردند گردن می زند.

[پاسخ]

آزادبخت در گفته :

برادریاخواهر اصلاح طلب این دولت خدمات گسترده ای واسه مملکت انجام داده این صحبت ها دور از انصافه طرح های کلان اقتصادی همچون سهمیه بندی سوخت .هدفمندی یارانه ها و از همه مهم تر و عظیم تر مسکن مهر حالا همه خدمات دیگر مثل سد سازی .راه سازی.مشاغل زود بازده و صدها طرح دیگر به کنار واقعا اصلا با زمان اصلاحات قابل مقایسه نیست اگه به نظر شما قابل مقایسه ان چنتا از خدمات آقای خاتمی رو واسم بگو بعدش برادر گفتی باعث و بانی تحریم ها احمدی بوده برادر اگه ی کم عمیق خبرا رو پیگیری کنی میفهمی که باعث و بانی تحریم ها کسی یا کسانی یا جاهایی دیگه هستن که الانم بدون هیچ گناهی بنده خدا مشایی رو پیش ملت بد نام کردن حالا کاری ندارم مشایی برنده میشه یا نه ولی اینو میدونم که ناجوانمردانه ترین تبلیغات و تهمت های ناروا رو به این دولت خدمتگزار و مردمی زدن با این حال انصافا خوب تونستن مملکتداری کنن.

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ شنبه ۷ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۲۲:۴۸:

یه خورده فکر کن
اگه کارهای خاتمی رو بخوام واست بنویسم تا فردا صبح باید بنویسم .
خودم را خسته نمی کنم فقط یه قلم : حمایت از تولید و اقتصاد ملی . احمدی نژاد پدر تولید ملی را در آورد با کالاهای چینی . حالا کی وارد کرده فقط تاریخ اثبات می کنه . چند تا کارخونه تو همین لرستان و ایران تعطیل شد و کارگر و کارفرما و خانواده هایشان بدبخت شدند؟ اشتغال پایدار یعنی کشک ؟ عسلویه زمان کی ساخته شد که 60 هزار نفر را برد سر کار؟ خاتمی یعنی اقتصاد با ثبات . یعنی سیاست خارجی با ثبات و تاثیر آن در اقتصاد و معیشت مردم … تو رو خدا ببین من دارم با کی بحث می کنم !
آقا راحت باش به هر کی میخوای رای بدی بده … راحت باش

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

اي بابا ديگه خجالت بكش بگم بگم بگم .

[پاسخ]

آزادبخت در گفته :

ناشناس جون معلومه که کم آوردی تا صبح نخمیخوام خسته بشی گناه داری تو اگه چنتا زرح کلان حاتمی رو بگی کافی واسمون خب بگو برادر شما ازلاع ندارید تولید میلیمون چند برابر شده اشتغالم همینجور عزیزم میگم تحریم ها از جایی دیگه آ میخوره آخرشو بخون دیگه که منظورم کیان

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ یکشنبه ۸ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۲:۳۵:

یه کلاس نهضت سواد آموزی برو به دردت میخوره

[پاسخ]

آزادبخت در گفته :

آدمی که کم بیاره اینو نگه میخاد چی بگه من بیکار نیستم بشینم پای اینترنت اگه غلط املاییم دارم مال تند تایپ کردنه داداش دلم سوخت چیزی نداشتی بگی البته تقصیرت نیست مقصر خاتمیه که جز بد نامی چیزی به یادگار نذاشتن پس الکی از کسی حمایت نکن بزار حمایتت از رو دلیل و برهان باشه مثل من که اگه از احمدی یا مشایی حمایت و طرفداری میکنم کلی دلیل قانع کننده دارم واسش وگر نه احمدی یا مشایی برادرم که نیستن میدونم که اونا بیشتر از هر کسی به درد این ملت میخورن

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ یکشنبه ۸ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۴:۴۴:

بله درست مي گوييد من جلوي وقاحت و پر رويي شما كم آوردم
درست مي گوييد شما بيكار نيستيد چون بي فاصله داري جواب ميدي و همين نشان ميده پاسخ ها رو داري دنبال مي كني و اتفاقاً پاي كامپيوتر نشستي
ولي من بيكارم چون محمود رئيس جمهور كشورمه
احمدي و مشايي برادرت نيستن ولي بيشتر از يه برادر به دردشون ميخوري چون داري بشون سواري ميدي چون اصلاً برات سوال نميشه اينا با ٧٠٠ ميليارد دلار درآمد ارزي چكار كردن ؟
ضمناً من از بس دليل و برهان در خوبي احمدي نژاد ديدم كه كور شدم . در خيابانها راه ميرم ، به مغازه ها سر مي زنم ، اخبار را پيگيري مي كنم فقط خوبي محمود و موفقيت هاشو مي بينم .!!!
خدايا ! اين خوبي را از ما بگير
ما اين خوبي را نخواستيم
فقط عزت قبل از احمدي را به ايران برگردان

[پاسخ]