- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

احمدی نژاد گوشه پرونده ها را بالا زد / از دزدی ۲۶ میلیاردی یک کاندیدای ریاست جمهوری تا درخواست احزاب برای تصاحب مجانی شرکت های نفتی

zimg_001_15

 

رییس جمهوری با بیان این که هیچ کس قادر نخواهد بود جلوی حرکت ملت ایران را بگیرد، اظهارداشت: باید برخی مرزبندی های کاذب را درهم بشکنیم.

به گزارش میرملاس به نقل از ایرنا ، « محمود احمدی نژاد » در همایش حماسه حضور در اصفهان، تاکید کرد: این شدنی است و نیاز به یک تصمیم حماسی هوشمندانه و آگاهانه دارد.

احمدی نژاد با بیان این که در برابر ملت ایران فرصت های بسیاری وجود دارد و به فضل الهی باید از موانع موجود عبور کنیم، گفت: اگر همه شیاطین هم بسیج شوند قادر نیستند جلو حرکت ملت را بگیرند.

وی با بیان این که ظرفیت های انسانی در ترازی که انسان ها خودشان را باور کنند شکوفا می شود، گفت: باید خود را در تراز مدیریت جهانی باور کنیم و به فکر برقراری چنین مدیریتی در جهان باشیم.

احمدی نژاد با اشاره به برگزاری جلساتی با حضور مسوولان کشوری درباره رفع مشکلات اقتصادی گفت: در این جلسات به آنها گفتم که با چند حرکت می شود مشکلات را حل کرده و دشمنان را مایوس کرد اما آنها نه خود پیشنهادی برای رفع مشکلات آوردند و نه اجازه دادند که ما برنامه ها را اجرایی کنیم.

احمدی نژاد با تاکید بر این که امروز همه نگاه های دنیا و ایران به جوانان است، افزود: آن نیرویی که می تواند حماسه خلق کند اراده جوانی است که امروز در ایران به صورت موج موج در حرکت است.

وی با تاکید بر این که باید برای خلق حماسه آماده باشیم، گفت: خیلی ها به دنبال این هستند که آرزوها و آرمان ها را سرکوب کنند ولی معتقدم و باور دارم که نسل امروز ما به فضل الهی از این گردنه عبور می کند و مطمئن هستم دوره بعدی بسیار شکوفاتر و زیباتر از این دوره خواهد بود.

احمدی نژاد افزود: وقتی گفتم دولت بعدی انقلابی و آرمانی تر از این دولت خواهد بود برخی ها سوال کردند چرا این را می گویی؟ که من در پاسخ آن ها گفتم آیا ملت ایران هم اکنون نسبت به گذشته به دنبال آرمان های فطری بالاتری نیست؟

وی با تاکید براین که مسوولیت امروز ملت ما ساختن ایران است، گفت: عده ای تصور می کردند وقتی انقلاب شد کار تمام شده و ملت به قله رسیده است در حالی که تصور به قله رسیدن توهم و سکون به وجود می آورد.

احمدی نژاد با بیان این که یکی از اشتباهات و خطاها ایجاد اطمینان پس از آن سکون و سقوط است، افزود: انقلاب ما انقلاب عظیمی بود که در آن توحید و شکوفایی انسان ها و انقلاب در همه ابعاد زندگی مردم وجود داشت.

رییس جمهوری با بیان این که اوایل انقلاب در آن فضای روحانی و معنوی و در جمع نیروهای انقلابی اگر کسی نیم ساعت به فکر دنیای خود بود از چشم دیگران می افتاد، گفت: حتی در آن اوایل نیروهای انقلابی بخشی از حقوق خود را برمی گرداندند البته نمی خواهم بگویم این گونه زندگی مطلوب ما است بلکه هدفم تشریح حال و هوای آن دوران است.

احمدی نژاد ادامه داد: آن غفلت و احساس به قله رسیدن، برخی ها را به جایی رسانده است که مسابقه دریافت کردن گذاشته اند و اقتصاد سرمایه داری هم به کمک آنها آمده و حلال و حرام را هم برداشته اند.

وی با بیان این که یکی از آقایانی که مرتب به دولت بد و بیراه می گوید و یک دوره کوتاهی هم در دولت نهم بود از آن دوره کوتاه سوء استفاده کرد و دو دستور داد که نزدیک به ۲۵ تا ۲۶ میلیارد تومان را برداشته و به رفیقش برای کاسبی داده است.

رییس جمهوری خاطرنشان کرد: چهار و پنج سال است که دنبال این فرد هستیم و می گوییم تو را به جدت این پول را برگردان ولی خبری از پول نیست.

احمدی نژاد با بیان این که آقایی هم هست که این روزها خیلی با دولت تند برخورد می کند، افزود: این فرد در دولت نهم پیش من آمد و گفت برای صیانت از انقلاب نیاز به فعالیت سیاسی و احزاب داریم و برای فعالیت سیاسی و فعال بودن احزاب هم به کار اقتصادی نیاز است.

وی اضافه کرد: این فرد با تشریح وضعیت سیاسی کشور اظهارداشت که الان دو جناح در کشور داریم که برای فعالیت های سیاسی خود نیاز به فعالیت های اقتصادی دارند که در پاسخ به وی گفتم چه کاری از دست ما ساخته است؟

رییس جمهوری یاد آور شد: او پاسخ داد شما بر اساس قانون واگذاری شرکت های دولتی به بخش خصوصی، دستور دهید دو شرکت نفتی دولتی را بدون دریافت وجه به این دو جناح واگذار کنند تا فعالیت اقتصادی کنیم و در ادامه آن با فعالیت سیاسی انقلاب را حفظ نماییم.

احمدی نژاد اظهارداشت: به آن شخص گفتم پیشنهاد خوبی است آن را مکتوب و به من تحویل دهید که وی نیز چنین کرد و الان آن پیشنهاد نزد من است.

رییس جمهوری در سخنرانی هفته گذشته خود گفته بود بزودی گوشه پرونده برخی ها را بالا خواهد زد .

اشاره احمدی نژاد به وزیر سابق در دولت نهم کاملا معلوم به چه فردی است . وی هم اکنون از کاندیدای های ریاست جمهوری است !