تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

محمدزاده: کنترل و نظارت وزارت ارشاد بر عملکرد مطبوعات افزایش می‌یابد

  • کد خبر : 23285
  • 06 اردیبهشت 1392 - 23:22

  معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد با تأکید بر خودکنترلی مطبوعات، گفت: طی دوماه آینده نظارت‌ و کنترل وزارت ارشاد بر عملکرد مطبوعات افزایش می‌یابد. به گزارش میرملاس به نقل از فارس ؛ محمد‌جعفر محمدزاده درباره وظایف رسانه‌ها در روزهای باقیمانده تا انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: در این باره رسانه‌ها دارای دو وظیفه اساسی هستند که ایجاد […]

13911009000347_PhotoA

 

معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد با تأکید بر خودکنترلی مطبوعات، گفت: طی دوماه آینده نظارت‌ و کنترل وزارت ارشاد بر عملکرد مطبوعات افزایش می‌یابد.

به گزارش میرملاس به نقل از فارس ؛ محمد‌جعفر محمدزاده درباره وظایف رسانه‌ها در روزهای باقیمانده تا انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: در این باره رسانه‌ها دارای دو وظیفه اساسی هستند که ایجاد شور و نشاط بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و همچنین کمک به مردم برای انتخاب اصلح از جمله وظایف رسانه‌ها است.

معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد افزود: این دو ویژگی در سایه اخلاق و تهذیب رسانه‌ها تحقق می‌یابد و در غیر این صورت نباید انتظاری در این باره داشت.

وی یادآور شد: امیدواریم رسانه‌های داخلی با تکیه بر تهذیب و اخلاق رسانه به این هدف نائل شوند و در نهایت شاهد انتخابات پر شور باشیم.

این مقام مسئول اضافه کرد: البته وزارت ارشاد در خصوص عملکرد مطبوعات در زمان انتخابات نظارت‌های خود را اعمال خواهد کرد، در این باره دو نظارت وجود دارد که شامل نظارت کیفی و نظارت بر رعایت حدود قوانین و مقررات از سوی رسانه‌ها است.

محمد‌زاده خاطرنشان کرد: ظرف دو ماه آینده نظارت‌های این معاونت بر عملکرد رسانه‌ها افزایش می‌یابد البته امیدواریم که خود مطبوعات نیز بر عملکرد خود، خودکنترلی داشته باشند و متعهدانه نسبت به درج اخبار اقدام کنند، در این صورت نیازمند هیچگونه نظارتی از سوی وزارت ارشاد نخواهیم بود.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=23285

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.