کد خبر : 23337
تاریخ انتشار : ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۰
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 10,033 بازدید

لیست کامل کاندیداهای شورای شهر کوهدشت / میرملاس نیوز

” اختصاصی میرملاس نیوز ” / لیست اسامی ثبت نامی های انتخابات شورای شهر کوهدشت

 

image_67657

 

” اختصاصی میرملاس نیوز ” / لیست اسامی ثبت نامی های انتخابات شورای شهر کوهدشت  

 

  1.  خسرو  محرابي پور

  2. مهرداد   كوناني

  3. شمسعلي  علي زاده / خبرنگار

  4. حبیب گراوند / فرهنگی

  5. رضا عبدولی

  6. صحبت اله نورمحمدي

  7.  عبدالحميد رضائي

  8. مجتبي شهمرادي

  9. شاكرم سهيلي وفائي

  10. عارف دوستي

  11. حميد ريكا

  12. صيدكريم گراوند / عضو سابق شورای شهر

  13. علي نجات جمالي

  14. محمد گراوند / کارشناس حقوقی

  15. محمدقاسم مولائي / فرهنگی

  16. شهاب رضائي راد

  17. شاميرزا رحمتي / عضو سابق شورای شهر

  18. علي فلاحي / فرهنگی

  19. رستم محمدي / عضو سابق شورای شهر

  20. برومند سوري منفرد

  21. مرادعلي منتي / فرهنگی

  22. حبيب رحمتي پيامن

  23. علي سوري (میرخان )

  24. محبت قلندري

  25. مؤمن عبدي پور / عضو سابق شورای شهر

  26. امين اميني پويا

  27.  نصرت اله كوناني / عضو سابق شورای شهر

  28. علي حيدري يكتا

  29. نعمت مهدي نيائي

  30. ساسان شهبازي امرائي

  31. جواد عباسي مرادي

  32. فرود سوري / کارشناس ارشد مهندسی تولیدات گیاهی / معاون جهاد کشاورزی کوهدشت

  33. رضا رضائي

  34. محسن منصوري

  35. حيدرعلي امامی

  36. رضا ميرزائي اصل

  37. كيوان آزادبخت

  38. احسان درويشي

  39.  كريم سيفي

  40. فرود گراوند

  41. بابا مراد درويشي / عضو سابق شورای شهر

  42.  شاهپور مهدي پور

  43. عبدالرضا خسروي

  44. ايوب گراوند

  45. مسلم آزادبخت / کارمند فرمانداری

  46. بهرام حسن پور / فرهنگی

  47. علي ياري

  48. فيروز يارمحمدي / فرهنگی

  49. مهرداد حيدري كيا

  50. محمد گراوند / فرهنگی

  51. فریبرز قلندری

  52.  سعيد کلی

  53. حبيب رضائيان دوليسكان

  54. سيدمصطفي حسيني منش

  55. سجاد گراوند

  56. تيمور كرم پور

  57. كرم رضا منصوري

  58. عباسعلي طرهاني

  59. محمد قاسمي

  60. علي جعفر گراوند /فرهنگی

  61. ميرزا مؤمني

  62. سجاد رضائي / مسئول روابط عمومی شهرداری

  63. سهیل نعمتی
  64. حسن درويش پور

  65. البرز كوناني

  66. فرشاد جمالي

  67. مجتبي آزادبخت

  68. مسعود ياراحمدي

  69. سجاد آزادبخت

  70. سيد حميد محبي

  71.  سياوش رحيمي اماني

  72.  حسين ناصري

  73. حميد حاتمي

  74. كامبيز نجات پور

  75. ايرج كوشكي

  76. عبدالرضا امرايي

  77. مهرعلي گراوند

  78. صياد گراوند

  79. جهان آزادبخت

  80. علي نجات نورعلي

  81. كرم  كرمي

  82. سالار محمدي آستاني

  83. حسن قبادي پور/ عضو سابق شورای شهر

  84. خليل مومني

  85. كامياب تيموري / شهردار سابق

  86. علی كرمي سرجوئي

  87. عباسعلي طرهاني

  88. ليلا كريمي

  89. پريوش گراوند

  90. مهري رشنو

  91. سميه آزادبخت

  92. زينب منتي كمره /کارشناس ارشد علوم سیاسی

  93.  فريبا مرادپور

  94. زينب حسن پوري

 

تهیه  و تنظیم : امین آزادبخت / میرملاس نیوز

 

میرملاس نیوز از تایید و نمایش کامنت های حمایتی و معرفی کاندیداها معذور است لطفا به جای تعریف کردن و یا تخریب کاندیداها در مورد عملکرد شوراهای سابق و انتظاراتتون از اعضای شورای پیش رو صحبت کنید ….

با سپاس

مدیریت سایت

 

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

جاى خوشحالى داره كه افراد تحصيل كرده بين اين نامزدها به چشم ميخوره. به نظر من براى گام اول بايد قشر تحصيل كرده وارد شوراى شهر بشن بعد از أون وقتى نهادينه شد كه عضويت در شوراى شهر نياز به تحصيلات عاليه داره بريم سراغ لياقت ، تخصص، توان مديريتى و جوان گرايى. اميدوارم مردم همت كنند و گام اول و درست برداريم.

[پاسخ]

ناله پاسخ در تاريخ یکشنبه ۸ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۰۹:۰۲:

من هم با شما موافقم.باید افراد با تحصیلات بالا رو انتخاب کرد تا شهر بیشتر رشد کنه

[پاسخ]

اصلاحات پاسخ در تاريخ یکشنبه ۸ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۱:۳۸:

دقیقا.فارغ از مساله جناحی باید به افراد باسواد رای داد..کارشناس ارشدا …واقعا اگه باسوادا رای نیارن باید بریم بمیریم

[پاسخ]

نوروز پاسخ در تاريخ یکشنبه ۸ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۱:۴۹:

دقیقا..و واقعا

[پاسخ]

رضایی پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۰۳:۴۰:

لطفا افکارتان را از تحجر برهانید زیرا بوی مدرک گرایی وداد ارشدیت خودتان فضارا نا خوش ایند می کند موافق مدرک بالا هستم اما نه با ادبیات سر کار که بوی خود شیفتگی میدهد عزیزم مرا ببخشید زیرا داشتن ظرفیت انتقاد پذیری فوق اولویت انسان هاست بازنگری کنید

[پاسخ]

نسرین پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۲ خرداد , ۱۳۹۲ ۰۳:۱۸:

سواد فقط داشتن مدرک نیست!!!!!!!!!

[پاسخ]

ایمان پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۲۳ خرداد , ۱۳۹۲ ۰۱:۴۳:

متاسفانه رای نمی آرن به دلیل قبیله ایی بودن

[پاسخ]

نوروز پاسخ در تاريخ یکشنبه ۸ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۲:۵۵:

واقعا اگر باسوادا رای نیارن باید بریم بمیریم

[پاسخ]

وروجک پاسخ در تاريخ دوشنبه ۹ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۵:۲۸:

پس بیا تاسنگ رویخ نشدیم بریم بمیریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[پاسخ]

بی ستاره پاسخ در تاريخ شنبه ۱۴ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۲۲:۳۱:

الکی میگه

[پاسخ]

رضایی پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۰۳:۵۹:

نوروزجان سلام حتم دارم همه با سواد هستند اما شخصا برایتان متاسفم که بانک باسواد باسوادتان حکایت از خیلی …می کند حداقل از واژه واقعا درست استفاده شود بهتر نیست لیاقت را هم به مدرک اضافه کنیدزیرا نوعی کمال است مرا ببخشید عزیزم زیرا حتم دارم ظرفیت این سخن را دارید که گفته اند مدرک لازم است برای نام نویسی اما متاسفانه نگفته اند کافی نیست خدا نکنه بمیری بمانی وببینی واندکی مغزتان را بتکانید دوستت دارم

[پاسخ]

یارمحمدی پاسخ در تاريخ یکشنبه ۸ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۲۲:۱۶:

انتخابات رو بیخی…….نگاه نظرسنجی روبرو….اصلاحات61
اصولگرایان21
حامیان دولت9
و…….
اصلاح طلبان در این انتخابات شورا اول هستند

[پاسخ]

فرهاد پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۳:۱۷:

خوش بحالت

[پاسخ]

دانشجو پاسخ در تاريخ یکشنبه ۸ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۲۳:۰۰:

میشه تحصیل کرده ها رو معرفی کنید لطفا؟!
من که نمی بینم… امیدوارم منظورتون این فوق لیسانس های معلوم الحال نباشه

[پاسخ]

یک هموطن پاسخ در تاريخ سه شنبه ۲۴ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۲۰:۴۶:

چرا فقط ما کوهدشتیها باید اینقدر افراد تحصیل کرده را سرزنش و مورد قساوت قلبی وبا اعمال سلیقه شخصی

مورد تخریب قرار بدهیم چرا حاضر نیستیم حتی یک لحظه با وجدان خود در خلوت حرفها و افکار خود را بازیابی نماییم .

[پاسخ]

بلبل پاسخ در تاريخ یکشنبه ۵ خرداد , ۱۳۹۲ ۱۴:۳۳:

با سلام خدمت همه دوستان عزیزی که در میرملاس نیوز حضور خدمت می کنن و تمام عزیزان همشهریم.
می خواستم به دوستان عزیزی که در این وب سایت کامنت می ذارن عرض کنم که دوستان عزیز متأسفانه ما هیچکدوممون معنی واقعی شورای شهر رو ( با عرض معذرت از همه ) نفهمیدیم!!!!
شورا همونجوری که از اسمش پیداست حکم مشورتی رو داره و میتونه توی کارهای تمام ادارت نظر بده اما نظر درست و قابل قبول ولی متأسفانه در شهر مظلوممون شورای ما فقط بلدن شهردار عوض کنن و دیگه هیچ.
با عرض معذرت از تمامی کاندیداها می خوام که حتی اگه یکبار هم شده برای احترام به مردم هم که شده کتاب قانون شوراها رو بخونن که بدونن چقد وظایفشون سنگینه بعد ثبت نام بکنن.
با عرض پوزش از همه دوستان عزیز.

[پاسخ]

امين جان
اگر امكان داره در خبرهاى بعدى سوابق كارى و مدرك تحصيلى يا هر چيزى كه ميتونه كمك كنه به روشن شدن افكار عمومى و بالا بردن آگاهى مردم در انتخاب افراد بهتر ، منتشر كن ( بدون جانبدارى از شخص يا جناح خاصى)

[پاسخ]

غریبه پاسخ در تاريخ یکشنبه ۸ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۲۱:۱۳:

راست میگه امین جان
منتظریم

[پاسخ]

شورازده در گفته :

خدابراش نسازه كسي كه روز ازل اين شورابازي را راه انداخت.

[پاسخ]

منصور گراوند پاسخ در تاريخ دوشنبه ۲۳ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۵:۳۵:

موافقم شورازده

[پاسخ]

فکر کنم این دفعه بی سواد ها رو ثبت نام نمیکنن

[پاسخ]

رومشکان92 پاسخ در تاريخ یکشنبه ۸ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۲:۰۹:

همان بهتر که …بودن خوت را ثابت کردی با یان اسمت.

[پاسخ]

فک کنم تحصیلاتش اجازه نداده که بیاد

[پاسخ]

معروف……
حالا شما اینطور فک کنید!!!!!!!این هفت سال چکار کردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هم ایشون هم رفیقاش توی شورای شهر فقط جناح بازی می کردند

[پاسخ]

امین جان سلام انشااله خودت هم در آینده اسم بنویس لیکن جنابعالی نسبت به بعضی از افراد دید ه ی بازتر و جوانتری ودر آخر از منزلت اجتماعی بالای برخورداری

[پاسخ]

24خرداد92 در گفته :

این که لیست اولیه است منتظر ثانویه اش هم باشید

[پاسخ]

گراوند در گفته :

خود به خدا

[پاسخ]

مردم کوهدشت الخصوص روشنفکران وجوانان دراین مرحله دیگران را آگاه کنند که رای خودرا حرام نکنند به افرادی رای بدهند که دوباره درویرانی شهرمان پیش قدم نباشند به فکر مبلمان درست وحسابی برای شهرمان باشند آگاهی همرا با صداقت داشته باشند دوباره آنهایی که درادوار گذشته انتخاب شدند فقط به فکر پر کردن جیب خود بودن را حاکم نکنندآنها امتحان خوبی پس ندادند زیر بنای این شهر راخراب کردند پروژههای عمرانی شهر را به پیمانکارهیی دادند که به خدا فرزندان ما قربانی آنها خواهند شد یک نمونه آن به قول خودشان سد سازی یاهمان گلال جاده کتوله بغل فاز 3فرهنگیان است که فقط با ماسه وسنگ چیدند به فرمنداری وقت شکایت کردم ولی اثری نداشت به امید آبادانی شهرمان کوهدشت

[پاسخ]

هفت اقلیم در گفته :

همشهریان عزیز سلام من ناراحتم تو نظرات بالا تو اوج تعریف از با سوادی از واژه فوق لیسانس استفاده می شه تو دوره ای که نگهبان اداره ما فوق لیسانسه انشالله کاندیدهایی که رأی میارن همه دکتر باشن ولی به نظر من مهمتر از تحصیلات وجدان کاریه و حسن شهرته اگه می خواید مثل بروجرد رشد کنیم تصمیم بگیریم تو تمام انتخاباتها حب و بغض رو انتخابمون تأثیر نزاره

[پاسخ]

همشهری از راه دور پاسخ در تاريخ یکشنبه ۸ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۲۰:۲۲:

کاملاً موافقم بیاید یک جدول درست کنید ومعیار مهم مانند تحصیلات ، تجربه ، سابقه ، حسن شهرت ،و … را انتخاب و به کاندیدها نمره دهید هر کس نمره ن بالاتری آورد رای دهید به خاطر خدا و شهرمان جناح بازی دست بردارید

[پاسخ]

آفتاب پاسخ در تاريخ سه شنبه ۲۴ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۷:۱۷:

احسنتم پیشنهاد عالی بود

[پاسخ]

دوست عزيز. منظور شما همان سواد هستش ديگه؟؟؟!!!

[پاسخ]

با سلام. به نظر من بايستي يه فيلتر واسه كانديدا شدن در انتخابات شوراي شهر طراحي كنن كه هر كسي كانديد نشه و بايد كساني رو انتخاب كنيم كه در زمينه هاي شهرسازي- عمران – برنامه ريزي شهري- معماري و رشته هاي مرتبط تخصص داشته باشن. واقعا خيلي از كساني كه كانديد شدن و يا قبلا عضو شوراي شهر بودن هنوز به طور كامل وظايف شوراي شهر رو نميدونن

[پاسخ]

همشهری از راه دور پاسخ در تاريخ یکشنبه ۸ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۲۰:۲۹:

آفرین به فکرت

[پاسخ]

آفرین.موافقم

[پاسخ]

با بررسی کاملتر ادمای باسواد تر جز 3نفر اول هستن

[پاسخ]

!!!!! پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۰۱:۰۹:

آقای بهاری جوجه رو آخر پاییز میشمارن

[پاسخ]

همشهری از راه دور در گفته :

رشته مرتبط معیار خوبی است برای شورای شهر همانطور که در بالا تر گفتم امتیاز بندی کنید و تحصیلات بالاتر و مرتبط امتیاز مهمی است

[پاسخ]

امين جان خواهش ميكنم كامنت هاىى كه نام نامزدها رو ميزارن، منتشر نكنيد اين عدالت نيست. ابتدا اسامى نهايى نامزدها رو بزار بعد مدارك ، سوابق و …

[پاسخ]

باسلام واحترام بنظرم ميادبه جوونا يا افرادي راي بديم كه يا تجربه در زمينه مديريت شهري داشته باشن يا تحصيلاتي كه تجربه هم چاشنيش باشه تا شهرداري به وضعيت اسفبار امروزش با بيش از 400پرسنل كه بيشتر از نصفشون مازاد بر نياز وچارتن دچار نشه …

[پاسخ]

آفتاب پاسخ در تاريخ سه شنبه ۲۴ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۷:۲۰:

راستی می دونی می خواستن زمین آتشنشانی جنب آموزش و پرورش را بفروشن برای حقوق معوقه ی یک ماه این 400نفر

[پاسخ]

سلام خدمت همشهریای گلم
امیدوارم که حال همتون خوب باشه
فقط خواستم بهتون بگم که تورو به هرکی میپرستین دست از جناح بازی و طایفه گرایی بردارین؛ شاید امسال خدا کمک کرد و چند نفر آدم باسواد و مدیر و مدبر انتخاب بشن!
بابا بخدا شهرمون هر سال نابود و نابودتر میشه اگه بخواییم همون روال سابق رو ادامه بدیم!
اینکه یارو اهل کدوم طایفه باشه و اهل مسجد و … باشه بخدا هیچ دردی رو از شهرمون دوا نمیکنه!
پس بیایم با شناخت کامل رای بدیم که تو اون دنیا هم باید جوابگو باشیم!

به امید موفقیت و سربلندی سرزمین مادریم!

[پاسخ]

کاسبان در گفته :

به نطرماجمعی ازبازاریان بایدافرادی که شورا راارث پدری خودمیدانندوبسالهاست ی کفایتی خودراثابت کرده اندودست ازسرمردم برنمیدارن بایدکناربکشن وبه انان رای ندهیم تاجوانان وباسوادعضوشوراباشندقدیمیان چه گلی به سرمردم زدن باچه رویی کاندیدشدن

[پاسخ]

“استاد دانشگاست و دارای مدرک فوق لیسانس با رتبه ۲۷در دانشگاه علامه تهران”
این قبول ولی بگین رشته تحصیلیش چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[پاسخ]

اذربايجان غربي پاسخ در تاريخ شنبه ۲۸ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۳:۳۸:

غريبه جان حالا بقيه مدركشون چئه كه به رشته اينا گير دادي؟تازشم مدركش مال دهه ي هفتاد كه ارزشش خ بيشتره يكم منطقي باش خواهشا

[پاسخ]

من اصلااهل طایفه گرایی نیستم ولی تحت تاثیرکامنت ایتیوندقرارگرفتم مامردم ایتیوندهمیشه بدون تعصب رای دادیم نتیجشم گرفتیم وبارای که دوستمون گفتن که شک ندارم خیلی بیشترازاینه کسای دیگروواردشوراکردیم ولی اینبارمنم مثل بقیه مردم هم طایفم بااتحادکامل به اقای رضایی رای میدم وشک ندارم درجه بندی افراد صاحب رای خیلی با کامنتایی که دوستان گذاشتن فرق داره

[پاسخ]

جمعی ازفرهنگیان در گفته :

همشهری چراهرباربایدپیرهاوچندشغله هاوباکدام کارمثبتی در12 سال اخیرکاندیدشدن.به جوانان سالم و وباسوادوپرازانرزی وبااوقات فراغت زیادکه تمام توان خودرابرای ابادانی شهربگزاردرای بدهیم تاقدیمیان فکرنکنن ارث پدری است که 12 ساله دست بردارنیستن ونه قطع رجال هست.

[پاسخ]

محمد پاسخ در تاريخ دوشنبه ۹ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۰:۰۵:

تا جوونا تجربه راست کنن شهر داغون شده جانم

[پاسخ]

مجتبی پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۰۱:۰۷:

تا حالا که آقایون باتجربه و مسن تشریف داشتن چه گلی به سرشون زدن

[پاسخ]

محمد پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۰:۳۱:

کوهدشت چون بودجه نداره هرکسی بیاد همین اوضاعشه پس خواهشا کسی رو که دهنش بوی شیر میده رو حداقل انتخاب نکنید

[پاسخ]

محسن پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۲ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۳:۳۶:

شما آقایون به ظاهر با تجربه و مسن عرزه نداشتین وگرنه واسه همه بودجه هست فقط واسه شما نیست.

[پاسخ]

شورا دیگه چه صیغه ایی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[پاسخ]

شیرینی پاسخ در تاريخ دوشنبه ۹ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۱:۲۱:

به بازی گهر و پیروزی میگن شورای شهر

[پاسخ]

دانشجو در گفته :

از کجا گرفته مدرکشو؟

[پاسخ]

گراوند(تهران) در گفته :

چشمها را باید شست جور دیگر باید دید.

[پاسخ]

فقط لیاقت

[پاسخ]

شکلات پاسخ در تاريخ دوشنبه ۹ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۰۰:۴۶:

ازرولیاقت رای بدیم کیه که …………………………………………………… دلمان خوش است این همه بیکار…………………………..روزرای گیری شاه وگدا برابر وروزای بعدی سرشناسا ……………………خودتون قضاوت کنید چرا……………………………..

[پاسخ]

همدرد پاسخ در تاريخ دوشنبه ۹ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۰۰:۴۷:

شکلات مشتاق دیدارتونم حرف دل همه رو زدی

[پاسخ]

شکلات پاسخ در تاريخ دوشنبه ۹ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۵:۰۶:

یه دست صدا نداره بایدبه تمام کاندیدا ثابت کنیم باارای ما کسی میشن ولی متاسفانه کسای که رای میارن اینو فراموش میکنن من عزممو جزم کردم

[پاسخ]

24خرداد92 در گفته :

پس این لیست چیه یقینا جز نفرات اول تا سوم است

[پاسخ]

نماینده وریس جمهور برامون کاری نکرندتابرسه به شوراشهر فقط به فکرخانوادهاشونن

[پاسخ]

شهروند بيطرف پاسخ در تاريخ شنبه ۴ خرداد , ۱۳۹۲ ۱۴:۱۲:

كدومشون واسه خدمت اومدن؟جز ايتكه خودشونو مشهور كنن واگه راي اوردن با پارتي بازي كار فاميلاشونو راه بندازن.دورههاي گذشته رو ببينيد مگه چقد پيشرفت فكري داشتيم اينام كپي برابر با اصل اونان خيالتون راحت بازم يه عده ادم نالايق ودورو پيروز ميشن.وقتي اقاي هرمز نصيري شهردار شد چرا نذاشتن كار بكنه ؟بريد ريشه يابي كنيد مشكل ما كوهدشتيها عزم عمومي ميخواد كه نداريم

[پاسخ]

دلتنگ کوهدشت در گفته :

بیاییم به خوداییم سیاست غلط خودمان ،دامنگیر خودمان شد انهایی ک رفتندچه کردندتعصب جاهلانه همیشه سایه ایست برسر ما .بیایید با هم بخندیم نه به هم بخندیم.

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

کجاییه؟

[پاسخ]

کماندار در گفته :

شورای شهر قدیم شهر را نابود کردند از طریق استخدام بی رویه اقوام ٰ،سفر به کیش با هزینه شهرداری،بذل و بخشش و…هرکس وارد این عرصه شود و خیانت کند مدیون همه مردم است.این دنیا فعلا کسی به کسی نیست ولی بدانید چوب خدا صدا نداره اگه بزنه حسابی زمین گیر میکنه. به امید پیروزی خدمتگذاران صادق

[پاسخ]

شیرینی پاسخ در تاريخ دوشنبه ۹ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۱:۱۸:

اره والا موقعی که شورای شهر آقای نصیری که الان شهردار نمونه کشور شده رد کردند میتوان سطح سواد و فکر پلید اونها رو خوند

[پاسخ]

ن پاسخ در تاريخ دوشنبه ۹ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۴:۴۷:

درود بر شرفت

[پاسخ]

هفت اقلیم پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۰ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۰۹:۴۵:

اشتباه میکنی نصیری خودش رفت شورای شهر تلاششونو کردند که بمونه اما متاسفانه … شما ها هم بدون اطلاع خواهشا حرف در نیاوریددددددددددد

[پاسخ]

منصور گراوند پاسخ در تاريخ دوشنبه ۲۳ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۵:۳۸:

موافقم

[پاسخ]

مهدی پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۸ خرداد , ۱۳۹۲ ۰۷:۵۲:

افرین به هفت اقلیم

[پاسخ]

اونایی که قبلا عضو شورابودن و دوباره ثبت نا م کردن با خودشون نمیگن تا حالا چه گلی به سر این شهر زدیم که دوباره ثبت نام کردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ والا خیلی رو میخواد به خدا……….
آقای آزادبخت دستتون درد نکنه فقط لطفا اگه میشه سوابق کاری و تحصیلی نامزدها رو هم درج کنید.

[پاسخ]

شیرینی پاسخ در تاريخ دوشنبه ۹ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۱:۱۵:

اخ گفتی اجی مریم خانم من موندم اینا چه رویی دارن که باز به مردم رو میندازن ولی تو این مسائل خود مردم بیشتر مقصر هستن

[پاسخ]

فرهنگی پاسخ در تاريخ دوشنبه ۹ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۱:۴۳:

تقصیر خودمدنه که بهشون رای دادیم. خودمون بهشون رو دادیم

[پاسخ]

مریم پاسخ در تاريخ دوشنبه ۹ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۳:۰۶:

آره مقصر خودمونیم که در قبال مسئولیتشون ازشون بازخواست نمی کنیم

[پاسخ]

لابد ماهم تلخیم پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱۵ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۲۰:۳۱:

دوس دارم ده تا از وظایفشونو از اینجا بنوسید بعد لازم شد شعارم بدید

[پاسخ]

مهران پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱ خرداد , ۱۳۹۲ ۱۸:۲۲:

مريم خانم بنظرم اصلا راي نديد راي ما زياد واسشون مهم نيست مطمعن باش كه كسي شوراي شهر ميشه كه جناه راست باشه همچي شده مسخره بازي

[پاسخ]

تورج پاسخ در تاريخ دوشنبه ۹ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۴:۲۰:

كاش اجازه ورود پيدا نميكردند! ولى بايد عملكرد اين چند سال شون و أعلام كنن ( اگر داشته باشن).
جالبه چند روز پيش يكى شون توى يه اداره روبروى من اومد( با لبى پر از خنده) احوالپرسى كرد و گفت “فلونى ، ديارت نيه؟ ” عجب رويى!!! يكى نيست بگه شما خودتون هيچ وقت نيستى حالا به من ميگى؟

[پاسخ]

مریم پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۰ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۰۹:۰۲:

آره خب نه الان موقع انتخاباته. دوباره یاد مردم افتادن.الان دیگه هر کی رو ببینن از دوست و آشنا و غریبه و……. همچین باهاشون حرف میزنن که انگار نه انگار تا دیروز به جز خودشون کسی رو نمی شناختن………….

[پاسخ]

اسمان پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۰ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۰۹:۴۸:

عملکرد شورا سابق با وجود کمبود بودجه شهر
1 کانال سازی فاضلاب شهر
2 پارک کشاورزی
3 اسفالت بعضی از مناطق شهر
4 میدان هاو …….
منصف بودنم خیلی خوبه اقایون

[پاسخ]

تورج پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۰ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۴:۴۱:

كتاب شورا خونده اين عملكرد ٦ ساله؟ كدوم ميادين؟ ( قدس) ؟ آسفالت و كه فقط لكه گيرى كردن صبح خواستيم بريم اداره ديديم دوباره كانال كشيدن.

[پاسخ]

اسمان پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۲ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۰:۲۸:

کانال کشی که مشکل شورا نیست برو سراغ اداره اب و فاضلاب

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۲ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۴:۵۴:

عزيز دل برادر !
اگه شوراي شهري هم وجود نداشت باز هم اين كارا انجام مي شد . پارك مرحوم دليجاني ، باغ پرندگان ، ميدان امام و ….مال زمانيه كه اصلا شورا وجود نداشت . تازه عزيزان شورا بعضي از پارك ها رو هم فروختند . مثل پارك ميدان شهدا ابتداي بازارچه و …

[پاسخ]

تورج پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱۵ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۱:۲۵:

یه کم کتاب بیشتر بخون . چون حواست نیست چی نوشتی. چند جور کامنت متفاوت گذاشتی. خودت عملکرد دادی و خودت نقض کردی

[پاسخ]

درد آشنا پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱۵ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۲۱:۵۲:

باسلام باید بگم این اعتبارات ربطی به شورا نداره بلکه از محل تملک سرمایه ای تامین شده تازه نصف اون برای حقوق کارکنانی که تحت عنوان نیروی شرکتی در شهرداری در پست کارمندی کارمی کنند هزینه می کنند ، در صورتی که طرحی در خصوص توسعه پایدار درآمد بدن و شهرداری را از منجلاب بدهی نجات بدن باید گفت شورا ، تازه اعتبار شورا صرف چی شده و می شود جز تقسیم بین انها

[پاسخ]

احسان پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۶ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۹:۴۴:

نميدونم واست چكار كردن كه انقد سنگشونو به سينه ميزني؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اميدوارم اون كار ارزش اين حمايتو داشته باشه

[پاسخ]

علی1 پاسخ در تاريخ جمعه ۲۰ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۲۲:۵۰:

اسمان خوب توجه کن:
1)پارک میدان کشاورز مال سال82 هستش .
2)کانال سازی فاضلاب دیگه چه صیغه ایه ؟ اگه منظورت دفع فاضلاب شهره اون کار اب و فاضلابه اگه منظورت کانال فاضلاب ورودی شهر از سمت غربه اون اعتبار عمرانی استانداریه که با همت فرمانداری و از طریق ستاد خوادث غیر مترقبه برا دفع ابهای سطحی دادن .شورای شهر چه کاره بودن!
3)اسفالت سطح شهر هم از محل اعتبارات نهضت اسفالت بود که مال کل کشور هستش و اقایون اونو بردن و کوچه های خودشونو باهاش اسفالت کردن!!!
4)کدوم میدان رو درست کردن؟ حتما میگی میدان قدس که سالی یه بار شکل هندسیشو تغییر میدن!؟

قابل توجه همه مردم عزیز پیمانکارای شهرداری از بستگان اقایون شورا هستن

[پاسخ]

توپراک پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۹ خرداد , ۱۳۹۲ ۱۴:۰۹:

کدوم فاضلاب شهری من ساکن فرهنگیان هستم نه از فاضلاب خبری هست ونه از اسفالت. تازه رو قبض ابمون هزینه دفع فاظلاب هم قید شده چقدر مسخره اندجدا اسم میدان های که طی این چند سال درستشون کردن برامنم بگید اسماشونو عوض کردن مثلافرمانداری شده ازادگاناسمان کاملا باهات مخالفم به قول خودت منصف نیستی .ما مردم کوهدشت تاوقتی اقای نصیری شهردارمون شد تازه فهمیدیم شهردار چه وظایفی داره من با نظر اقا تورج موافقم

[پاسخ]

و چه ساده است آهوی تشنه ، کمی آنسوتر زلالی آب پیرهن تمساحی گرسنه است.

[پاسخ]

تو خوش باش

[پاسخ]

بیایید به عبدالرضا امرایی رای بدیم خدا وکیلی هم باسواده هم انسان پاکی هستن واز همه بیشتر از قشر زحمت کش فرهنگیان داوطلب شده ما چرا باید هر بار به یکی رای بدیم که حتی بلد نیست اسم خوش رو بنویسه شاید یه خبرنگار راه گم کنه و وارد شوراش شهر بشه اینااصلا فارسی رو هم به درستی حرف نمیزنن به خدا این جوونای باسواد از این قدیمیا خیلی بهترن مثلا یکی ازشون بنگاه خرید وفروش ماشین داره حالام شده شهردار درب گنبد …حالا باز بگین قحط رجال نیست هست خوبشم هست

[پاسخ]

اصول گرا در گفته :

مدیر سایت خودتم معلومه خطی عمل میکنی چرا نظرات مارو ثبت نمیکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[پاسخ]

یاشار عزیز خانه از پایبست ویران است . توهین نمیکنم ولی سواد رو چه جوری تعریف میکنی ؟ مدرک؟ اوههههههههه چه بسیار ه مدرک . و مدرک دهنده … آخه یه چیز دیگه هم هست . کی گفته شورای شهر کوهدشت مدرک میخواد؟ یادتون رفته چه بلایی سر نصیری شهردار نمونه …. در اوردن . باور کن همونا هم مدرک داشتن ادعای سوادشون هم می شد .. خوشت میاد عمو . کوهدشته دیگه

[پاسخ]

راهنما در گفته :

ملت بی کارو باش همه اسم نوشتن

[پاسخ]

مریم پاسخ در تاريخ دوشنبه ۹ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۳:۱۳:

دیدی تورو خدا؟ حالا اگه ازشون بپرسی وظیفه ی شورا چیه قول میدم نصفشون نتونن جواب بدن؟

[پاسخ]

وروجک پاسخ در تاريخ دوشنبه ۹ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۵:۲۶:

چت شده چشات زیادی میبینه اگه راس میگی پس چرامن ننوشتم هاهاها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بگم بگم بگم

[پاسخ]

لیلا پاسخ در تاريخ دوشنبه ۹ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۶:۳۰:

آفرین گل گفتی

[پاسخ]

شیرینی در گفته :

با توجه به مشکلات شهری نباید در تصمیم های قدیمی که گرفتیم و باز دوباره اون اشتباه تکرار کنیم به قول معروف آزموده را آزمودن خطاست و با توجه به شناختهای که در آینده میتوان از نامزدهای فعلی کسب کرد و با وجود قدرت اداره کردن یکی از ارکان اداره مانند شهردار کاردان میتوان آن نامزد را انتخاب کرد پس بدون تحقیق گام برندارید

[پاسخ]

چه عجب فقط من نیستم

[پاسخ]

برالیوه در گفته :

سلام به همه هرکاری از دستش برمیاد که نشد معلومه بااین شرایط بر نمیاد بیایید کساییو رو انتخاب کنید که قدرت چانه زنی .وبرنامه داشته باشن وبا اولویت بندی برای شهرمان آبادانی به ارمغان بیارن کوهدشت کم تحصیلکرده تو شهر های دیگر نداره ماشاالله همه هم رده بالا

[پاسخ]

امید پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۶:۲۲:

اگر برا لیوین دی ارا هاینه ار ایره

[پاسخ]

فرهنگی در گفته :

مردم عزیز کوهدشت همان طور که در انتخابات مجلس شورای اسلامی نشان دادید که ازموده را ازمودن خطاست این بار هم در انتخابات شورای شهر یک بار دیگر انتخابات مجلس رو تکرار کنید و دست رد بر سینه این عده که هیچ کار مفیدی برای این شهر انجام نداده اند بزنید. یک انقلاب جدید در شورای شهر کوهدشت ایجاد کنید. به امید روزی که قشر باسواد و با لیاقت وارد شورای شهرمان شوند

[پاسخ]

تورج پاسخ در تاريخ یکشنبه ۲۲ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۰۲:۵۰:

اين كه دوباره توى چاه مي افتيم؟ لطفا از اين راهكارها ندين !!!

[پاسخ]

تهرانی در گفته :

درود بر شرفت

[پاسخ]

دانشجويان لر دانشگاه اروميه در گفته :

لياقت مردم فهيم كوهدشت انتخاب بهترين هاست كسي كه خدايي سواد و قدرت بيان بالايي داشته باشد ميتواند به شهر كوهدشتو مردمش خدمت كند …

[پاسخ]

ز-گراوند پاسخ در تاريخ دوشنبه ۹ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۲۲:۴۶:

سلام این حرف هممونه تنهاکاری که از دستمون برمیاد اینکه دعاکنیم خدا یه کاری ببرامون کنه وگرنه….

[پاسخ]

اینبار هم دلسوزها پاجلو نزاشتن هر چند حق دارن !!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[پاسخ]

م مهدی پور در گفته :

اقا یا خانم فرهنگی الانه از وضع بوجود اومده از مجلس برای شهرمون خوشحالی؟
چه اتفاقی از این بدتر بایستی بیافته تا یه خورده واقع بین باشیم؟
هر که بیاد از هر قشری و از هر سطح تحصیلاتی اگر لیاقت داشته باشه واسه خانواده خودشه .
ندیدیم یا نشنیدیم ؟
سرکار فرهنگی اینقدر سنگ به سینه نزنید، من و شما فقط نظاره گر اتفاقات تکراری هستیم که دیگه داره عادت میشه.
این لیست بالا بلند هم ذره ای دل نمیسوزونن مگر برای منافع خودشون.
شورای شهر میتونه جایگاه مقدسی داشته باشه اما نه با این دیدگاه آقایان و خانم ها .
نصیحت من به این اشخاص که با نیت شوم جاه طلبی میان اینه که
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست عرض خود می بری و زحمت ما می داری

[پاسخ]

احسان پاسخ در تاريخ دوشنبه ۹ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۷:۴۰:

ادب داشته باش

[پاسخ]

مریم پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۰ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۰۹:۵۹:

منم با نظر مهدی پور موافقم………دمت گرم

[پاسخ]

محمدی پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۲ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۰۹:۵۴:

حالا مریم خانم به نظر شما کسی از کاندیدای این دوره که خوب باشه و بتونه کاری انجام بده کیه؟

[پاسخ]

مریم پاسخ در تاريخ شنبه ۱۴ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۰۹:۰۸:

اگه کسی رو پیدا کردی به ما هم خبر بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[پاسخ]

بنظر من شورای شهر چیز بیخودیه

[پاسخ]

لیلا پاسخ در تاريخ دوشنبه ۹ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۶:۲۹:

من با شما موافقم دلیلمم اینه وقتی نماینده شهر با اون ابهت کاری نمی تونه برا شهرمون کاری منه اینا مثلا می خوان چکار کنن؟

[پاسخ]

تورج پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۰ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۰۰:۱۶:

كلا با ساختار شوراى شهر مخالفم. يه هزينه الكى رو دوش ملت و مملكت ميزارن و معلوم نيست كارشون چيه؟

[پاسخ]

اسمان پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۰ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۰۹:۵۰:

اقا تورج معلومه اطلاعاتت صفره برو کتاب شورارو بخون

[پاسخ]

بیاییدبه کسی رای بدیم که تو طایفشون جوان بیکار کمتری باشه شاید اینجوری فرجی شد

[پاسخ]

وروجک پاسخ در تاريخ دوشنبه ۹ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۵:۲۶:

شکلات باهات موافقم…

[پاسخ]

تورج پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۰ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۰۰:۱۷:

همه طوايف بيكار زياد دارن، حالا تكليف چيه؟

[پاسخ]

وقتی که هنوز خیابانای سطح شهر اسفالت نشدن بنظرم کسی به فکر ابادانی شهرنیست بس جرا …………………………………………………………………………………………..

[پاسخ]

کویشتی در گفته :

منم موافقم…
حالابه کی رای بدیم؟؟؟؟؟؟؟
بگیدبگیدبگید؟؟؟؟

[پاسخ]

کوهدشتت پاسخ در تاريخ شنبه ۲۸ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۱:۱۹:

با تجربه ،با سابقه ،دلسوز ومتعهد ،مردمدار وبا صداقت وشجاع جناب آقای صید کریم گراوند.خدا میداند نظر من این است البته شاید کسی دیگر هم باشد که من نمی شناسم وحتما هم هست …….البته اعضای شورای شهر چون چنیدن نفر هستند وبرای اینکه کار خوبی انجام شود همه باید باهم وحدت نظر داشته باشند وخصوصیات نسبتا مشترک داشته باشند وگر نه با یک گل بهار نمی شود.لذا همه باید اصلح باشند.

[پاسخ]

زمانه پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۸ خرداد , ۱۳۹۲ ۰۷:۵۷:

واقعا که گل گفتی .یک دست صدا نداره.ایشان را همه میشناسن از لحاظ صداقت و متعهد بودن و مردمداری

[پاسخ]

... پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۸ خرداد , ۱۳۹۲ ۰۸:۱۷:

دست مریزاد

[پاسخ]

جوان بیکار در گفته :

دربرابرخدامدیون هستید اگربازقدیمیان باندباز ونان به نرخ روزخورراانتخاب کنید.بیاییدیکباراین مگسان دورشیرینی راازشورا خلع نماییم بدانندارث پدری شان نیست بدانندچه گلی بسرمردم زدن وباچه رویی بازکاندیدشدن به خدافقط بخاطرمزایایش هست بیاییدجوان بیکاروپرانرزی بااوقات فراغت رای بدهیم

[پاسخ]

پرنده پاسخ در تاريخ شنبه ۱۱ خرداد , ۱۳۹۲ ۱۰:۱۷:

میزان رای مردم است نه بی ادبی شما……..

[پاسخ]

دانشجویان کوهدشتی مقیم اهواز در گفته :

با آرزوی موفقیت و پیروزی برای تمامی کاندیداهای محترم این دوره از انتخابات شورای شهر کوهدشت و همچنین با سلام و عرض ادب و احترام خدمت آقای آزادبخت مدیر محترم سایت میرملاس نیوز . ما دانشجویان کوهدشتی مقیم اهواز امید واریم که افراد بالیاقت و باسوادی اعضای شورای شهرمان را تشکیل بدهند . به امید داشتن کوهدشتی آباد و سر افراز.

[پاسخ]

دردَ دارم در گفته :

به نظر میرسه از همین حالا و شاید از قبل تر ها، لابی هایی زده شده برا اینکه بعضی ها خودشونو بچسبونن به نماینده. حالا اینکه راست و حسینی همینه که میگن یا اینطور نیست رو خدا میدونه. اما به نظر شما وقت اون نرسیده که نماینده شهرمون شجاعانه خودشو از این بازیی که بعضیها میخان ازش برا خودشون با به بازی گرفتن دیگران بهره برداری کنن، کنار بکشه… جقد زیادن کسانی که میگن: ما قراره ببریم و رای مال ماست یا اینکه ما از قبل انتخاب شدیم…
لیستو یه بار بخونید…
چقد این ادبیات آزار دهندست…

[پاسخ]

بهتره که اول فکر کنی که می تونی مشکلی از این شهر حل کنی یا نه وگر نه آب در هاون کوبیدن است

[پاسخ]

کویشتی در گفته :

تون شیر داتون بورن رایه آیم ناکارآمد نه ن
رای تون حروم نکن
رای بنه کسی که صو چیه شورا ارا شهره مون کار بکه نه ارا فامیلله ی

[پاسخ]

قران مي فرمايد خدا حال هيچ قومي را عوض نمي كند مگر انكه خودشان بخواهند بنابرين به كساني كه يك بار ازموده شده اند راي ندهيم

[پاسخ]

سیمرغ پاسخ در تاريخ شنبه ۱۱ خرداد , ۱۳۹۲ ۱۰:۱۸:

ملاک مطلق نیست ……

[پاسخ]

سیمرغ پاسخ در تاريخ شنبه ۱۱ خرداد , ۱۳۹۲ ۱۰:۱۹:

منظور م آیه نیست بلکه نتیجه گیری شما هست

[پاسخ]

ز-گراوند در گفته :

کی میشه که برای یه دفعه هم شده یکی بیاد که واقعاهدفش خدمت به مردم شهرش باشه نه خدمت به اطرافیان نزدیکش .امیدوارم هرکسی میره بالا به احترام همین مردمی که انتخابش کردن وبهش اعتمادکردن یه کار مفید انجام بده

[پاسخ]

بهروز از شهرداري در گفته :

ما مردمي عموما بيگانه پرست هستيم .اگر يه شهردار خرم آبادي پارك ميدان كشاورز رو براي ما مي ساخت يا خيابانهاي شهر را در حد وسيع آسفالت مي كرد .يا محل ايدزي ها را كه كسي جرات نمي كرد نزديكش بشه باغ پرندگان مي كرد كه البته باز امروز مثل خيابون هاي شهر ويرانه شده و با مهرباني و سعه صدر با مردم برخورد مي كرد و دهها كار مثبت ديگه ما هميشه اسمش رو مي آورديم اما سرمايه هاي شهرمون رو به راحتي بر باد مي ديم.

[پاسخ]

از اقای ملکشاهی میخواهیم افرادی که در ستاد انتخابات فعالیت دارندبا خود همراه کند بودن مخالفان ضربه ای به نیروهای ایشان خواهد بود زیرا در جریان ثبت نام کاندیداهای شورا شاهد سختگیری مسئولان ثبت نام علیه نیروهای طرفدار اقای ملکشاهی بودم

[پاسخ]

تورج پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۰ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۰۰:۲۵:

نيروهاى ايشان!؟ نيروهاى طرفدار..!! خدايا چه اتفاقى داره ميافته تو اين شهر؟

[پاسخ]

برای شهرم متاسفم و می گریم .کدوم یک از اینا تحصیلکرده هست؟

[پاسخ]

نگوئيدشوراي شهربگوئيدشوراي سلب اختيارشهردار ،و نداشتن قدرت تصميم گيري كارشناسانه و…

[پاسخ]

امید پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۶:۲۳:

افرین خیلی خوب اومدی

[پاسخ]

گراوند پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۲ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۰:۱۹:

دست خوش بی طرف

[پاسخ]

احمدی خان ! معلومه یا هنوز در خوابی یا ذی نفع ، وگرنه از ملکشاهی فقط اسمی مونده خدایش چکار کرده؟

[پاسخ]

همشهري پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۰ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۹:۱۴:

سلام كامران…خدايي من خودم به ملكشاهي راي ندادم چون كودشت نبودم ولي از حق نگذريم خيلي اقاست و ان شا الله در اينده من به بزرگواري و منحصر به فرد بودن ايشون حتما راي خواهم داد…توام انصاف داشته باش

[پاسخ]

سوری پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۲۳:۱۷:

خداییش بد اومدی کامی جون حداقل یک چهره کشوری شده مگه قبلی ها چکار کردند؟

[پاسخ]

علی1 پاسخ در تاريخ جمعه ۲۰ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۲۳:۰۳:

اقا کامران وضع مالی بودجه کل مملکت متاسفانه خیلی بد شده وگرنه ملکشاهی لیلقت داره انشالله بودجه خوب شه می بینیم لیاقتشو

[پاسخ]

یه همشهری در گفته :

راستی به نظر شما آقای ملکشاهی از این سایت بازدید میکنه؟ که ببینه مردم دیگه از دست این اعضای شورای شهر خسته شدن اونارو قبول ندارن که رد صلاحیتشون کنه؟ آقای آزادبخت لطفا این کامنت رو حذف نکنید.

[پاسخ]

شهروند پاسخ در تاريخ شنبه ۲۸ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۱:۰۷:

[جنابعالی فقط نظر خودت روبده چرا که شما نماینده مردم نیستی . و نظرات درج شده مختلف ه در ضمن رد وصلاحیت کاندیداها بر حسب قانون است نه سلیقه ای. بنابر این اول خوب تحلیل کن بعد حرف بزن گر چه نظر هر کسی رو باید دید وشنید .به هر حال شما هم نظری دارید ……..

[پاسخ]

علی محمد در گفته :

آقای آزادبخت لطفا کامنت هایی که از کاندیداهای شورای شهر میزارن که نشان دهنده میزان تحصیلاتشونه رو حذف نکنید . تا مردم آگاه باشن که کسایی کاندیدا شدن که تحصیالت بالایی دارند و با رای دادن به اعضای فعلی شورای شهر رای خود را حرام نکنند.به طور مثال جناب آقای … دارای مدرک فوق لیسانس با رتبه 27 از دانشگاه علامه تهران یک نمونه از کسایی هستند که کاندیدا شدن. من هیچ نسبتی با ایشان ندارم فقط اطلاع دارم که ایشان تحصیل کرده هستن. و ما با رای که میدیم در پیشگاه خداوند مسول هستیم که به بهترین شخص رای بدیم و وظیفه شما هم اینه که به مردم کوهدشت اطلاع رسانی کنید که خودشان قضاوت کنند. در پایان صمیمانه از شما و زحمات بی دریغتان کمال تشکر را دارم. موفق باشید

[پاسخ]

!!!!! پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۰۱:۱۱:

ببخشید جناب این دوره مبنای پذیرش لیسانسه و همه تحصیل کرده هستن

[پاسخ]

مریم پاسخ در تاريخ شنبه ۱۴ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۰۹:۱۴:

آره این دوره مبنای پذیرش لیسانسه ولی من شنیدم یکی دونفر از ثبت نامیا فوق دیپلم دارن……..

[پاسخ]

ماکه حمایت یه طرفه ندیدیم باتشکرازمیرملاس ”
ازاون جمعی ازفرهنگیانی که راجع به کامنت زمانی وکاندیدای ایل ایتیوندنظردادن بایدبگم کدوم جمع بگونظرشخصی جهت دار خودم.
درضمن ماقبیله گرایی رودرشوراازبقیه یادگرفتیم …

[پاسخ]

محیط زیست در گفته :

خدایی نتیجه هر انتخاباتی توی کوهدشت فقط نابود شدن دیوا رخونه های مردم وسطح شهر توسط افراد ذینفع.هر کی بالا میره فقط به فکر خودشو فامیلاش!!!!!!!!!!میخواد از هر باندی باشه،با هرسطح سوادی.خدایی غیر از این؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[پاسخ]

سلام
از ینکه این صفحه وب را راه اندازی کر دید ممنون ولی تبعیض بین نفرات قائل نشوید (به خاطر این این حرفو زدم که برای هیچ کاندیدی یا نامزدی فرق نزارید)

[پاسخ]

سلام دوستان.امیدوارم به جهت وجدان خودمان هم که شده بهترینها رو به دور از تعصب قومی انتخاب کنیم.در بین همین دوستان هم که کاندیدا شدند افراد بالیاقتی حضور دارند مثلا یکیشون هم جونه هم
مهندس هستن و هم سالها تجربه راه سازی و شهرسازی در جنوب رو دارند . پدرشون اینقدر مرد شریفی بودند که بعد از فوت بخاطر وساطت و خون و صلح لقب سالار صلح طرهان رو گرفتن. قصد تبلیقات ندارم به همین خاطر هم نام نمیبرم ولی فقط خواستم بدونید میشه انتخاب خوب هم داشت….

[پاسخ]

ندا پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۰۸:۵۷:

طرهانی

[پاسخ]

تورج عزیز سطح تحصیل جنابعالی بیش از خواندن کتاب شورا است کار آنها آب در هاونک کوبیدن است

[پاسخ]

تورج پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۴:۳۲:

0663
باسلام سطح سواد بنده مهم نيست.
اين آقاى آسمان يا خودش عضو شورا ست يا .. . اين جور افراد وقتى إحساس خطر ميكنند به ديگران ميگن بيسواد!!
من آرزو ميكنم مردم بعد از اين همه سال تغيير رويه بدن و اينبار افرادى لايق ، با تحصيلات عاليه و جوان رو انتخاب كنند. چون همين جوانان هستن كه هر روز خيابون هاى اين شهر و ميگردند و به مشكلات شهر واقفند. براى آبادانى شهرمون طرح دارن ( نه آبادانى جيبشون) !!!
“ما شوراى شهردارى نميخواهيم . شوارى شهر ميخواهيم”!
اميدوارم…

[پاسخ]

با تشكر ازكليه دوستان كه نظرت متفاوتي دادند بيائيد براي يكبار كه شده به كساني راي بدهيم كه قبل از اينكه به فكر جيب خود باشند به فكر آباداني شهر و قانونمندباشند در اين شهر اكثرزمينيهايكه براي فضاي سبز تعين ميشود بعداز مدتي به ساختمان مسكوني تغير كاربري پيدا ميكنند بعضي از خيا بانها ابتدا 12متر بعد به 8متر ميرسد ويا يك خيابان را بدون مجوز ميسازند وكسي نيست جوابگو باشد سرانه فضاي سبز كوهدشت چطور ست

[پاسخ]

با سلام و خسته نباشيد به همگي.
بنظر من بايد افرادي رو انتخاب كنيم كه نه تنها مدرك تحصيلي قابل توجهي داشته باشن بلكه بايد مرتبطم باشه.متاسفانه ذكر نشده ولي رشته هاي كشاورزي خيلي ميتونن موثر باشن

[پاسخ]

ليست كه چه عرض كنم……يه طومار واسه خودش! چون ميدونن مردم فقط با توجه به باند بازي ومسايل ديگه راي ميدن هركي يه مدرك كارشناسي داشته به خودش اجازه داده بياد.تنها چيزيم كه مد نظر نيست سابقه و تحصيلات فرد هستش

[پاسخ]

طرهاني كاش نام ميبردي و قصد تبليغ هم داشتي اينجوري راحت تر بودي.ديگه تبليغ كردن شاخ و دم داره

[پاسخ]

گراوند پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۲ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۰:۰۸:

دمت گرم ادم اگه تبلغ میخواد بکنه چرا به حاشیه راه میبره که بخواد جلب توجه کنه

[پاسخ]

باتشكر از همه.اگه امسال همه مث شما فك كنن كوهدشت آباد ميشه.ظاهرا اكثر شما ديدتون باز هستش و روابط قوم و خويشي براتون ملاك نيست.يكي از آقايان كانديد هم مدرك مرتبط داره خيلي اصيل و مردم دارن دانشگاه تدريس ميكنه استادمه.بسيار انسان متشخصيه سابقه ي درخشاني داره.هيچ نسبت فاميلي نداريم فقط افتخار اينو داشتم كه پارسال دانشجوش بودم

[پاسخ]

کاری که زبیر وطلحه کردند سیاسیون امروز کوهدشت روی آنها راسفید کردند .خداوکیلی فکر کنید بعد قضاوت وجدانی کنید نه قضاوت امروزه.شرم باد بر کسی که به نام اسلام ،ضربه برپیکره اسلام می زند .اگر ایمان قلبی داشته باشیم اینطوری خشکسالی گریبانگیر ما نمی شد.دم از ایمان می زنیم بعد دزدی ،جنایت ،ریا و…انجام می دهیم.بس کنیم….

[پاسخ]

دوستان جواني كه ميخواهند وارد عرصه سياسي شوند؛ آرزو ميكنم هر گز سياستمداراي خوبي نشيدچون بر سردر اين وادي نوشته اند:
يك سياستمدار خوب آدمها را به2 تقسيم ميكند:
1- دشمنان
2- ابزارهايي براي غلبه بر دشمان

[پاسخ]

آرمین نوذری در گفته :

سلام
در مورد وضعیت سواد نامزدها بیشتر بنویسید بدون تبعیض با تشکر

[پاسخ]

احمد کوهدشتی در گفته :

عزیزان کوهدشتی وبرادر عزیز اقای ازادبخت تورا به خدا مانند انتخابات مجلس هیاهود رست نکنید .مت قبلا به عملکرد امامی وقبادی اعتراض داشتیم اما نتیجه چه شد اگه اونا حداقل مدیر بومی انتخاب کردند الان بیشتر مدیر از خارج کوهدشت امدند اقایون این انتخابات را با سیاست قاطی نکنید بزارید چند نفر ادم با تجربه وتحصیل کرده انتخاب بشه که مجبور نشویم مثل کمیته مثل اموزش وپرورش مثل بانک و…………. رییس از بیرون شهر کوهدشت بیاوریم

[پاسخ]

ادينه وند در گفته :

عده اي از اين اقايون كنار كشيدن كاش ليست درست حسابي مي دادي با عكس انها جهت اشنايي بيشتر

[پاسخ]

سردار دلفان در گفته :

شورا فقط دزد نباشن تخصص هم نمیخواد چون شهردار کارهای شهر را انجام میدهد

[پاسخ]

والا حرف حق جواب نداره شاید اگه ماهم باشیم با این سود بالا از این سمت کنار نریم هیچ زور هم بزنیم که شاید دوباره بدستش بیاریم. این اعضا رحم به قبرستان هم نکردند و هر چی آرامگاه هست باید از اونا با قیمت بالائی بخریم

[پاسخ]

لطف کنید بعضی از دوستان از حاشیه پردازی بپرهیزید چون فک نکنید با اینکار میتونید نظرات شخصی خودتون به بقیه تحمیل کنید و لطف کنید راست و حسینی اگه قصد تبلیغ دارید بگید دیگه لازم به حرف و حدیث نیست

[پاسخ]

منصور گراوند در گفته :

آزموده را آزمودن خطاست……..

[پاسخ]

گراوند در گفته :

همشهریان عزیز لطف کنید امتحان پس داده ها را دک کنید..رشته های مرتبط رو درصورت امکان انتخاب کنید مثل مهدسی عمران-معماری حقوق -شهرسازی-برنامه ریزی شهری-مهندسی بهداشت محیط – وحسابداری و….که نیاز است باشند.درضمن نماینده چه گلی به سر مردم زده .با اینکه یکسال واندی گذشته چکار کرده جز اینکه فقط با موضع گیری وحمایت از لاریجانی ها (برادران)که فقط یک عنوان تشریفاتی ریاست کمیسیونی که در دوره شیخ علی هم خیری از آن ندیدیم…..که حالا به لابی او رأی بدهیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[پاسخ]

غمخوار بیکاران (بابی غوصه هر ) در گفته :

با سلام خدمت مردم فهیم کوهدشت . اینبار مردم باید فارغ از مسایل قومی و قبیله ای به افراد با پیشینه خوب و افراد لایق و کاردان رای بدن و آزموده را آزمودن خطاست . به امید آبادانی و پیشرفت شهرمان …. اگر بخواهیم میتوانیم

[پاسخ]

غمخوار بیکاران (بابی غوصه هر ) در گفته :

راستی آقایان عضو شورا چطور به خودتون اجازه دادید دوباره کاندید بشید با کدوم عملکرد ؟ از خرابیها , چاله چوله ها , خیابونهای خاکی , فضاهای سبز ناکافی , استخدامهای با پارتی (در شهرداری) و اگه بخوام بگم حوصله مردم فهیم …. واقعا خجالت داره بزارید جوانهای باسواد ,جسور و تحصیلکرده ها بیان به میدون …. هر کدوم مرد باشید و کمی جسارت داشته باشید الان هم دیر نشده میتونید به نفع لایقان کنار بکشید و مردی و مردانگی خودتون رو ثابت کنید . ممنون

[پاسخ]

طرهانی در گفته :

همشهری های گلم من سالهاست دور از کوهدشتم ولی هر وقت میام کوهدشت اونهم سالی یکبار بخدا دلم میگیره. اخه هروقت میام شهر بدتر شده. چندتا از فضای سبزها رو فروختن. خدا وکیلی خیری از شورای شهر ندیدیم حداقل به چند نفر از جونهای بیکاری که ثبت نام کردن رای بدین که شاید بخاطر استخدام اونها ثوابی بردین. مثلا یکی از دوستهای من ثبت نام کرده هم بیش از یک دهه است که فارغ التحصیل دانشگاه است هم دارای مدرک مهندسی است هم خداوکیلی دلسوز شهرمونه از طایفه بزرگ گراوند هم است که از خارج از کوهدشت نیومده. به نظر شما به یه بازنشسته ای که چندتا فیش حقوقی بخاطر عدم شایسته سالاری داره رای بدین خوبه یا به این جوان شایسته که هم مهندسه و هم بیکار…….0

[پاسخ]

تورج پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱۵ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۱:۱۰:

این ضد تبلیغه آقای طرهانی. روش اشتباهی رو انتخاب کردید.

[پاسخ]

امیر رضا در گفته :

با سلام بیایید باانتخاب بهترین ها وباسوادها به دور از هر طایفه بازی ومخصوصا”انتخاب جوان ها با ایدها واندیشه های نو کوهدشت رو رنگ رو ی تازه وجوان بدیم این افرادمسن فکرشون هم رنگ و غبار پیری داره در سرشون اندیشه تازه ندارند از همه جوان های با اندیشه واهل تغییر می خوام افراد جوان ولایق وتحصیلکرده رو انتخاب کنند

[پاسخ]

از اسامی بالا ده نفر کاندیدا شدن که اکثرا هم هرکدام 2 دوره خدمت! کرده اند چه خدمتی! شما رو خدا یه بار تعصب و فامیلی رو رها کنیم این بار همه را از رو لیاقت انتخاب کنیم. تازه اون باز نشسته ها هم که 30سال خدمت کرده اند چه گلی بر سر مردم زده اند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[پاسخ]

امیر رضا در گفته :

اگه اهل تغییر واندیشه تازه هستید به پیر مردها ی پشت میز نشین تکراری با اندیشه تخریب به جای آبادانی رای ندید به جوان ها فرست بدید تا این گرد پیری که رو کوهدشت نشسته پاک بشه کوهدشت می خواد نفس بکشه

[پاسخ]

شب همگي بخير.
آقاي آزادبخت لطفا اطلاعات بيشتري درمورد كانديدا بذاريد ممنون ميشيم

[پاسخ]

طرهاني شما كه از تبليغ كردن بيكار نيستي.خدايي اسم ببر كه بشناسيم راي نديم.
خوبه تذكر دادن كه حمايت نكنين وگرنه چي ميشد………….

[پاسخ]

طرهانی پاسخ در تاريخ شنبه ۱۴ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۲۰:۲۸:

دوست عزیزم جناب احسان عزیز ، خداوکیلی قصدم تبلیغات نیست ولی دلم میگیره وقتی دیارم چنین وضعیتی
داره، روز به روز بدتر…..خوب در چنین وضعیتی نباید همدیگر رو اگاه کنیم اگه موضوعی رو میدونیم که به نفع شهرمونه!!!!!!!

[پاسخ]

احسان پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱۵ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۰۰:۲۰:

آقاي طرهاني سلام
بي ادبي نشده باشه منم ميگم هركاري متخصص خودشو داره ما نبايد مث سالاي گذشته بي گدار به آب بزنيم بايد كارو به كار دونش بسپاريم

[پاسخ]

آزادبخت از تهران در گفته :

چه دل شيري داري بنظرم يه مدت آفتابي نشي بهتره وگرنه كارت ساخته س

[پاسخ]

همشهری از راه دور در گفته :

متاسم

[پاسخ]

خصوصا از نظر مالي

[پاسخ]

ادينه وند در گفته :

اگه ممكنه اين نامزدهاي محترم شورا شهر كوهدشت عكسشون هم مي دادن تا شايد كسي به اسم نشناسه عكسو ببيني مي دونه كي به كيه

[پاسخ]

باسلام.خواستم بگم به کسانی رای بدهیم که رشتشون مرتبط باشهرداری وساکن کوهدشت باشن کاری هم به رتبه 27وفوق لیسانشون نداریم

[پاسخ]

علی پاسخ در تاريخ شنبه ۱۴ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۲:۱۲:

ریحان خانم خیلی از کسایی هستن که رشتشون مرتبط هست و فقط مدرک گرفتن و از شهر و برنامه ریزی شهری هیچ اطلاعاتی ندارن. اما کسی که رتبه کارشناسیش 200 و خورده ای بوده و رتبه کارشناسی ارشدش 27 خیلی با کسی که همین طوری رفته دانشگاه و مدرک برنامه ریزی شهری گرفته فرق داره. حالا کسایی که ساکن کوهدشت بودن چه کاری برای شهرت انجام دادن؟؟؟؟؟ مشکل ما اینجاست که نخبه هارو قبول نداریم و به کسی رای میدیم که حتی اسم خودشو نمیتونه درست بنویسه. و در روز قیامت باید در پیشگاه خداوند جوابگو باشیم. موفق باشید

[پاسخ]

درد آشنا پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۹ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۰۰:۳۸:

علی جان ، درسته که مدرک مهمه ،ولکسی که نمیدونه( آسفالت چیه،طراحی هندسی یعنی چی وطرح جامع و تفضیلی و….)چه جوری می خواد شهر آباد کنه،تجربه در کنار علم مفیداست. واقعاً موندم معلمی که توان تدریس در هفته12ساعت نداره چطور می تونه آستین بالا بزنه برای آبادانی شهر، کار شورا و شهردارشده فقط کپی برداری اون هم ناقص، البته توهین به بعضی معلمین عزیز نشه حال اگه مهندسین مدرس درفنی حرفه ای بود میشه چیزی گفت.

[پاسخ]

علی1 پاسخ در تاريخ جمعه ۲۰ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۲۳:۰۷:

ریحان خانم موافقم با نظرت. کار رو باید به کاردان سپرد

[پاسخ]

آشوبگر در گفته :

خدایی به کسایی رای بدید که لیاقت داشته باشن

[پاسخ]

به نظر من کسای باید رای بیارن که به فکر همه باشن نه به فکر خودشون ونزدیکانشون باشن!متاسفانه در استان ما مخصوصا شهرستان ما از این اتفاقا زیاد میفته حالا باید عاقل باشیم !درست رای بدیم

[پاسخ]

لكستان در گفته :

سلام آقاي رستمي؛ ببخشيد دير جواب دادم
تازه شما هنر بزرگ آنها را در فراري دادن جناب مهندس نصيري كه يكي از معدود افراد مفيد در تاريخ كوهدشت بوده ذكر نكرده ايد…..باشد كه منتخبين جديد مسير شايسته اي در پيش گيرند.

[پاسخ]

چرا در ليست اعلام شده در اين سايت تنها به سوابق تعدادي از كانديداها اشاره شده است؟ايا منظور طرفداري از اين افراد است يا بي اطلاعي در مورد ديگر كانديداهاست؟در هر صورت اشكال به شما وارد است

[پاسخ]

تورا خدا به افراد عادل وخداترس ودارای سابقه خوب رای دهید

[پاسخ]

سورنا پاسخ در تاريخ یکشنبه ۲۲ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۰۰:۵۴:

علی جان خیلی خیلی اینگونه افراد کم داریم…..

[پاسخ]

مهدي پور در گفته :

سلام و شب بخير
بنظرم يكي از مشكلات كوهدشت نداشتن فضاي سبز كافيه كه اصلا جوابگوي جمعيت شهر نيست.يكي دوتا هست كه اونم خانوادگي نيست.فكر نميكنم اصلا مهندس فضاي سبز داشتيم قبلا يا نه ولي اگه امسال يكي باشه كه حداقل سرانه فضاي سبز شهرو به همين كار اختصاص ميداد عالي ميشد.شهرمون واسه خانواده ها تفريح گاه چنداني نداره حداقل يكي از مشكلاتمون حل شه

[پاسخ]

همشهری دور از شهر شما در گفته :

سلام بر مردم خوب کوهدشت ، من سالهاست از کوهدشت دورم گهگاهی 2 سال هم نمی آیم ولی امسال عید خیلی ناراحت شدم وقتی دیدم شهر از گذشته خیلی وضع ظاهریش بدتر شده تا دلتون بخواد برای آدمهایی که سالهاست اونجا زندگی می کنند و ادعاشون می شه پست و مقامی دارند متأسف شدم وضع خیابونها را که نگید فقط می تونم بگم از روستا هم بدتر شده به خدا حیفه این شهر با این همه مناظر زیبای اطرافش و خیلی چیزای دیگه ، خجالت بکشید از این اوضاع یه کمی به خودتون بیایید به فکر مردم باشید دست از دروغ بردارید . باند بازی را کنار بگذارید .
دعا می کنم کسانی انتخاب شوند که لایق باشند و به شهر سرو سامانی بدهند شما هم دعا کنید .
دلم برای شهری که سالها در آن زندگی کردم تنگ شده و ناراحت وضعیت این شهرم .
مردم شهر ما لایق بهترینها هستند .

[پاسخ]

وروجک پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۹:۱۰:

ببخشیداصولگرایان

[پاسخ]

بیایید مثل همتی که در عدم خرید آجیل و خودرو کردیم در شورای شهر هم همین همت رو بکنیم با این تفاوت که با شرکتمون در این انتخابات به افراد لایق و تحصیل کرده و جوان رای بدیم و یه نگاه به اوضاع شهرمون یندازیم و گذشته ی شورای شهر رو فراموش نکیم …

[پاسخ]

وروجک پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۹:۰۶:

منکه موافقم…

[پاسخ]

اقاي امامي شمادرطول جنددوره نمايندگي چکاري واسه شهر کرده اي که الان واسه شوراها جلسه ميگيري بعد هم باچه روي دوباره دوره بعد ميخاي کانديد مجلس شوي که از همين الان شروع به فاتحه خواني ميکني

[پاسخ]

بي خيال در گفته :

حداقل به افراد بي کار راي بديم تا چند تا بي کار از کوهدشت کم بشه

[پاسخ]

وروجک پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۹:۰۴:

باشه پس باهات موافقم

[پاسخ]

كاظم ازادبخت از اصفهان در گفته :

با سلام به همشهريان عزيزم كه خيلي دلم واسطون تنگ شده بيايين از روي صداقت وفكر كانديداي خود را انتخاب كنين البته افراد متخصص ومتعهد ودلسوز براي شهر تون

[پاسخ]

ليلا گراوندمهندس كشاورزي در گفته :

همشهريهاي عزيزم دوستون دارم خدايي بيايين يه ليست از كمبودهايي كه شهرمون داره بگيريم بعد به ترتيب اولويت اونهايي كه تخصص دارن راي بديم.1.فضاي سبز وپاركها2.مكان هاي گردشگري3.زيباسازي شهر
4.نداشتن پاركينگ5.اسفالت و…حالا در مورد تخصص كانديدا تحقيق كنين و به انها راي بديد.كه اگر دونفر از شهري اومدن حرفي واسه گفتن داشته باشيم

[پاسخ]

احسان پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۶ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۹:۳۹:

بسيار عالي موافقم

[پاسخ]

تورج پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۶ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۲۰:۵۴:

خانم مهندس:
بگى ليست داشته هامون بهتر از اينه كه بگى ليستى از كمبودها!! آخه كمبودها خيلى زيادن وقت شو نداريم
ما يه دهستان بزرگ داريم بدون هيچ امكاناتى! حالا خودت كمبود ها رو ليست كن

[پاسخ]

علي پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۶ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۲۱:۲۱:

تورج خان حداقل اين 5تاهم براي شهرمون كافيه ما توقع زيادي نداريم

[پاسخ]

زهره مهندس كشاورزي پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۷ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۳:۱۴:

سلام
آقا تورج منم با آقا علي موافقم كافيه فقط شروع به كار شه.كم كم با اين كارا شهرمون به مرور زمان بهتر ميشه ضمنا سنگ بزرگ نشانه نزدنه

[پاسخ]

تورج پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۶:۳۳:

سلام
منظور منو نگرفتيد. خانم مهندس فرمودند ” بيايين يه ليست از كمبودهايى كه شهرمون داره بگيريم” منم اون جواب و دادم. ( البته بصورت طنز)
اگر هر دوره شوراى شهر فقط يك مورد از مواردى كه خانم مهندس ذكر كردن رو رفع ميكردن الان وضع مون اين نبود. وگرنه من هم معتقدم كه سنگ بزرگ برداشتن…. حالا اميدوارم به قول خانم مهندس دوم “براى شروع بكار ، كم كم و به مرور زمان ” …
مشكل ما اينجا ست ، همين كه انتخابات تمام ميشه همين چند نفر منتقد هم خاموش ميشيم تا نزديك انتخابات ديگه ! اين جاى تاسف داره!!! أعضاء محترم هم كه مى بينن داخل اون ساختمان شورا، گرم و بصرف ست و مردم هم هيچ گله اى ندارند ” بى كش” خدمت ميكنن!!!

[پاسخ]

سميرا سوري لكي كاردان معماري در گفته :

بياييد از روي فكر راي بدهيم كه فردا فرزندانمان بتوانند راحتتر وبا امكانات بيشتر به زندگي خود ادامه دهند
اين افرادي كه تخصص ندارن چرا كانديد مي شوند دبير علو م ؛دبير زبان؛كارشناس علوم اداري؛و….اينها مثلا ميخوان واسه اين شهر چه كاري انجام بدن بعد رفته نوشته دبير نمونه ميخواي چي ثابت كني…
فقط افراد متخصص

[پاسخ]

احسان پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۶ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۹:۳۸:

بسيار عالي موافقم

[پاسخ]

ماندانا كوناني رشته علوم كشاورزي در گفته :

به خدا يه بار دوستمو دعوت كردم بياد خونمون راستشو بگي من استرس داشتم فردا نگه بريم بيرون شما بگين كجا مي بردمش چغاي كوهدشت و…اينو به مسخره نوشتم ببرمش بازار تا ماشينشو پارك كنه جريمش ميكنن خداوند اين شوراهاي دور قبلو نبخشه تو اين هشت سال چه كار كردن سرانه پارك وفضاي سبز اين همشهريهاي ما كجاست زيباسازي شهر چي پياده روها را با وسيله پر ميكنن و…

[پاسخ]

احسان پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۶ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۹:۳۸:

بسيار عالي موافقم

[پاسخ]

سورنا پاسخ در تاريخ یکشنبه ۲۲ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۰۰:۵۲:

ماندانا خانم با نظر جنابعالی موافقم.عملکر د روسا مواظب باش بر افکار شما هم تاثیر نذارد……..

[پاسخ]

علي گراوند در گفته :

اكثر معلم ها در فكر معامله ملكي هستند و در فكر جيب خودشون البته به همه توهين نشه بعضي ها وظيفه
خودشون بلد نيستند وجدانشون كجاست….اكثرا ده شغله اند بايستي به كساني راي داد كه تعهد داشته باشن

[پاسخ]

علي گ پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۶ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۲۱:۲۶:

افرين به شما كاشكي همه مثل شما باشند همين معلم ها هستند كه فقط در فكر جابجايي ها هستند
وبه نماينده اجازه كاري نمي دهند كه كار عمومي براي مردم بكند وفقط به نماينده فشار مي اورند كه مدير مدارس و جابجا كنند

[پاسخ]

تعهد اقدام پاسخگویی راباید ملاک هر کاری دانست

[پاسخ]

labod mam talkhim پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۷ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۳:۰۴:

جان؟ 😀

[پاسخ]

ابراهیمی از دیار غریب در گفته :

سلام بر مردم زجر کشیده امیدوارم به انچه شایسته درایت و حق شماست برسیدامیوارم دوره طایفه گری تو کوهدشت تموم شده باشه و مردم کاندیداشونو ازطریق منطق و درایت انتخاب کنن مثل تمام شهرهای دیگه که اگه اینجور نباشه دوباره ناچارا باید سند بدبختی شهرمونو با دستای خودمون امضا کنیم و 4 سال دیگه خفقانو راکدماندن شهرمون تو گودال بدبختی.
امیدوارم مردم فریب وعده های پوچ و عوام فریبانه و پوشالی و وعده سرخرمن رو نخورن به قول شاعر انچه عیان است چه حاجت به بیان است
رای دادن حق ماست پس واسه حقمون ارزش قائل بشیم و بیهوده ……
امیدوارم مدیرسایت درد و دل های تمام کسایی که دم از منطق و واقعیت میزنن نشون میده

[پاسخ]

ما همش میگیم که باید در شورای شهر و شهرداری تخصص داشته باشند کاندیداها ولی کسی که رشتش مرتبط با شورای شهر و شهرداری مثل برنانه ریزی شهری باشه اسم ننوشتن . حتی اگه نوشته باشن یک الی دو نفرند. پس حد اقل بیایید به تحصیلاتشون رای بدیم…….

[پاسخ]

چرا کسی که دوره قبل هم عضو شورا بوده دوباره اسم نوشته مگر برای شهرستان چه کار مفیدی کرده.

[پاسخ]

ممنون آقاي آزادبخت كه كامنتاي حمايتيو برداشتي

[پاسخ]

باسلام به دوستان میرملاسی!
مطمئن باشیم کوهدشت طلسم شده هیچ وقت عوض نمیشه .نه شورای قدیمی ونه افرادی که جدید انتخاب بشن هیچ کاری نمیکنن چون تا بوده فامیل بازی بوده وخواهد بود.الکی خودمون رو خسته نکنیم!

[پاسخ]

با نظر اسفند کاملا موافقم بخدا جز این هیچ نیست .

[پاسخ]

لطفا این بار به کسانی رای دهید کارمند نباشند چون هیچ کار عمرانی در دو دوره قبل انجام نگرفت شاید انها هم بتوانند به نوایی برسند

[پاسخ]

labod mam talkhim در گفته :

بعله اینم یه جورشه 🙂

[پاسخ]

تجربه حضور 10 ساله اقای…. در شورای شهر کنونی و شناخت از مجموعه شهرداری بهترین کمک برای رشد و توسعه و آبادانی شهر است . صداقت و پاکی ، شجاعت و مردمی بودن هم از خصوصیات بارز ایشان است در کنار اینها سابقه خوب سیاسی و ارتباط و شناخت مسئولین از وی هم تأثیرگذار است . انتخاب ایشان با رای حداکثری مردم دور از انتظار نیست

[پاسخ]

بنده خدا پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۷ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۳:۴۶:

با سلام جناب آقایrederدور اندیش .با جنابعالی موافقم. تحصیلات کافی همرا با تجربه ،تعهد ،مردمدار بودن ،شجاعت وصداقت حتما باید ار ویژگیهای یک نامزد انتخاباتی باشد .مردم فهیم ،با شعور و آگاهی سیاسی بالای مردم کوهدشت حتما فردی با چنین خصوصیاتی را در نظر خواهند داشت وبه کاندیدای مورد دلخواهشان برای خدمت به شهر شهید پرور ولایق توسعه وپیشرفت مردم شهرستان کوهدشت با چنین خصوصیاتی رای خواهند داد.دلسوز باشید ودلسوز انتخاب کنید.

[پاسخ]

labod mam takhim پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۷ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۴:۰۲:

بالاخره یکی پیدا شد نخواد کسی رو بسوزونه ! ولی در عجبم چطور حذفت نکرد ادمین محترم 🙂
آخه اینجا فقط فحاشیا ثبت میشه

[پاسخ]

رضا ازادبخت در گفته :

با سلام من 19سالمه اولین باره میخام رای بدم به کسی رای میدم که لیاقتشو داشته باشه مثل بعضی ها…………بی خیال بی لیاقت نباشن امیدوارم امسال یه ادم باغیرت انتخاب بشه

[پاسخ]

با سلام وتشکر از زحمات مدیر محترم سایت ،به نظر من افرادی باید انتخاب شوند که تجربه و تخصص داشته باشن ومردمی و ولایی وشناخته شده باشن – به نظر من آقای […] که یه روزی دانش آموز ایشون بودم بهترین گزینه می تونن باشن باتوجه به شناختی که از ایشون دارم ایشون مومن،متعهد،مردمی،ولایی ،کاردان و دارای سابقه های مدیریتی گوناگون هستند و به هر روی از مدیر محترم سایت بخاطر سایت خوبشون که در جهت حماسه سیاسی است قدر دانی می کنم /

[پاسخ]

دلسوز شهر در گفته :

خواهشآ اول تحقیق کنید و از کاندیدای مورد نظرتون فلسفه ایجاد شورا و وظایفشون بعد هم اهداف و برنامه هاشون بپرسید بعد بهشون رای بدین .. تورو خدا بخاطر شهرمون ..

[پاسخ]

دلسوز شهر در گفته :

بقول معروف آزموده را آزمودن خطاست ….چرا و چه دلیلی داره که حضرات که …… دوباره کاندید شدن و انتظار بیجا دارن ….

[پاسخ]

آره آقای x راست میگه : یک شهر ، تنها یک شهر است ، شهری برای همه …
شورای شهر باید مردمی مردمی باشه ، خواهشا سیاسیش نکنید تا موفق عمل کنه …

[پاسخ]

ای باوه باوه سی ای کاندیدیا ای دوره و دوریا قبل
زیاد اینجا کامنت گذاشتم ولی متاسفانه آقای آزادبخت کم لطفی میکنه و حذفشون میکنه

بخدا نگاه چندتا از کاندیدای شهرمون میکنم و اعصابم خورد میشه که اینا با چه رویی اسم نوشتن
بدبختیش اینجاس که اگه اسمشونم ببری بازم آزادبخت کامنتو حذف میکنه
شغلاشون:
معلم دینی
معلم قرآن
معلم زبان
معلم ورزش
و …
من موندم اینا باید بیان تو این شورا چیکار کنن؟
بابا شما اگه چیزی خدمت میخوایین بکنین برین به قول خودتون “آدم” پرورش بدین و دست از سر شهرداری و شهرمون وردارین؛
من نه اهل جناحی هستم و به کسی وابسته ام ولی بخدا هرموقع همشهریام رو میبینم که دنبال کارن تو ای شهر او شهر انگار دنیا رو سرم خراب میشه!

ای مردم تورو به اون کسی که میپرستین حداقل امسال رو شعار ندین و پای حرفا و قول هایی که میدین وایسین و طایفه گرایی و رفیق بازی رو بذارین کنار و سعی کنین بهترین رو انتخاب کنین!

[پاسخ]

سالار پاسخ در تاريخ یکشنبه ۲۲ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۶:۲۹:

عزيزان از اين به بعد به جاي اينكه وازه بيگانه شوراي شهر اصطلاح (كانون بازنشستگي اموزش وپرورش) رو بكار بگيريد.امور اموزشي شهر رو اباد كردند حالا نوبت شهرمون شده .

[پاسخ]

اعوان پاسخ در تاريخ شنبه ۲۸ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۳:۰۲:

از معلم که شغل انبیاست چه چیزی بهتر کاش همه کاندیدا ها معلم باشن شهر آباد می شد

[پاسخ]

××××××××××××××××××××

“سرزمین مادریم!

برای بودنت میمانم و برای دیدنت میمیرم

پس باش تا بمانم و بمان تا نمیرم!”

××××××××××××××××××××

به امید سرافرازی و سربلندی شهرمون!!!

[پاسخ]

شهر بی یاور در گفته :

غم ما شهریست که شاید فقط در رویا ها آنرا می بینیم به امید رسیدن به رویا

[پاسخ]

با سلام خدمت دوستان عزيز. باور كنيد دوستان من ديگه تصميم گرفتم به اعضاي قبلي شوراي شهرمون راي ندم اينا طي اين 6سال و يا قبل از اون چه گلي به سر اين شهر زدن؟؟؟!!! چرا ما نسبت به انتخابهامون اينقد بي تفاوت هستيم!!!؟؟؟ گذشت زمان انتخابهاي ما رو مورد قضاوت قرار خواهد داد پس بهتر هستش كساني رو انتخاب كنيم كه از لياقت و شايستگي لازم برخوردار باشن نه از روي طايفه بازي كه آينده ي شهرمون بشه هميني كه الان هست!!!چند سئوال: اعضاي فعلي و يا قبلي شوراي شهر از محل اعتبارات ملي(كمكهاي دولت) و يا تملك داراييهاي سرمايه اي چه دارايي ثابتي رو ميتونن مثال بزنن كه طي چند سال اخير در سطح شهرستان ايجاد شده (البته به جز لايروبي سد ساحلي)؟؟؟ اعضاي عزيز شوراي شهر فعلي و يا قبلي ميشه لطف كنن و بفرمايند كه سرانه ي فضاي سبز در هر شهرستان با توجه به جمعيت اون شهرستان چقد بايستي باشد؟ و شهرستان ما الان كجاي اين استاندارد قرار دارد ؟؟؟ اعضاي عزيز شوراي شهر ميشه لطف كنن بفرمايند كه چرا مبالغ دريافت شده از ساير ارگانها(مانند مخابرات-آب و فاضلاب_ اداره گاز و… كه در سطح خيابانها اقدام به حفر كانال مينمودن) به موقع و در سر جاي خود هزينه نمي شد و چرا ترميم حفاريهاي انجام شده در سطح خيابانهاي شهرستان به كندي و با كمترين نظارت انجام ميگرفت؟؟؟! گواه ادعاي بنده اوضاع فعلي خيابانهاي شهرستان مي باشد كه انگار هزينه اي براي ترميم حفاريهاي انجام شده در آنها صورت نگرفته است و اين چيزي نيست به جز عدم وجود مديريت هزينه در آقايان شوراي شهر كه وظايف نظارتي خود را يا بلد نبوده و يا اينكه فراموش كرده بودند!!! با تشكر

[پاسخ]

اعضای شورای شهر آقای نصیری را رد کردند.چرا؟ … حالا برو خرم آباد راببین .آقای نصیری شهردار نمونه کشور شد.به خودتان زحمت ندید …چشمانمان به روی حقیقت بسته شده .

[پاسخ]

نسرین پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۲ خرداد , ۱۳۹۲ ۰۳:۴۱:

چراش معلومه دیگه چون آقایه نصیری بودجه ها رو صرف زیبا سازی شهر می کرد و پولی برای مفت خوری دیگر اعضا نمی موند.

[پاسخ]

جهت جدول گذاری خیابونمون که ورودی شهر هم هست رفتیم شورای شهر .آقایون گفتند باید خودتون جدول بخرید تا براتون بگزاریمشون .

[پاسخ]

هوخشتره در گفته :

به نظر من اصلا نباید به اعضای کنونی شورای شهر رای داد .چون آزموده را آزمودن خطاست

[پاسخ]

خدایی به کسانی رای بدید که متخصص باشن و رشته تحصیلیشون مرتبط باشه کسانی که دلسوز شهرمون باشن دست از این طایفه بازی بردارید

[پاسخ]

تنگه شيرز در گفته :

بيايد دست در دست هم انقلابي جديد در شوراي شهر كوهدشت بر قرار كنيم .
1- مهندس شهرسازي 1 نفر
2- كارشناس حقوق 1 نفر
3- مهندس عمران 1 نفر
4- كارشناس برنامه ريزي شهري 1 نفر
5- مدير يت مالي 1 نفر
6- كارشناس بهداشت 1 نفر
7- آدم صادق و سخنران قوي جهت فاش كردن كم كاري اين آقايان 1 نفر
با تشكر از زحمات مير ملاس كه بهترين سايت خبري را در اختيار اين مرز و بوم قرار دادند انشالله هميشه برقرار باشند.

[پاسخ]

كاوه پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۲:۵۱:

مديريت اجرايي را فراموش كرديد.اصول اين رشته كه تقريبا در ايران رشته نوپايي است خوراك شوراست كانديدايي رو داريم كه در سطح كارشناسي ارشد اين رشته هستند

[پاسخ]

یه شهروند در گفته :

همین باتجربه هایی که بعضی از کامنتها از تجربشون صحبت کردن شهردار نصیری و فراری دادن رفت شهردار خرم اباد شد حالا شده شهردار نمونه کشور ! میخوام عرض کنم که فقط تجربه کافی نیست کسی که میخواد نماینده یه قشری بشه حالا چه رئیس جمهور چه نماینده ویا شورای شهر باید حس خود خودخواهی در درون خودش بکشه و بجاش حس دگرخواهی و پرورش بده . متاسفانه با تجربه ای که کوهدشت از این قشر به اصطلاح با تجربه داره همواره این قشر به دنبال منفعت خودشون بودن. اما در مورد قشر تحصیکرده که بعضیاشون استاد دانشگاه هستند میشه گفت که نگاه نوتری میتونن داشته باشند و شاید که یکی از دغدغه هاشون سیمای شهرمون باشه و حتی اگه نگاه بدبینانه ای به این قشر داشته باشیم و فرض کنیم که دنبال شهرت باشند باز میتونن نسبت به قشر کلاسیک کارایی بیشتری برای این شهر داشته باشند

[پاسخ]

به هر کی میگی میگه من به شورای شهر فعلی رای نمیدم .

[پاسخ]

تنگه شیرز خیلی خوب نام تخصص ها را گفتی فقط یک تخصص را فراموش کردی بنام مهندس کشاورزی یا فضای سبز و زیباسازی که بایستی به لیست شما اضافه گردد

[پاسخ]

اگر در بین این نامزدها کسانی باشند که در چند زمینه تخصص داشته باشند از جمله:بخش کشاورزی و فضای سبز ودادگستری و دانشگاه با انتخاب این افراد با یک تیر می شود چند نشان زد به امید انتخاب درست شما عزیزان

[پاسخ]

فقط باید تاسف خورد من که کوهدشت زندگی نمی کنم ولی سالی یه بار میام آنهم مجبورم.بوی لجن جداول کوهدشت .کار نکردن روی فرهنگ مردم .نبود پزشک.نرسیدن به داد مردم و ……فقط به فکر فامیلای خودشان برای جذب کار و …… بقیه چی. فکر کنم کوهدشت شورا نداشته باشه بهتره.

[پاسخ]

دوست عزیز شهروند خدایی این تیکه رو خوب اومدی که کار رو به اساتید دانشگاه باید سپرد اونم استادایی که رشتشون مرتبط با کشاورزی و فضای سبز است

[پاسخ]

با سلام توی شهر کوهدشت کسانی که جز شورا میشن همه جی رو از یاد میبرن و مسئولیتی رو که دارند انجام نمیدن سراغ کاندیدی باید گشت که عادل و خدا ترس باشه درد همه ی قشرها رو بدونه و همه فن حریف باشه اگه اینبار چشم بصیرت رو خوب باز کنیم میتونیم لایق ترینها رو انتخاب کنیم . داشتن 1 مدرک بالا 2تخصص باتا 3 تجربه کاری در جندین پست 4 رشته ای مرتبط با شهرسازی و فضای سبز و کسی که حق رو به حقدار برسونه

[پاسخ]

امروز همون روزیست که روزهای زیادی که از خیابانهای شهر میگذشتی به یادش می افتادی.منظورم همون روز انتخابه .وقتی که به درختهای چنار خشکیده شهر که از بی ابی و بی توجهی مسولان . خیابانهای بر چاله چوله.شهری که رونقی به تنش نمونده . از شعارهای که تو این روز می دادن فاصله زیادی داره . وبا خودت عهد می بستی که اگر دوباره این روز تکرار شود .هرگز فلان و……………من خودم طرف دار شخص خاصی نیستم ولی به تو همشهری دلسوزم میگم مواضب باش که دورباره طوری انتخاب کن که حسرت این روز را نخوری

[پاسخ]

واقعا مردم کوهدشت می خواهند به کاندیدهای که لایق نیستنند دوباره رای بدن تا شهرشان از این بدتر شه آیا خیابان ها وکوچه های خوبی دارند یا محلی تحرفی مثل پارک یا شهر بازی برای کودکان وحتی بزرگان که نیست وامنیت اجتماعی وفرهنگی نداره بیاید این بار با تصمیمی درسته وعاقلانه به کسانی رای بدهیم که تمام شرایط داشته باشه تا بتونند شهر را درست کننده ولی افسوس که اینطور نیست همه از طریق طالیفه گرایی قومی رای میدن که کاری اشتباه است.
(از مردم میخواهم که این باره درستو انتخاب کنند)
(منتظر افرادی که با من موافق هستن هستم که پاسخ بدهند تا بدانیم که چه تعداد با عقل خود رای میدن)

[پاسخ]

انصافا این بار بدون تعصب رای بدید….. بسه دیگه. به جای پیشرفت پسرفت داریم از بس که فقط تصمیم کورکورانه میگیریم

[پاسخ]

برای انتخاب فرد شایسته به سواد و خانواده و شرایط زندگی اون توجه کنید. به موفقیت اون در کار و حرفه ی اون. خانواده و دیدگاه واقعا مهمه.کسی که در خانواده ی تحصیل کرده و دارای جایگاه باشه یقیقا میتونه مفید باشه

[پاسخ]

مریم منتی در گفته :

با سلام
در طول چند دوره شورای شهر قبلی افرادی سر کار رفتن که وضعیت کوهدشت با اینکه خوب نشد بدتر هم شد، کاش این سری با انتخاب افرادی تحصیل کرده و گزینش آنها در زمینه های مختلف مثل کشاورزی، فضای سبز، عمران و شهرسازی وضعیت شهر عزیزمان از این بهتر شود با مقایسه کوهدشت نسبت به شهرهایی که یه زمانی از شهر ما وضعیت بدتری داشتن اما با انتخابات درست الان از هر لحاظی از شهر ما بهتر هستن. کاش این دوره با انتخاب درست پای بسوی پیشرفت ببریم و به دور از تعصب ها ی فامیلی به افراد صالح و دلسوز به معنای واقعی رأی بدهیم.

[پاسخ]

جمالزاده پاسخ در تاريخ سه شنبه ۲۴ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۸:۴۸:

واقعا …

[پاسخ]

مریم منتی پاسخ در تاريخ سه شنبه ۲۴ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۹:۳۸:

یکی از عزیزان حرف درستی زد، کاندیداهای قبلی با چه رویی دوباره برای این دوره ثبت نام کرده اند؟ مگه سری قبل چه کاری برای این کوهدشت محروم کردند؟حتی فضای سبز کوهدشت رو هم نتونستن درست کنن، از عهده چهارتا درختم برنیومدن!هرروز این شهر لخت و بی روح میشه درحالیکه شهر کوهدشت شایسته این وضعیت فعلی نیست. ایشالا با انتخاب افراد تحصیلکرده در این زمینه وضعیت شهرمون بهبود پیدا کنه.

[پاسخ]

بی انصافی مطلق است بگیم شورای فعلی کاری نکردن . اولا شهرداری مملوشده از افراد منتسب به این افراد که تازه استخدام شده اند و مشکل بیکاری اندکی تقلیل پیدا کرده . هرچند این افراد دست و پا گیرند و فاقد هر گونه کارایی برای شهر و شهرداری هستند . دوما مراسمات فاتحه خوانی رونق خوبی پیدا کرده و این عزیزان شورا مرهمی هستند بر الام خانواده های داغدیده . سوما اجازه پررویی به شهردارها را نداده اند و اگر شهرداری بخواهد به کار عمران شهر بپردازد و خودشو جلوه بده ( مثل آقای نصیری که از روی ریا کاری اقدام به آباد کردن خرم آباد کرده و باز از روی ریا کاری به عنوان شهردار نمونه اعلام شده ) شوتش میکنن . پس به دوستان عزیز ی که انتقاد کردن باید گفت که انصافتان کجا رفته . این همه خدمت فقط در صول 6 سال ناچیز . پس بیایید اینبار نیز به این عزیزان و این سرمایه های گرانقدر شهرمان رای بدهیم .

[پاسخ]

مریم منتی پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۴:۵۷:

ظنز خوبی بود….

[پاسخ]

احسان پاسخ در تاريخ شنبه ۲۸ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۰۰:۲۳:

انصاف ما همون جايي رفته كه ايمان شما رفته
چ خوشمزه غيبت ميكنيد وتهمت ميزنيد
متاسفم

[پاسخ]

مریم منتی پاسخ در تاريخ جمعه ۳ خرداد , ۱۳۹۲ ۲۳:۰۲:

نه غیبت کردیم و نه تهمت زدیم، زخم چندساله است که الان سرباز کرده، هم می بینیم و هم می شنویم که چه باید را نادیده گرفتند و چه نباید هارا… می بینیم که سال های سال است شهرمان رنجورتر و اسفناکتر شده .سری به شهرهای دیگر استان که روزگاری حرفی برای گفتن بعنوان یک شهر نداشتن و الان کوهدشت را یک روستا می دانند بزنید هروقت تفاوت تشکیلاتی را مشاهده کردید آنگاه اگر درد کشیدید انصاف داشته باشید وحق گلایه را بی ایمانی ندادنید!!در ضمن اگر ما انصاف هم نداشته باشیم با ایمان کسی کاری نداریم ،سنگ کسی را به سینه نمی زنیم دلمان به حال شهرمان می سوزد همین…

[پاسخ]

تورج پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۲ خرداد , ۱۳۹۲ ۲۳:۴۲:

طنز تلخى بود!
اينها نه تهمت است نه غيبت! چون اعضاء شوراى شهردارى أول اينكه اين كارها رو كردن پس تهمت نيست! دوم اينكه خودشون اين كامنت ها رو مى ببينن و ميخونن پس غيبت نيست! در ضمن در مورد اعمال شخصى اين افراد بحثى نشده بلكه در مورد وظايفى كه در قبال مردم داشتند و كوتاهى كردند بحث شد.
كم مونده آقايان ، مردم و متهم بكنن..!!!

[پاسخ]

مریم منتی در گفته :

طنز خوبی بود…

[پاسخ]

مریم منتی در گفته :

شهر ما باید پیشرفت کنه پس باید انتخاب درست داشته باشیم .برای رسیدن به این هدف باید چیدمان درستی از افراد تحصیلکرده ، البته دلسوز و کارامد در زمینه های تخصصی خود ،برای انتصاب شورای شهر مد نظر باشند. ما به افرادی در زمینه های کشاورزی، عمران، اقتصاد و…نیاز داریم .شورا جای افراد صاحب فکر و دارای خلاقیت باید باشه ما به پشت میز نشین مطلق نیاز نداریم. چون هرکسی میتونه 4 سال تمام بدون هیچ فعالیتی یه تسبیح دستش بگیره و پشت میز بشینه ، حقوق بگیره ، سال دیگه هم با ادعایی بیشتر پا به عرصه انتخابات بذاره! با کمی تأمل در انتخابمون میتونیم شهرمونو از این وضعیت خیلی بد نجات بدیم.

[پاسخ]

امید است که مردم اصیل وبا شرافت کوهدشت که در مسایل سیاسی وانتخاباتی زبانزد می باشند یکبار دیگر با اراده ای مستحکم در عرصه انتخابات ریاست جمهوری وشوراهای شهر وروستا حضور یافته وبا انتخاب اصلح ترین افراد شرافت وکرامت شهر را حفظ نمایند.ولازم میدانم به عنوان شهروندی کوچک یاد آور شوم مواظب آن دسته از افرادی باشند که برای به دست آوردن جایگاه وتامین موقعیت طرافیانشان نسبت به تخریب ویا حتی رد صلاحیت چهره های که نماد اصولگرایی وحقیقتا چهره مردمی می باشد اقدام می کنند مواظب باشند
ربنا علیک توکلنا والیک انبناوالیک المصیر.

[پاسخ]

جناب آقای آزادبخت چرا کامنت بنده رو کامل نمایش ندادید . اون قسمت که به فرار سرمایه ها اشاره شده . بنده عرض کردم برخی اعضاء . به همه که توهین نکردم . خواهش میکنم چنانچه مقدور است دوباره نمایش بدید . با تشکر از زحمات شما

[پاسخ]

مریم منتی در گفته :

من به عنوان یکی از جوانان کوهدشت که به واسظه درجه تحصیلی در شهرهای زیادی تحصیل داشتم باید بگم از زمانی که شوراها تشکیل شد تا به حال هیچ اقدام موثری در جهت پیشرفت کوهدشت ندیدم! هرسال که به شهر کوهدشت میام همون وضع اسفناک رو داره! حالا چطور میشه انتخابهای اصلح سالهای قبل گلی به سر مردم و شهر نزدن خدا داند؟ منم هم به عنوان عضوی کوچک از مردم شهر هشدار میدم که یک اشتباه را چندین بار تکرار نکنید…

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

برای یک انتخاب درست، اول ببینید شهرتون چه پتانسیلی برای کارهای شورا دارد، بعد انتظاراتتون رو از شورای شهر مطابق با اون پتانسیلها ردیف کنید، اینطوری دچار آرمانگرایی هم نمی شید.
.
در شهری مثل کوهدشت، علاوه بر تخصص نیاز به قدرت هم دارید(منظورم زور نیست) باید کسی باشه که بتونه در مقابل فامیل بازی و از این حرفها دوام بیاورد نه اینکه با اشک و آه خاله و عمه و پیرزنا همه چیز یادش بره.
.
به نظرم تخصص(نه فقط مدرک)، وجدان، قدرت(با همان تعبیری که گفتم) و اگر پیدا بشه کار خالصانه کولاک می کنه.
.
راستی یه نگاهی به برنامه نویس های حرفه ای دنیا بندازین، اکثرشون رشته های دانشگاهی شون چیز دیگه ای بوده، خودشون به برنامه نویسی علاقه داشتن!
.
به نظرم سواد و قدرت کسب سواد(در زمان حال) مهمتر از مدرک است. یعنی یارو اهل مطالعه باشه نه فقط مدرک داشته باشه.

[پاسخ]

سلام کوهدشت کاندیدی رو میخواد که خستگی ناپذیر باشه وبتونه جلوی بی عدالتی ها رو بگیره دنبال فردی تحصیلکرده وعادل ومردمی باید بود.

[پاسخ]

حنان وسبحان در گفته :

باسلام خدمت دوستان عزیزخدایش ازهمتون خواهش مندم بیایدباتصمیم درست شهرمون روازاین عقب ماندگی نجات بدیم ودرجواب بعضی ازدوستان بایدبگم نوع مدرک مهم نیست مهم اینه که شخصی باوجدان وپاک وخداپرست روی کاربیادفکرکنیم قبلی هاچه کاری برای شهرمون کردن که ایادوباره انتخابشون کنیم یانه دعاکنیم هرکدوم باهرشغلی باهرمدرکی که دارن اگربرای شهرمون مفیدن وحق مارو ضایع نمیکنن خدا روبه ابروی فاطمه قسم میدهیم موفق وپیروزانتخابات بشن وهم در پیشگاه خداوندوهم درخدمت مردم روسفیدوسربلندباشند

[پاسخ]

sahar پاسخ در تاريخ شنبه ۲۸ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۴:۳۵:

slm. manam ba shoma movafeqam vali az nazare man kar ro bayad be kardunesh sepord, manzuram hamun reshtehaye mortabet hastesh

[پاسخ]

با برکات خون شهدا دوباره حضور پر رنگ کوهدشت را در انتخابات می بینیم ودل ولی امر مسلمین راشادوخرسند می کنیم والبته شنیده ها حاکی از تخریب بی سابقه،تهمت وحتی رد صلاحیت برخی کاندیدا های شاخص اصولگرا شورای شهر کوهدشت که بعضی از آنهاحقیقا وزنه های خط امام ورهبری در شهر هستن.خدا همه ی ما را به راه راست هدایت کند و از مدیر محترم پایگاه خبری میرملاس تشکر می کنم که به حضور حداکثری مردم کمک می کند./

[پاسخ]

اصولگرا پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۸ خرداد , ۱۳۹۲ ۰۸:۱۳:

خدا واسه بانی این کارا نسازه که به یک سری تهمت زدن همشم جنبه سیاسی داشت

[پاسخ]

انتخابات شوراهااگرنباشه بهتره دولت خودش یه سری افرادخوب وفعال روانتخاب کنه درضمن اگه واقعاعقل درستی داشته باشیم نبایدهیچ وقت به شوراهای قبلی رای بدهیم حداقل یه سری افراد جدیدروی کاربیان ببینیم اوناچکارمیکنن

[پاسخ]

خوشحالم که حداقل این چند هفته مشغول میشیم و بیکار نیستیم.
تمام مشکلات حل شد……

[پاسخ]

ابراهیم رستمی در گفته :

ای کاش
ای کاش
ای کاش
فقط نگاه نکنیم،نشنویم،مقایسه نکنیم….
بلکه گوش دهیم،ببینیم،بیاندیشیم و انتخاب کنیم و ثابت کنیم زنده بودنمان را.

[پاسخ]

محسن گراوند در گفته :

افسوس ÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷مردم کوهدشت ÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷ باز هم کلاه قدیمی

[پاسخ]

با سلام خدمت دوستان گلم
تورو خدا دست ازين شعارا بردارين.همه الان ميگين كه فقط به تحصيل كرده ها راي ميديم.ولي روز انتخابات عكس اينو انجام ميدين.چون اين روزا بازار قسم دادن داغه.دستتو ميگيرن وقسمت ميدن كه به كانديداي مورد نظرشون راي بدي.شمام علي رغم ميل باطني مجبوري راي بدي.پس با اين شرايط حق ب حقدار نميرسه.
راستي فكر كنم از همين الان 9 نفر مشخص شدن پس زياد خودتونو درگير نكنيد.بايد تا الان عادي شده باشه براتون كه انتصاباته نه انتخابات
روز خوش

[پاسخ]

sajjad008 در گفته :

همه نظرها رو خوندم همگی دیدگاه های خاصی داشتیت ولی من به عنوان یه شخصی که اصلیتم کوهدشتیه اما چندین ساله کوهدشت نیستم دارم میبینم که باز همون راه ورسم همیشگی که معمولا انتخاب؛انتخاب قبیله ایی هنوز توی این شهر ادامه داره که نتیجش معلومه همون فقر وبیچارگی واسه مردم (بجز اطرافی های………..)پس برای یه دفعه هم که شده به قبیله وباچشم وهم چشمی رای ندید بلکه با تدبیر،فکرواندیشه وبه لیاقت وکارایی شخص موردنظر رای بدید تابازهم قضیه دکتر رضایی تکرارنشه وماهم دربیرون از استان وشهرستان برای حمایت ازکوهدشت به اه وناله متوسل نشیم.باتشکر

[پاسخ]

صالحی در گفته :

من یکی از دانشجویان ارشد پژوهش هنر در یزد هستم . اگر چه اصالتم یزدی است و نباید درباره انتخابات منطقه کوهدشت نظر بدم اما لازم بود در مورد برادر بزرگوار جناب آقای سجاد رضایی که ترم اخیر افتخار آشنایی با ایشون رو داشتم مطالبی رو بنویسم. حقیقتا ایشون یک انسان وارسته، اهل تعامل و گفتگو، حقیقتجو و آگاه به اصول رشد و آبادنی است و خیلی خیلی خوشحالم که امروز اسم این عزیز نیز در میان کاندیدای شورای شهر کوهدشت وجود داره. امیدورام مردم شریف کوهدشت با رای بالا به آقای سجاد رضایی مسیر رشد و تعالی این خطه عزیز رو فراهم کنند.

[پاسخ]

ایت اسدی در گفته :

منم با سجاد نظرم یکیه

[پاسخ]

سمیه جلیلی در گفته :

خوبه که بینشون ادم تحصیل کرده هم هست اما همه فقط تا رای لازم دارن ادمو میشناسن بعد کاملا غریبه میشی…

[پاسخ]

م.امرائی در گفته :

با عرض سلام و احترام آنچه امروز شهرمان بیشتر به آن نیاز دارد اندیشه در مدیریت شهری است. در شهری که می تواند به عنوان نگین علم واخلاق مطرح باشد می بایست پیشتر از این فکر جوان و پویا در مدیریت آن دخیل گردد. تاثیر مدیریت می بایست به خوبی در سیمای شهر نمایان شود تا رونق اجتماعی و فرهنگی و نشاط و جاذبه در آن نمایان گردد. لذا شایسته است جهت رسیدن به این هدف و برنامه در شهری به قدمت تاریخ مدون ایران فردی مدیر، مدبر و پرانرژی با رای حداکثری که مسئولیتش را بیشتر خواهد کرد انتخاب گردد. حضور افراد فرهیخته و هنرمند و دارای سابقه اجرائی می تواند به خوبی این نقش خطیر را ایفا نمایند. بی شک اراده این افراد برمبنای خرد جمعی است. و شورای شهر به تنهایی قادر به پاسخ گویی به این اراده درعمل نیست. پیروزی ایشان، مسیر بهروزی مردمان این سامان است.

[پاسخ]

هنجس در گفته :

آقای آزادبخت اسم کسی برده نشه

[پاسخ]

آزاد ب در گفته :

با سلام لطفا وقتی شغل یکی و تحصیلاتش را می نویسید عدالت را رعایت کنید شغل وتحصیلات بقیه را هم بنویسید …

[پاسخ]

مردم در گفته :

بنظر شما انتصابات تو شورا چند درصده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[پاسخ]

دوستان عزیز چه تحصیلکرده و چه بیسواد مطمئن باشید هیچکدوم هیچ کاری واسه این شهر خراب شده انجام نمیدن من که هیچکدومو اصلح نمیبینم و توی برگه رای ام میخوام همشونو بنویسم خدا

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

در بیشتر بحث هایی که با دیگران داشتم می بینم مشکلی که در خودشون به مراتب شدیدی وجود دارد را از دیگران عیب جویی می کنند!
اگر قرار است متخصص ما هم با همان فرهنگ قبلی کار کند فایده ندارد، خداوکیلی با چند نفر از متخصصین در خلوت صحبت کردید و فهمیدید که اهل کار است و نه سیاست بازی و به دنبال اسم و رسم؟!
البته احترام همه شان محفوظ، اما غرض بیان مشکل کلی بود!

[پاسخ]

امیر عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در گفته :

به نظر من اگر کاندیداها واقعاً توانمندی در مدیریت شهری در خود حس می‏کنند، این راه ادامه دهند و در گفتار خود صادق و به آن مقدار وعده دهند که قابل تحقق باشد.
مردم آگاه و فهیم شهرستان کوهدشت، همشهریان عزیز!؟! همانطور که مطلعید، شورا کمیسیون های مختلفی دارد که اعضای شورا در این کمیسیون ها تقسیم می شوند از جمله: کمیسیون عمران و شهرسازی، کمسیون امور حقوقی برنامه ریزی و اقتصادی، کمیسیون امور فرهنگی و کمیسیون حمل و نقل و محیط زیست و ترافیک و… بایستی برای بهبود وضعیت فعلی شهرمان کسانی را انتخاب نمایید که تخصص فعالیت در این کمیسون ها را داشته باشند.درود به همه کوهدشتی های با اصالت.

[پاسخ]

تورج پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۴ خرداد , ۱۳۹۲ ۰۱:۴۳:

استاد ارجمند سلام
اينجا شورا فقط يك كميسيون داره، كميسيون شهردارى. نه كارى به عمران دارن نه به ساختن!فقط به بودجه ى شهردارى كار دارن! براى فرهنگ- حقوق- برنامه ريزى و … اينجا اتاق خالى ندارن متاسفانه! اول دوره يه برنامه ريزى ميكنن كه چند تا شهردار عوض كنن، چند نفر استخدام كنن و مهر شورا كى دست كى باشه! همين! كلا دنبال دردسر نميگردن

[پاسخ]

ساکورا در گفته :

با سلام به قول دوستان کار را باید به کاردان سپرد با توجه به کشاورز بودن بیشتر مردم منطقه بهتر است از افرادی که در این رشته تخصص و تجربه دارند استفاده شود

[پاسخ]

با اين صحبت ها اين شهر درست نخواهد هد شد هر روز وضع بدتر خواهد شد

[پاسخ]

آرا گرافیک در گفته :

سلام چرا اسم انصرافی ها رو از لیست پاک نکردید؟؟؟؟؟

اگه ردیف و شماره داشت بهتر نبود؟

[پاسخ]

میرزایی در گفته :

درحقوق اسلامی انسانها،فارغ از رنگ و زبان و نژاد و قوم و…از جایگاه برجسته ای برخوردارند این نگاه را می شود در اندیشه” کانت “بعنوان یکی از بزرگترین فیلسوفان و اندیشمندان جهان غرب،در حوزه کرامت ذاتی انسان دریافت کرد
حضور هر یک از نامزدهای محترم برغم کامنتها و مطالب منفی عزیزان نشانگر فعلیت عنصر اعتماد به نفس و شناخت قابلیتهای درونی شان است که با رویکردی مثبت قابل تحسین است
اما حلقه مفقوده ای که هیچکس به آن اشاره نکرده است شاخصه اخلاص و ایثار در ضمیر نامزدها و نوع نگاه به جایگاه “شورای اسلامی شهر”است
رویکرد منفعت طلبانه،اقتصادی،اشتغال و بهره گیری از مواهب مادی شورای شهر، رویکردی ناروا،مذموم و تفکری مسموم است که همه همشهریان در کشف و طرد آن تکلیف و تهعد شرعی دارند
اگر عنصر اخلاص و ایثار در نامزدهای محترم برانگیخته می شد، دیگر،گرفتار آفت”تعدد بالای نامزدها”نبودیم.

[پاسخ]

بي سواد در گفته :

اينهمه استاد دانشگاه داشتيم وخبر نداشتيم !!!!!!!!! با اين وضعيت ما بيسوادها بايد چكار كنيم ؟!!!تعجب من از اينه با اين همه نخبه و استاد چرا وضع شهرمان اينجوريه؟اينا تا الان كجابودن ؟

[پاسخ]

مسعود اسدی 15 ساله از کوهدشت در گفته :

با سلام من میگویم که اقای محمد قاسم مولایی می بره نظر شما چی؟

[پاسخ]

ریحانه در گفته :

اقای اسدی فعلا به درس و مشقت برس …….

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ سه شنبه ۲۱ خرداد , ۱۳۹۲ ۱۸:۵۵:

سرکار خانم ریحانه درس و مشقم تمام شده حالا میشه برم تو بحث انتخابات

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

مشت نمونه خرورا است.
اگر روزی مردم را دیدید که به 50% وظایف خود عمل می کنند، آن روز منتظر باشید که منتخبین مردم 80% وظیفه خود را انجام دهند.
وقتی مردم خودشان پارتی بازی را دوست دارند، طایفه گری را دوست دارند، کار نکردن و تنبلی را دوست دارند و … چه انتظاری از منتخبین این چنین مردمی داریم؟
البته من هم خودم جزوی از همین مردم هستم چه خوب و چه بد!
.
با این وضعی که ما پیش میریم باید چند سال آینده برای هر نفر مشغول به کار در دولت، یک بپا داشته باشیم و بعد از چند سال برای اون بپا هم یک بپا دیگر و …
.
شما نقدهای مثلاً روشنفکران را هم بخوانید، مشکلات توده مردم که اساسی است را نمی بینند و فقط و فقط به دنبال ایراد گرفتن از جناح رقیب و یا … هستند.
.
باید منتظر جریانی از متن مردم باشیم که به فکر اصلاح فرهنگی خود مردم باشند، به دور از کارهای سیاسی، به دور از انداختن مشکلات به گردن دولت، به دور از سیاه نمایی، به دور از انداختن مشکلات به گردن دیگران.

[پاسخ]

شهردار در گفته :

سلام دوستان .به نظر من رای دادن به اعضای سابق شورای شهر خیانته یه کمی بیندیشید که آقایونی که دوباره ثبت نام کردن تو دوره ای 10 سالشون که شورا بودن چه کار مفیدی انجام دادن در حال حاضر هم که شهر وضعیت خوبی نداره وشهرداری در وضعیت بحرانی به سر میبره وکارکنان بدبخت شهرداری 4ماهه که حقوق نگرفتن

[پاسخ]

شهردار در گفته :

خدا لعنت کنه بربانی این شوراهای شهر یکی نیست بگه آخه چه کار با شهرداریها داشتید خودشون کم مشکل داشتن که مشکلات شورا هم بهشون اضافه بشه دوستان عزیز همین جوری قضاوت نکید که کی خوبه وکی بد اولا یه نگاهی به شهر بندارزی وبعد از کارمندان وکارکنان شهرداری بپرسی ببیند مشکلشون چیه به نظر بنده ریشه تمام مشکلات شهرداری وشهر همین شورای شهرند

[پاسخ]

شهردار در گفته :

به نظر من شهرداری کارکنان تحصیلکرده ومتخصصی وبا تجربه ای داره که خیلی بهتر میتونن واسه شهر وشهرداری برنامه ریزی کنن ومشکلات شهر وشهرداری رو بر طرف کنن و شوراها جزهزینه زیاد ودخالت نا بجا وغیر کارشناسی هیچ سودی واسه شهر ندارن

[پاسخ]

دردمند ازمند در گفته :

مردم فهیم کوهدشت من اینو میگم خدای اعضای قدیمی شورای شهر چه گلی تو دورههای قبل به سرمون زدن که این دوره بزنن تو رو خدا به جونا بها بدین جونا انگیزشو دارن جونای ما درد کشیدن کمبود رو دیدن

[پاسخ]

[جای تأسف داره با این شیوه تبلیغاتی که اکثر نامزدها پیش گرفتن .واقعاً چهره شهر رو به کلی خراب کردن

[پاسخ]

پورعبدولی در گفته :

کاش همه کاندیدای این دوره شیوه تبلیغاتی رو یه کم از سالار محمدی یاد بگیرن که تا حالا حتی یه عکس روی دیوار نچسبونده و با این کارش ثابت کرده که میتونه توی فرهنگ سازی شهر کوهدشت لایق حضور باشه

[پاسخ]

عبدولی در گفته :

کاش همه کاندیدای این دوره شیوه تبلیغاتی رو یه کم از سالار محمدی یاد بگیرن که تا حالا حتی یه عکس روی دیوار نچسبونده و با این کارش ثابت کرده که میتونه توی فرهنگ سازی شهر کوهدشت لایق حضور باشه

[پاسخ]

ایل بزرگ عبدولی در گفته :

کاش همه کاندیدای این دوره شیوه تبلیغاتی رو یه کم از سالار محمدی یاد بگیرن که تا حالا حتی یه عکس روی دیوار نچسبونده و با این کارش ثابت کرده که میتونه توی فرهنگ سازی شهر کوهدشت لایق حضور باشه

[پاسخ]

شیراوند پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۲۳ خرداد , ۱۳۹۲ ۰۰:۴۸:

آره به خدا

[پاسخ]

ایمان غلامی نژاد پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۲۳ خرداد , ۱۳۹۲ ۰۱:۴۵:

با تمام احترامی که برای ایشون دارم ولی
چسبونده دید فایده نداره از بقیه جا میمونه چسبوند

[پاسخ]

فقط محمد قاسمي 100%

[پاسخ]

پانیذ در گفته :

با سلام من خیلی خوشحال هستم

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

مردم کوهدشت
.
کلاهی در کار نیست
.
کلاه را خودتان بر سر خودتان می نهید
.
خودمان فامیل بازی می کنیم، خودمان قبیله ای رای می دهیم، خودمان در کارکردنمان بی وجدان هستیم، خودمان با صداقت کار نیم کنیم، خودمان تنبل هستیم، خودمان به فکر شهرمان نیستیم و …. و همه اینها را از مسولین می خواهیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آیا این مسولین جزوی از ما نیستند؟ آیا مشت نمونه خروار نیست؟

[پاسخ]

متین ازادبخت در گفته :

به نظر من شهر های کوچک مثل کوهدشت شورای شهر نمی خواهد مثل قبلا ها شهر دار با کفایت کافی است زیرا شوراها در طول این چند سال چه گلی به سر شهر زدند به جز اینکه پول و پله ای برای خود جمع کنند

[پاسخ]

بیان دیدگاه !

نام :
رایانامه :