تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

استاندار لرستان از پروژه‌های عمرانی پلدختر بازدید کرد

  • کد خبر : 23344
  • 07 اردیبهشت 1392 - 22:13

  استاندار لرستان از پروژه‌های عمرانی پلدختر از جمله طرح مجتمع آبرسانی جایدر، مسکن مهر و … شهرستان پلدختر بازدید کرد. به گزارش میرملاس ؛ حبیب الله دهمرده عصر امروز در ادامه برنامه سفرهای شهرستانی خود، با حضور در شهرستان پلدختر ضمن بازدید از روند اجرای طرح‌های عمرانی این شهرستان با مردم و مسئولان پلدختر […]

80569290-3778766

 

استاندار لرستان از پروژه‌های عمرانی پلدختر از جمله طرح مجتمع آبرسانی جایدر، مسکن مهر و … شهرستان پلدختر بازدید کرد.

به گزارش میرملاس ؛ حبیب الله دهمرده عصر امروز در ادامه برنامه سفرهای شهرستانی خود، با حضور در شهرستان پلدختر ضمن بازدید از روند اجرای طرح‌های عمرانی این شهرستان با مردم و مسئولان پلدختر نیز دیدار کرد.

وی در این سفر از طرح مجتمع آبرسانی جایدر شهرستان پلدختر بازدید و از نزدیک با روند اجرایی این پروژه عمرانی که در ردیف طرح‌های مهر ماندگار قرار دارد، آشنا شد.

طرح آبرسانی کشاورزی دشت جایدر یکی از طرح‌های مهر ماندگار دولت است که عملیات اجرایی آن شهریور ۱۳۸۸ آغاز شده است.

برای اجرای این طرح تاکنون بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که در صورت تکمیل و بهره‌برداری از آن دو هزار و ۵۴۰ هکتار از زمین‌های دیم منطقه به آبی تبدیل می‌شوند.

دهمرده در ادامه این سفر که جمعی از مدیران استانی و مقامات محلی شهرستان حضور داشتند، از پروژه در حال ساخت واحد تولید و فرآوری انجیر پلدختر نیز دیدن کرد.

این طرح با ۱۱ میلیارد ریال تسهیلات بانکی و با مشارکت بخش خصوصی درحال اجراست.

استاندار لرستان دراین سفر از روند اجرای طرح مسکن مهر شهرستان پلدختر و همچنین کارخانه تولید آجر و ماسه آهکی شهرستان نیز دیدن کرد.

دهمرده دراین بازدیدها، دستورات لازم برای تسریع در روند اجرا و بهره‌برداری از این پروژه‌ها را صادر کرد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=23344

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. قابل توجه فرماندار و مسئولین شهرستان پلدختر
    با سلام.اول یک سئوال دارم.آیا بنظر شما مسئولین پلدختر مخصوصاً فرماندار این وبلاگهایی که بچه های پلدختر ایجاد کرده اند را رصد می کنند؟
    مورد دوم قابل توجه شخص فرماندار محترم پلدختر.دستور بدهید به تمام ادارات شهرستان که جلسات اداری خود را بعد از ساعت اداری برگزار نمایند چون روزهایی که جلسات اداری در بین ساعات ۸صبح تا ۱۲ظهر برگزار میشود واقعاً حق مردم ضایع میشود.مخصوصاً جلسات مشترک تمام ادارات شهرستان که هرچند وقت یکبار برگزار میشود و در آن روز اگر به ادارات سر بزنید می بینید اکثر کارکنان اداره در محل کار نیستند.لذا شایسته است ترتیبی اتخاذ نمایید که جلسات اداری در ساعات اداری برگزار نشود تا مردم شریف پلدختر وقتشان هدر نرود.بعضاً دیده میشود که کارکنان اداره ای در ساعات اداری به مراسمات فاتحه خوانی و زیارت قبولی نیز می روند.با سپاس فراوان

  2. آقای آزاد بخت سلام.من یک پلدختری هستم.خواهشاً مطلب مرا تاًیید نمایید تا آقای کلانتر ریاست محترم آموزش و پرورش لرستان از این موضوع مطلع شوند.در پلدختر حدود۲۰نفر از معلمان هستند که با توجه به باند بازی حاکم در این شهر ابلاغهای صوری دارند و در محل تریس حاضر نمیشوند.بعضی از آنها ۳سال و حتی بیشتر از آن است که به اسن شکل بچه های ما را بیسواد بار می آورند چون در پایان سال نمرات بالایی به بچه ها می دهند در حالیکه بچه چیزی یاد نگرفته اند.معلمان هستند که در دانشگاهای مختلف در حال کسب مدارک پزشکی ،دندانپزشکی و……هستند و با کمک رانت و نزدیکان خودشان با ابلاغهای صوری از خقوق بیت المال می خورند و به زرنگ بازی همه را نیز مسخره میکنند.شما را بقران قسم میدهم حالا که مسئولین محترم بازرسی استان پیگیر این موضوع هستند و این موضوع رسانه ای شده و همه ی مردم پلدختر نیز مطلع هستند با این افراد برخورد نمایید تا در روز قیامت در پیشگاه خداوند منان همه شرمسار نباشیم .با سپاس فراوان .

  3. آقای آزاد بخت سلام.من یک پلدختری هستم.خواهشاً مطلب مرا تاًیید نمایید تا آقای کلانتر ریاست محترم آموزش و پرورش لرستان از این موضوع مطلع شوند.در پلدختر حدود۲۰نفر از معلمان هستند که با توجه به باند بازی حاکم در این شهر ابلاغهای صوری دارند و در محل تدریس حاضر نمیشوند.بعضی از آنها ۳سال و حتی بیشتر از آن است که به این شکل بچه های ما را بیسواد بار می آورند چون در پایان سال نمرات بالایی به بچه ها می دهند در حالیکه بچه چیزی یاد نگرفته اند.معلمان هستند که در دانشگاهای مختلف در حال کسب مدارک پزشکی ،دندانپزشکی و……هستند و با کمک رانت و نزدیکان خودشان با ابلاغهای صوری از خقوق بیت المال می خورند و به زرنگ بازی همه را نیز مسخره میکنند.شما را بقران قسم میدهم حالا که مسئولین محترم بازرسی استان پیگیر این موضوع هستند و این موضوع رسانه ای شده و همه ی مردم پلدختر نیز مطلع هستند با این افراد برخورد نمایید تا در روز قیامت در پیشگاه خداوند منان همه شرمسار نباشیم .با سپاس فراوان .

  4. قابل توجه فرماندار و مسئولین شهرستان پلدختر
    با سلام.اول یک سئوال دارم.آیا بنظر شما مسئولین پلدختر مخصوصاً فرماندار این وبلاگهایی که بچه های پلدختر ایجاد کرده اند را رصد می کنند؟
    مورد دوم قابل توجه شخص فرماندار محترم پلدختر.دستور بدهید به تمام ادارات شهرستان که جلسات اداری خود را بعد از ساعت اداری برگزار نمایند چون روزهایی که جلسات اداری در بین ساعات ۸صبح تا ۱۲ظهر برگزار میشود واقعاً حق مردم ضایع میشود.مخصوصاً جلسات مشترک تمام ادارات شهرستان که هرچند وقت یکبار برگزار میشود و در آن روز اگر به ادارات سر بزنید می بینید اکثر کارکنان اداره در محل کار نیستند.لذا شایسته است ترتیبی اتخاذ نمایید که جلسات اداری در ساعات اداری برگزار نشود تا مردم شریف پلدختر وقتشان هدر نرود.بعضاً دیده میشود که کارکنان اداره ای در ساعات اداری به مراسمات فاتحه خوانی و زیارت قبولی نیز می روند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.