تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
8

پایه حقوق ۷۰۰ هزار تومانی کارگران از آخر اردیبهشت

  • کد خبر : 23349
  • 07 اردیبهشت 1392 - 22:23

  سعید مرتضوی از افزایش حداقل حقوق کارگران به ۷۰۰ هزار تومان از آخر اردیبهشت ماه جاری خبر داد. به گزارش میرملاس به نقل از فارس ؛ محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور در مراسم تجلیل از کارگران نمونه کشور که بعد از ظهر امروز در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، در واکنش به گلایه برخی کارگران از سعید مرتضوی خواست […]

Dana_ir-22419-asli

 

سعید مرتضوی از افزایش حداقل حقوق کارگران به ۷۰۰ هزار تومان از آخر اردیبهشت ماه جاری خبر داد.

به گزارش میرملاس به نقل از فارس ؛ محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور در مراسم تجلیل از کارگران نمونه کشور که بعد از ظهر امروز در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، در واکنش به گلایه برخی کارگران از سعید مرتضوی خواست که درباره حقوق کارگران و بازنشستگان توضیح دهد.

سعید مرتضوی در پاسخ اعلام کرد: افزایش ۲۵ درصدی حقوق کارگران متناسب با نرخ تورم سالانه لحاظ شده و از آخر اردیبهشت ماه نیز بر اساس مصوبه دولت حداقل حقوق کارگران ۷۰۰ هزار تومان خواهد بود.

در این جلسه همچنین وعده داده شد پس از افزایش حقوق‌ و طی مراحل قانونی بحث همسان‌سازی حقوق کارگران و کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری با جدیت پیگیری شود.

در مراسم تجلیل از ۳۷ کارگر و واحد نمونه کارگری اسدالله عباسی سرپرست وزارت کار و رفاه اجتماعی گزارشی از عملکرد و برنامه‌های این وزارتخانه در سال ۹۱ ارائه کرد.

وی از تاسیس مجمع نمایندگان کارگری، افزایش شوراهای سازش و کاهش زمان رسیدگی به دعاوی کارگری، ایجاد خانه‌های بهداشت در مراکز صنعتی و تولیدی، تهیه مسکن برای کارگران در غالب مسکن مهر کارگری، تاسیس فدراسیون ملی ورزش کارگری و اصلاح قانون کار که در مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است به عنوان مهمترین اقدامات این وزارتخانه یاد کرد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=23349

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. محمود سعید مرتضوی را ول کن مشایی را بچسب بدبخت

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.