تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

احمدی‌نژاد: آرزو دارم بیت‌المال به مساوات بین مردم تقسیم شود، اما نمی گذارند/ اگر با من دعوا دارید،‌ چرا با یک جوان پرکار و مومن برخورد کردید؟/تقدیر از شیخ​الاسلامی

  • کد خبر : 23353
  • 07 اردیبهشت 1392 - 22:33

    رئیس‌جمهور گفت: آرزو دارم بیت‌المال بین همه ملت به طور مساوی تقسیم شود اما می‌بینید که نمی‌گذارند و باید با چنگ و دندان و سنگر به سنگر کار را پیش بریم.  محمود احمدی‌نژاد که در بیست و چهارمین جشنواره ملی تقدیر از کارگران و واحدهای کارگری نمونه کشور در مجموعه ورزشی آزادی سخن […]

احمدی-نژاد-در-مناطق-زلزله-زده-26
 
 
رئیس‌جمهور گفت: آرزو دارم بیت‌المال بین همه ملت به طور مساوی تقسیم شود اما می‌بینید که نمی‌گذارند و باید با چنگ و دندان و سنگر به سنگر کار را پیش بریم.
 محمود احمدی‌نژاد که در بیست و چهارمین جشنواره ملی تقدیر از کارگران و واحدهای کارگری نمونه کشور در مجموعه ورزشی آزادی سخن می‌گفت، ادامه داد: وقتی می‌خواهیم دو زار پول به جیب مردم برود، همه مسائل تاریخی از زمان حضرت آدم تا کنون را می‌آورند و در کنار دشمنی‌های غرب شرایطی به وجود می‌آید که کارها خراب می‌شود.
وی به برخی برخوردها با دولت که آنها را در راستای بهانه‌جویی‌ها ارزیابی کرد نیز گریزی زد و با تقدیر از وزیر سابق کار و رفاه اجتماعی به انتقاد از استیضاح وی توسط مجلسی‌ها پرداخت.
احمدی‌نژاد گفت: آقای شیخ‌الاسلامی را ۲۸ سال است که می‌شناسم و خدا را بابت این آشنایی سپاسگذارم و او را انسانی دلسوز، پاک و از مدیران برجسته می‌دانم. آقای شیخ‌الاسلامی در وزارت کار بسیار زحمت کشیده‌اند اما می‌بینید که چگونه برخورد می‌کنند و به قول معروف گنه کرد در بلخ آهنگری/ به شوشتر زدند گردن مسگری.حکایت کسی است که در بیرون با یک فرد قدرتمندی درگیر شده اما حریف او نشده و حالا که زورش به او نرسیده، تلافی آن را سر اهل خانه درمی‌آورد؛ اگر با من دعوا دارید،‌ چرا با یک جوان پرکار و مومن برخورد کردید؟
گزیده سخنان وی از این قرار است:
·         کسانی که در داخل هستند متوجه سرعت تحولات نیستند اما آنها که از بیرون تحولات را با نگاه تاریخی ارزیابی می‌کنند تغییرات و پیشرفت ما را متوجه می‌شوند.  اتفاقا یکی از دلایل اصلی بداخلاقی‌ها حرکت جهشی ملت ایران و سرعت حرکت ما در غلبه بر مشکلات و فتح قله‌هاست. آنها وقتی عظمت ملت ما را می‌بینند بهانه می‌آورند و مضیقه درست می‌کنند و کاری هم ندارند که آن چه القا می‌کنند واقعی یا غیرواقعی است و مانند فرد بهانه‌جو هستند که هر روز به بهانه‌های بی‌ربط شیشه یک مغازه را می‌شکنند و آخر سر صاحب مغازه به او گفت نیازی نیست بهانه بگیری. شیشه‌ات را بشکن و برو.
·         ما می‌خواهیم ایران را بسازیم و بداخلاقی‌ها و بهانه‌جویی‌ها در اراده و مسیر روشن و همبستگی ما خللی ایجاد نمی‌کند.
·          بهترین حالت برای یک جامعه زمانی است که همه برای ساختن جامعه حرکت کنند والا اینکه هر کسی برای خودش کار کند به جایی نمی‌رسد.
·         معجزه وحماسه وقتی تحقق می‌یابد که همه تلاش‌ها و همت‌ها صرف پاسخ به نیازها و حرکت همگرا در جهت ساختن و پیشرفت کشور باشد.
·         کارفرمایی که برای کارگر دلسوزی ندارد، کارفرمای موفقی نیست. موفقیت پر بودن حساب شخص نیست بلکه آن است که روزی که پرونده‌اش بسته می‌شود، درخشان باشد.
·         {در پاسخ به یکی از کارگران که خواستار اجرایی شدن تخفیف ۲۵۰۰ میلیارد از سوی مجلس برای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان شده بود} نوشتن کاری ندارد و اگر چنین است من می‌نویسم ۳ هزار میلیارد بدهند اما باید شرایط اجرا فراهم شود و من نمی‌خواهم شعار بدهم.
 
در این جشنواره همچنین رییس جمهوری با اهدای لوح تقدیر از خدمات این عضو سابقه کابینه دولت دهم تجلیل کرد.
منبع : فارس
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=23353

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 20در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۰
  1. چرا نمیگی اگه ٢۵٠ هزار تومان بدی قیمت ها هم پنج برابر میشه؟

  2. ناشناس تو باز ی چی گفتی آدم عاقل تورم ماله تحریم هاست و مقصرشم کسایی دیگن زنده باد احمدی بت شکن زنده باد اسفندیار ایران

    • گفتم چرا حالت خوب نمیشه ؟
      گفتم یا نه ؟
      میخوای بگم؟ بگم ؟
      چون دولت عدالت محور محمود برای واردات دارو ارز مرجع تخصیص نمیده … بنابراین روند درمان شما طول میکشه
      پیشنهاد میکنم طول درمان بگیر و از دولت غرامت بخواه … به خدا حالت اصلاً خوب نیست

    • اونی که تو میگی بت سازه. نه بت شکن
      اونی که تو میگی افراسیابه نه اسفندیار

  3. زنده باد عدالت زنده باد احمدی پاینده باد مشایی

  4. کلا خرافاتی هستی ناشناس جان چن نفر مخالفت باشن ی نفر میبینیشون من کوشکیم چ دخلی با آزادبخت ها داره به کوری چشم امثال شما مشایی صد در صد برنده میشه

  5. منم واسه برد مشایی دعا میکنم علی آقا

    • علی ، محمد ، آزادبخت ، کوشکی و هر اسم من درآوردی دیگر !

      لطفاً برای ما فیلم بازی نکن ما خودمون اینکاره ایم
      صداقت هم چیز خوبیه
      ضمناً کشور اینقدر هم بی صاحب نیست که مشایی و آدمای احمدی نژاد رأی بیارن .. اینا باید جوابگوی این هشت سال باشن نه اینکه دوباره اشتهای رئیس جمهوری داشته باشن .
      تمام مشکلات تو زیر سر تحریم داروئه و گرنه تا حالا خوب شده بودی

    • آقای لک
      برای شفای خودت دعا کن
      فعلاً شفای شما واجب تره

  6. اصلاً احمدی نژاد با همین حرف ثابت میکند درک درستی از ابتدایی ترین مؤلفه عدالت ندارد و بسیاری از آدم های خام را هشت سال است که دنبال خود می کشد.
    یک مسلمان پیدا نمی شود به این دکترای ترافیک بفهماند که عدالت با ” مساوات ” فرق می کند . عدالت یعنی هرکس به حق خودش برسد . یعنی اینکه هرکس مستحق تر و نیازش بیشتر و ضعیف تر است سهم بیشتری دارد .
    مساوات یعنی اینکه همه مثل هم ببرند. سرمایه دار و ضعیف مثل هم ببرند

  7. بااینکه هرگزبه احمدی نژادرأی نداده ام وهمیشه به برنامه هاوعملکردوی انتقادداشته ام،امانمی دانم چرااین روزها خیلی دلم برای ایشان تنگ شده!! البته ازاینکه جناب دکترخیلی مشتاق هستندبه طبقه محروم خدمت نمایندشک ندارم اماشایدراه رااشتباه می روندویه خورده خودرأی وخودمحورند.

  8. ناشناس تو دلت بسوزه کافیه همه میدونن احمدی نژاد یه دونس و گرنه قشر مستضعف همه دعا به جون احمدی نژاد میکنن امثال شماها باید انسان های ظالم بالا سرشون باشه تا قدر دولت احمدی نژاد رو بدونن که آزادی بیان به این ملت داده شماها یه فرد مثل هاشمی میخاین

  9. فقط خاتمی را ع ش ق است

  10. کاش یه کم فرهنگ حرف زدن با همدیگر را یاد می گرفتیم بعد در مورد دیگران اظهار نظر می کردیم

    وای به حال ما برای جوانان روشن فکرمان ……………….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.