تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

مهندس پیریایی : به یاری خداوند مردم در ۱۲ اسفند حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد‌.

  • کد خبر : 2339
  • 11 اسفند 1390 - 22:58

به گزارش میرملاس نیوز ؛ کرم رضا پیریایی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات و ضرورت استفاده از ظرفیت اطلاع‌رسانی و تبلیغات محیطی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی‌، اصناف و همه اقشار باید از تمام توان خود برای افزایش شور و نشاط در فضای انتخابات استفاده کنند…

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان، استاندار همدان ضمن بازدید تبلیغات محیطی انتخابات در سطح شهر همدان از اقدامات انجام شده در راستای فراهم ساختن حضور حداکثری مردم در انتخابات تشکر کرد.

کرم رضا پیریایی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات و ضرورت استفاده از ظرفیت اطلاع‌رسانی و تبلیغات محیطی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی‌، اصناف و همه اقشار باید از تمام توان خود برای افزایش شور و نشاط در فضای انتخابات استفاده کنند.

وی افزود : فعالیت تبلیغاتی داوطلبان انتخابات نیز نقش به سزایی در حضور حداکثری مردم دارد.

استاندار همدان حضور با‌شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را مصداق ولایتمداری مردم استان دانست و اظهار کرد: به یاری خداوند مردم استان در ۱۲ اسفند حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد‌.

در بازدید ۲ ساعته استاندار و فرماندار همدان نحوه تبلیغات محیطی دستگاه‌های اجرایی و ستادهای تبلیغاتی داوطلبان در سطح شهر همدان مورد بررسی قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=2339

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.