تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

دکتر کاییدی : اشتغالزایی مطالبه اصلی مردم پلدختر از دولت است

  • کد خبر : 23446
  • 09 اردیبهشت 1392 - 15:47

  نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: اشتغالزایی برای جوانان بیکار و تحصیل کرده، مهمترین مطالبه مردم پلدختر از دولت است. به گزارش میرملاس ، علی کاییدی در جلسه ای با حضور استاندار لرستان گفت: پلدختر با دارا بودن پتانسیل‎های مختلف کشاورزی، دامداری و وجود معادن غنی از بیکاری رنج می‎برد. کاییدی با […]

 

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: اشتغالزایی برای جوانان بیکار و تحصیل کرده، مهمترین مطالبه مردم پلدختر از دولت است.

به گزارش میرملاس ، علی کاییدی در جلسه ای با حضور استاندار لرستان گفت: پلدختر با دارا بودن پتانسیل‎های مختلف کشاورزی، دامداری و وجود معادن غنی از بیکاری رنج می‎برد.

کاییدی با بیان اینکه سال‎های متوالی از شروع ساخت طرح‎های آبرسانی به دشت‎های پلدختر می‎گذرد و تاکنون این پروژه‎ها به بهره‎برداری نرسیده‎اند، گفت: در صورت بهره‎برداری از طرح آبرسانی دشت واشیان، جایدر و بن بازه برای پنج هزار نفر اشتغالزایی صورت می‎گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به خشکسالی در پلدختر اشاره کرد و گفت: ۸۰۰ هکتار از باغات پلدختر به دلیل کمبود آب در حال خشک شدن هستند که با اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان می‎توان این اراضی را از خطر خشکسالی نجات داد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=23446

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. اقای کاییدی اگر یک شهروند پلدختری در جشنواره ای موفقیتی کسب کند استاندار (دهمرده )برای خودش درب استانداری بنر میزند ان هم از بیت المال اما برای کسب رتبه اولی لرستان در بیکاری ………………..

  2. نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: اشتغالزایی برای جوانان بیکار و تحصیل کرده، مهمترین مطالبه مردم پلدختر از دولت است.

    آفرین برشما با این همه ذکاوت؟///// خوب حالا شما در رفع این مشکل چه کارهایی کردین؟؟؟؟؟؟؟؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.