- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

حضور در شعب اخذ رای را به ساعات پایانی زمان انتخابات موکول نکنید

 

[1]

 به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا ؛ رییس ستاد انتخابات استان لرستان با اشاره به آغاز کار رای گیری انتخابات مجلس نهم از ساعت هشت صبح (جمعه ۱۲ اسفند) به مردم توصیه کرد، حضور در شعب اخذ رای و شرکت در انتخابات را به ساعات پایانی زمان انتخابات موکول نکنند و در ساعات ابتدایی صبح برای انجام این مهم به شعب مراجعه نمایند.

حسن شریعت نژاد’ شامگاه پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: برای اینکه شعب اخذ رای در ساعات پایانی زمان انتخابات به طور معمول با ازدحام جمیعت روبرو می شود و همین امر موجب بروز مشکل در انجام کار و معطلی مردم خواهد شد.

وی زمان رسمی آغاز رای گیری در تمامی شعب اخذ رای در استان لرستان را راس ساعت هشت صبح عنوان کرد و افزود: مردم برای حضور راحت در شعب و انداختن رای خود در صندوق در همان ساعات اولیه آغاز رای گیری به شعب مراجعه کنند.

رییس ستاد انتخابات لرستان در ادامه با بیان اینکه تمامی شعب اخذ رای استان به سامانه رایانه ای مجهز هستند، تاکید کرد: تمام اطلاعات رای دهندگان از طریق این سامانه ثبت و بررسی شده و به وزارت کشور ارسال می شود.

شریعت نژاد با بیان اینکه از ۲۵ فرایند انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۴ فرایند آن در استان لرستان رایانه ای انجام می شود، به مردم اطمینان داد با تدابیر اتخاذ شده ، از آرای آنان صیانت شده و انتخابات در سلامت کامل برگزار خواهد شد.

انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان لرستان در یک هزار و ۲۸۸ شعبه ثابت و سیار و با حضور بیش از یک میلیون و ۲۰۹ هزار واجد شرایط برگزار می شود.