- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

آیت الله نوری همدانی در خرم آباد : مردم ولایتمدار لرستان؛ سابقه درخشانی در دفاع از ارزش های اسلامی دارند

78022366511513777229

 

 

 آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید گفت: مردم متعهد و ولایتمدار لرستان دارای سابقه و پیشینه روشن و درخشانی در عرصه دفاع از انقلاب و ارزش های اسلامی دارند.

آیت الله نوری همدانی عصر روز دوشنبه در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان و در جمع گروهی از مردم و مسوولان استان، افزود: لرستان مهد پرورش شخصیت های وارسته ای همچون آیت الله بروجردی و آیت الله کمالوند است، سرزمینی پربرکت با مردمانی ولایت مدار و شجاع که در دوران دفاع مقدس، حماسه ها آفریدند.

وی هدف از سفرهای استانی خود را تلاش در راستای تحقق شعار محوری سال مبنی بر ˈحماسه سیاسی و حماسه اقتصادیˈ عنوان کرد و اظهار داشت: باید تلاش کنیم براساس مطالبات مقام معظم رهبری، امسال شاهد خلق حماسه های بزرگ سیاسی و اقتصادی در کشور باشیم.

آیت الله نوری همدانی تصریح کرد: دراین سفرها تلاش می کنم در دیدار و گفتگوی مستقیم با مردم، اهداف و نیات شوم دشمنان و بدخواهان اسلام در جریان مبارزه با انقلاب اسلامی را بیان کنم.

آیت الله نوری همدانی سفر به لرستان را دوازدهمین سفر استانی خود ذکر کرد و گفت: امیدوارم این سفر نیز منشا خیر و برکت برای اسلام، انقلاب و کشور باشد.

آیت الله نوری همدانی عصر امروز برای انجام یک سفر ۵ روزه وارد استان لرستان شدند.

حضور در گلزار شهدا، دیدار با علما و روحانیون ، خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران ؛ نیروهای مسلح، دانشگاهیان، فرهنگیان، نخبگان و ورزشکاران از جمله برنامه های این سفر پنج روزه است.