تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

نماینده بروجرد: تلاش برای تحقیق و تفحص از استانداری لرستان/ بخش مهمی از بودجه تحقق پیدا نکرد

  • کد خبر : 23564
  • 11 اردیبهشت 1392 - 11:07

  به گزارش میرملاس ؛ نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: در بخش جذب اعتبارات طی سال گذشته قسمت مهمی از بودجه در استان لرستان محقق نشده است. بهرام بیرانوند در گفتگو با  مهر اظهار داشت: در سال ۹۱ بین ۱۸ تا ۲۰ میلیارد تومان برای شهرستان بروجرد بودجه مصوب شده است که […]

IMG13053615

 

به گزارش میرملاس ؛ نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: در بخش جذب اعتبارات طی سال گذشته قسمت مهمی از بودجه در استان لرستان محقق نشده است.

بهرام بیرانوند در گفتگو با  مهر اظهار داشت: در سال ۹۱ بین ۱۸ تا ۲۰ میلیارد تومان برای شهرستان بروجرد بودجه مصوب شده است که تا کنون این میزان در شهرستان محقق نشده است.

وی تصریح کرد: برخی از دستگاهها توانسته اند بین ۲۵ تا ۲۶ درصد از این میزان بودجه را جذب کنند. بیرانوند به دلایل عدم تحقق بودجه اشاره کرد و اظهار داشت: درآمد ما از نفت است و اگر نفت به فروش نرسد و در آمدها تحقق پیدا نکند قطعا بودجه هم نخواهیم داشت.

وی در پاسخ به اینکه اعتبارات سال ۹۲ در لرستان و شهرستان بروجرد به چه میزان است، افزود: از تخصیص اعتبارات و بودجه سال ۹۲ استان لرستان در حال حاضر اطلاع جامعی در دست ندارم ولی در حال پیگیریهای لازم در این زمینه هستیم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی همچنین به پیگیری برای تصویب طرح تحقیق و تفحص از استانداری لرستان اشاره کرد و ادامه داد: ما در صحن علنی در تلاش هستیم طرح تحقیق و تفحص در استانداری لرستان رای بیاورد.

وی با بیان اینکه در استان لرستان وضعیت برخی هزینه کردها مشخص نیست، عنوان کرد: از سوی دیگر توجه چندانی به اولویت بندی کارها و برنامه ها صورت نمی گیرد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=23564

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. نمیری شیر زرد

  2. اقای بیرانوند باید دنبال راهکار بود وان هم استفاده از نیروهای کاردان در مدیریت ارشد استان

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.