کد خبر : 23615
تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۲
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,877 بازدید

لیست نهایی ثبت نام کنندگان انتخابات شورای اسلامی شهر چغابل

  لیست نهایی ثبت نام کنندگان انتخابات شورای اسلامی شهر چغابل اسامی به ترتیب ثبت نام کردن میباشد : 1آقای یارحسن امرایی 2:آقای محمد ضرونی 3:آقای بساط امرایی  4:آقای مراد مرادپوری 5:آقای غلام رضائیان  6:آقای میرزاعلی آقایی.  7:آقای یارالله امرایی 8:آقای علی شکری 9:آقای یارولی یاریان 10:آقای بساط منصوری 11:خانم پریوش امرایی 12:آقای ناصر علی […]

شورا

 

لیست نهایی ثبت نام کنندگان انتخابات شورای اسلامی شهر چغابل

اسامی به ترتیب ثبت نام کردن میباشد :

1آقای یارحسن امرایی

2:آقای محمد ضرونی

3:آقای بساط امرایی 

4:آقای مراد مرادپوری

5:آقای غلام رضائیان 

6:آقای میرزاعلی آقایی. 

7:آقای یارالله امرایی

8:آقای علی شکری

9:آقای یارولی یاریان

10:آقای بساط منصوری

11:خانم پریوش امرایی

12:آقای ناصر علی پور 

13:آقای برومند امرایی

14:آقای عباس سهرابی

15:آقای سجاد امرایی

16:آقای گودرز رضایی 

17آقای نصرت الله امرایی

18:آقای قربان تیموری

19:آقای کیومرث مرادی نیا

20:آقای ایرج رضایی 

21:علی حسین زاده

 

______________________________________________________________________

تعهد + تدبیر = انتخاب اصلح

نویسنده: قباد امرایی / میرملاس نیوز :

چند وقتی می شود فضای انتخابات چغابل را از نزدیک رصد می کنم. گاهی لیست کاندیداهای شورای شهر را با خود مرور می کنم، شاید خیلی از دوستان عنوان کنند که حضور برای همه آزاد است و به هیچ وجهی بنده نیز نظری عکس این ندارم. آری همه می توانند خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهند و همه می توانند خود را منجی معرفی کنند. اما آیا همگان توان منجی شدن را دارند؟

آیا این افراد توان دارند قدمی بردارند که قبلی ها بر نداشته اند؟ آیا اینها توان دارند دردهای شهرم را  درمان کنند؟ آیا آنها می توانند جو تملق زده شهر را عوض کنند و برای خود و دیگران قلمداد کنند که نماینده مردم شهرند و می توانند نظرشان مخالف نظر فرماندار و بخشدار و نماینده مجلس و …باشد و برای داشتن پست و مقام به بله قربان گوی آنان تبدیل نشوند؟ آیا آنان توان دارند اگر اشتباهی از یکی از مسئولین سر زد رودرروی او بایستند و درد مردم را فریاد بزنند؟ آیا اینان توان دارند اگر مسئولین استانی در اجرای مصوبات شورا ومشکلات شهر کوتاهی کردند به  فریاد برخیزند و صدای اعتراض مردم خود را به گوش آنان برسانند؟ آیا اینان حاضرند آبروی خود را گرو گذاشته تا راحتی را برای مردم ایجاد کنند؟ آیا اینان حاضرند اگر خطایی کردند که شهر را رو به نابودی می برد به خطای خود اقرار کرده و تاوان اشتباه خطای خود را به دوش مردم نیندازند؟ فکر کنید و ببینید. این افرادی که این روزها هر کدام به نحوی مردم را برای رای دادن به خویش ترغیب می کنند،چنین توانی دارند یا نه؟ این روزها چقابل درد زیاد دارد. درد برخی از مسئولینی که این کاره نیستند. درد آدمهایی که فقط تملق یاد گرفته اند و بله قربان گوی مسئولین کارنابلد شده اند. درد آدمهایی که جیبشان از هر چیزی برایشان مهمتر است و حاضرند برای آن حتی آدم های شهرشان را قربانی کنند. این روزها چقابل این دردها را دارد ومتاسفانه، جوان و پیر سر در لاک سکوت و بی تفاوتی فرو برده اند. حال این شما و این میدان. ببینید این افراد که داوطلب شده اند به دردتان می خورند؟ بنده معتقدم باید نشست و خوبیها و بدیها را در کنار هم گذاشت و بهترین ها را انتخاب کرد. نباید این روزها همه را به یک چوب راند. باید گشت و بهترین ها را انتخاب کرد. خواهشی دارم و آن این  است.محض رضای پروردگار هم که شده این یکبار را با تعهد و تدبیر به میدان بیاییم و اسیر شعارها و حاشیه ها نشویم و خردگرایی را بر طایفه گرایی ترجیح دهیم. شاید شهرمان با انتخاب درست ما درست شود. فقط همین.

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

کاری به کاندیدها ندارم ، هر کسی را هرچه خوش آید. . .
ولی آقای قباد امرایی نوستده عزیز خداوکیلی اصلا در مورد این متنی که نوشتی فکر کردی؟؟؟؟
خداوکیلی معلوم است که نه
آخر پدر بیامرز سوالهایی پرسیده ای که خودت بهتر از هر کسی جوابشان را میدانی
خب معلوم است که اینان نیز آمده اند همچون آنان …………….. یا اینکه برای خوشامد افراد بالاتر شهردار جوانی را انتخاب کنن که حتی…….. حیف که نمیشه همه چیز رو گفت

قباد گپ کووه می آگر اژ سرزمین چیه . . .

[پاسخ]

این روزها چقابل درد زیاد دارد. درد برخی از مسئولینی که این کاره نیستند. درد آدمهایی که فقط تملق یاد گرفته اند و بله قربان گوی مسئولین کارنابلد شده اند. درد آدمهایی که جیبشان از هر چیزی برایشان مهمتر است و حاضرند برای آن حتی آدم های شهرشان را قربانی کنند. این روزها چقابل این دردها را دارد ومتاسفانه، جوان و پیر سر در لاک سکوت و بی تفاوتی فرو برده اند.

درود بر شما دوست عزیز……بیشتر از این قسمت لذت بردم

[پاسخ]

رومشکان92 پاسخ در تاريخ جمعه ۱۳ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۰۱:۲۹:

کدام تعهد و کدام تخصص و از همه مهم تر کدام انتخاب اصلح
آقایان شورای شهر دوره سوم برای خود شیرینی و پایان خوش دوره اشان یک فردی رو به عنوان شهردار انتخاب کرده اند که شهر دارد به نابودی کشیده می شود.

[پاسخ]

منصور گراوند در گفته :

رای ما حاج نصرت الله امرایی………

[پاسخ]

احسان پاسخ در تاريخ جمعه ۲۰ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۲۰:۲۲:

زنده باد منصوری 100 درصد.

5 نفر برنده به ترتیب :

1- مسعود منصوری
2- برومند امرایی
3- میرزاعلی آقایی
4- محمدنظر ضرونی
5- یارولی یاریان

بقیه ول معطل هستن از جمله نصرت امرایی بسیجی که تو سپاه پدر مخالفارو در آورد حالا کی بهش رای میده آقاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

[پاسخ]

منصور گراوند پاسخ در تاريخ دوشنبه ۲۳ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۵:۲۸:

همانطور که مخالفان اندکی داره موافقان بسیاری هم داره……….ایشان جوانی لایق و شایسته است…………

[پاسخ]

شهروند بيطرف پاسخ در تاريخ شنبه ۴ خرداد , ۱۳۹۲ ۱۴:۲۰:

منصور جان اينقد واسه پسر خاله ات زور نزن 50 راي نماره حتي داييهاي خودش بهش راي نميدن مگه تو از كوهدشت بياي وبهش راي بدي

[پاسخ]

fffff پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۲۳:۴۱:

موافقتم عزیز دلم

[پاسخ]

منصور گراوند پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۳ خرداد , ۱۳۹۲ ۲۱:۱۳:

شهروند بعد از انتخابات میبینیم کی رای میاره…………حاجی 100%

[پاسخ]

مهدی پاسخ در تاريخ یکشنبه ۵ خرداد , ۱۳۹۲ ۱۱:۲۵:

موقع انتخابات معلوم میشه ببینم چقدر رای میاره,شماخودتون رو با این حرفا گول نزنید.رای ما حاج نصرت اله امرایی

[پاسخ]

مهدی پاسخ در تاريخ یکشنبه ۵ خرداد , ۱۳۹۲ ۱۱:۳۶:

نصف بیشتر اینایی که نوشتی یه رای بیشتر نمیارن فقط خودشون به خودشون رای میدن.

[پاسخ]

fffff پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۲۳:۴۰:

حتماك/؟//؟؟

[پاسخ]

منصور گراوند پاسخ در تاريخ جمعه ۲۷ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۰۱:۱۱:

بله؟؟؟؟

[پاسخ]

امرایی در گفته :

نویسنده مطلب یادت رفته که شما ها باعث شدید شهرداری برا شهر انتخاب بشه که هنوز نمی دونه شهر یعنی چه هنوز مدیریت یک واحد کوچک را نداشته ؟خدا وکیلی اقایان سیاسی کار چقد خودتون را در انتصاب اقای محترم به شهر داری مقصر می دانید؟ما کار با شخصیت حقیقی وتعهد وایمان این جوان نداریم ولطف بکنید بفرمایید ایشان تا کنون مدیریت چه جایی را داشته که الان شهر دار شده؟شهر دار یک شهر باید در حد واندازه مردم یک شهر باشد من فکر نکنم این قا حتی دهدار روستایی هم بوده باشه به نظر من شما ها با سیاسی کاری حتی کار اجرایی شهر را نیز به افراد بی سابقه می دهید

[پاسخ]

سوری پاسخ در تاريخ جمعه ۲۰ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۲۰:۰۹:

اولا َ حداقل مزیتی که ناصر ملکشاهی نسبت به شهرداران پیشین دارد این است که اموال شهرداری را چپاول نمی کند.ثانیاً مزیتهای آقای تیموری چه بود که این آقا ندارد.ثالثاً آقای ناصر ملکشاهی اتفاقاً تخصصش همین است کسی که فوق لیسانس عمران و شهرسازی دارد و اکنون دانشجوی دکترای همین رشته در دانشگاه سمنان می باشد. مقاله های علمی ایشان هم اینک در دانشگاههای معتبر آمریکا مثل دانشگاه هاوایی مورد تأیید قرار گرفته شده است و حتی برای ایشان دعوتنامه فرستاده اند. شما چه چیزی را نقد می کنید هنوز معارفه نشده و بدون اینکه حداقل فرصتی یک ساله به او بدهید. آیا دستاوردهای جناب تیموری شهردار پیشین را می دانید؟
نه که نمی دانید! و وای اگر می دانید و نمی گویید . از خدا بترسید. درد شما این چیزی نیست که نوشته اید درد شما چیز دیگری است و خود بهتر می دانید

[پاسخ]

شهروند بيطرف پاسخ در تاريخ شنبه ۴ خرداد , ۱۳۹۲ ۱۴:۲۳:

مدير مجتمع از طرف پسر عمه اشي كه خيلي جانبداري ميكني

[پاسخ]

امرایی چغابل پاسخ در تاريخ جمعه ۲۰ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۲۰:۱۴:

از بعد رفتن شهردار رویین تن تا حالا کدوم کار مثبتی تو این شهر خراب شده انجام گرفته؟ جز خراب کردن خیابان ها و روزی یک باز پایین آوردن جلوبندی ماشین ما؟؟؟
آقای ملکشاهی هم کلاسی بنده تو دبیرستان مطهری چغابل بوده و کاملا میشناسمش و الانم رفیق صمیمی هستیم. ایشون یک مخ شهرسازی است و فقط مشکلش اینه که مال خودمونه. وگرنه اگه غیر بومی بود مثل نوکرش چاپلوسیشو میکردیم. زمان ثابت میکنه که شما رو سیاه میشی یا ملکشاهی

[پاسخ]

ساسان پاسخ در تاريخ جمعه ۲۰ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۲۰:۱۷:

مگه کسی که رییس جمهور میشه از بدو تولد بلد بوده رییس جمهوری چطوره؟؟؟ خب تجربه کسب میکنن. بذارین برا یک بارم که شده یک جوان مسئول شه

[پاسخ]

هر کسی باید از جایی شروع کند شهردار الان چغابل کارشناس ارشد عمران و ادم باسوادی قطعا یکی از دانشجویان دکتراست بزارید کارشو بکنه اگه با سواد تر دارید بزارید …

[پاسخ]

علی پاسخ در تاريخ دوشنبه ۲۰ خرداد , ۱۳۹۲ ۱۴:۴۶:

دانشجوی دکترا……………………..

[پاسخ]

روژینا در گفته :

باسلام و عرض ادب و احترام خدمت کلیه همشهریان عزیز

بنده هم برای تمامی کاندیدای محترم ارزوی موفقیت را دارم ولی برای استاد گرامی و همشهری عزیزم آقای محمد ضرونی آرزوی موفقیت می کنم انشالله جز نفرات اول شورای باشه پس بیایید همه باهم به ایشان رای بدهیم تا شهری آباد و پیشرفته داشته باشیم وعده دیدار ما پای صندوقهای رای ……

کوچک شما از ملایر

[پاسخ]

کونانی در گفته :

محمد ضرونی کیه؟

[پاسخ]

روژینا پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۹ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۱:۳۹:

استاد بزرگ شهر چقابل

[پاسخ]

علی پاسخ در تاريخ جمعه ۲۴ خرداد , ۱۳۹۲ ۰۰:۰۴:

استاد بزرگ شهر چقابل یا …………………………

[پاسخ]

یک دوست در گفته :

مطالب نویسنده یک حقیقت و واقعیت است
ما باید بخوانیم و تفکر کنیم وانتخاب کنیم
پس اگه همه بد باشند باز هم بین بد و بدتر اختلافی هست
البته نظر بنده نسبت به خیلی از آنها مثبت است و میتوانند در حد وظایف خود عضوشورای خوبی باشند

[پاسخ]

امرایی در گفته :

ما به آقای برومند امرایی نفر اول شورای قبل رای میدهیم چون ایشان فردی با لیاقت هستند واسیر حاشیه نمی شوند واگر ایشان در دوره قبل نبود معلوم نبود بقیه اعضا چه بلایی سر شهر می اوردند

[پاسخ]

امرایی در گفته :

اکر میخواهید شهری آباد داشته باشید دربین کاندیداها اصلح ترین علی شکری هستند که در حسن نیتشان شکی نیست

[پاسخ]

با سلام خدمت همشهریان عزیزم :
با دید باز و بصیرت و آگاهی کامل به کاندیدای محبوب شهرمان آقای یارالله امرائی با بیش از 10 سال سابقه درخشان در بانک سپه و خدمتگذار مردم رای میدهیم . وعده ما 24 خرداد پای صندوقهای رای

[پاسخ]

اندیشه جوان ، تعهد و ایمان ، تحولات نوین در شهرمان ….. با انتخاب کاندیدای جوان یارالله امرائی

[پاسخ]

آفرین بر برادر اهل قلم جناب قباد امرایی .

[پاسخ]

آفرین بر برادر اهل قلم جناب قباد امرایی .

[پاسخ]

شهروند رومشگانی در گفته :

طبق نظر شهروندی که اظهار می نماید شهر را خراب نموده فعلا هدایت شهر را در دست نگرفته … من حاضرم خداوکیلی بگویم تنها کسی که از هر گونه خیانت مبرا و سالم و اینده دار است این انتخاب است نامبرده مدرک ارشد خود را از بهترین داشگاههای ملی اخذ و جز استعدادهای درخشان و با معدل بالای 17 می باشد که تاکنون چندین مقاله و پژوهش انجام داده که در دانشگاههای خارج نیز تاییدیه گرفته و قابل ارائه هستند خواهشمند است حالا که شورای شهر در پایان کارشان بخاطر ابادانی شهر یک نفر اصلح انتخاب نموده با مشاوره درست و بیان مشکلات ایشان را یاری نموده و دست از تعصبات غلط که باعث نابودی شهر شده برداریم .میرملاس جان چند وقت یه جورایی شدی حواست باشه خوانندگان رو از دست ندی.

[پاسخ]

امرایی وسوری پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱۹ خرداد , ۱۳۹۲ ۰۲:۵۸:

عزیزم ایشان هنوز جوهر مهر استخدام ایشان خشک نشده چون پسر دایی نماینده است انتخاب شده

[پاسخ]

ابراهیم عالی پور در گفته :

ما همگی باید دست در دست هم دهیم وافرد لایق را انتخاب کنیم به دور از هرگونه جناح بازی

[پاسخ]

جمعی از فرهنگیان شهر چغابل در گفته :

با سلام خدمت همه خصوصا” آقا قباد عزیز :
با انتخاب کاندیدای جوان،مومن و متعهد ، خوش فکر ، با اخلاق ، مردمی ، هوشیار و….. آقای یارالله امرائی به آبادانی شهرمان کمک کنیم.

[پاسخ]

امرائی در گفته :

من آقای ملکشاهی را که به عنوان شهردار چغابل معرفی شده میشناسم ایشان دانشجوی دکتری عمران در دانشگاه سراسری دارای حداقل ده مقاله چاپ شده در مجله های علمی وپژوهشی و کنفرانس های ملی وبین المللی در داخل و خارج از کشور می باشد و جزوه استعداد های درخشان دانشگاه و هم اکنون مشغول تدریس در دانشگاه های استان و نیز مدیر گروه دانشگاه در رشته عمران می باشد و لطفآً اگه شهر خودمون دوست دارین وارد بحث های سیاسی نشین و بذارین این جوان به شهرمون برسه وبه فکر شهرمون باشه و به جوان ها فرصت بدین.

[پاسخ]

امرایی وسوری پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱۹ خرداد , ۱۳۹۲ ۰۲:۵۹:

بعد از 24 خرداد میبینیم

[پاسخ]

ما همگی باید دست در دست هم دهیم وافرد لایق را انتخاب کنیم
رای ما فقط حاج یاریان

[پاسخ]

کونانی سیتی در گفته :

فقط استاد حمزفیضی پور ..
خدایش استاد فیضی پور شخصیتی فراتر از این دارن که بیاند وبه عنوان کاندیدای شورای شهر خدمت کنند جایگاه ایشان فراتر از نمایندگی شهرستان هم می باشد

درو د خداوند بر استادفیضی پور وامثال او ..که هیچوقت استقلال خودر از دست ندادند
به امید پیروزی ایشان در انتخابات شورای شهر کونانی

[پاسخ]

مهسا پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۰:۳۴:

البته اقای روح الدین طرهانی نژاد هم فراموش نشه

[پاسخ]

خواهران محترم نماینده خود را برای اولین بار با دید باز انتخاب نمایید .چرا ما خانمها همیشه باید تابع آقایان باشیم ؟برای یک بار یا شاید همیشه نمایندمان را انتخاب کنیم .
رأی ما فقط پریوش امرایی

[پاسخ]

جمعی از فرهنگیان شهر چغابل در گفته :

با آگاهی کامل رای خود را به برادر یارالله امرایی می دهیم .

[پاسخ]

جمعی از جوانان در گفته :

بیایید کاندیدای جوان و خوش فکر ، یارالله امرایی را انتخاب کنیم . تا از انتخابمان پشیمان نشویم .

[پاسخ]

همگي نوكرحلقه بگوش نمايندتون هستيد

[پاسخ]

خانم های محترم با سلام
خانم ها و دختران در بخش رومشگان مظلوم هستن اولا منتظر باید بمونن تا شاید پسر صد پله از خودشان پایین تر بیاد خواستگاری و با یک ساختمان کامل لوازم با این گرانی سر از 30 میلیون در می اورد و بعد مرد با زیرکی تمام کلاه سرش می زاره که دوست داره و تمام هستیش است ولی به خدا دروغ است پس همه با هم به پریوش کمک کنیم که این جرات داشت کاندید شود و حضور زن را در عرصه سیاسی نمایان و اشکار کند زن می تواند زن بودن دارد زن کالای جنسی نیست زن باهوش است ولی همیشه از حق خود می گذرد شعار زنان تحصیل کرده شهر چغابل و برنده شدن خانم پریوش امرایی را تبریک می گوییم انشاالله

[پاسخ]

انتخابی درست :حاج نصرت اله امرایی
قطعا” نفر اول انتخاباته

[پاسخ]

منصور گراوند پاسخ در تاريخ جمعه ۲۷ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۹:۵۶:

صددرصد اوله…..ایشالله

[پاسخ]

عاموزا پاسخ در تاريخ شنبه ۴ خرداد , ۱۳۹۲ ۰۱:۵۱:

درود بر شما فقط حاج نصرت الله امرایی………………………100%

[پاسخ]

امرایی وسوری پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱۹ خرداد , ۱۳۹۲ ۰۳:۰۴:

واقعاّ به گفته خود ایشان زحمت های زیادی برای شهر چغابل کشیده و حقش این است انتخاب بشه مثلاّ ایشان اولین کسی بودند که رفیعیان و لو داد و اسم شهر چغابل ایشان پیشنهاد داد و ایشان اولین بار دستور ساخت تپه باستانی چغابل صادر کرد و ایشان در صدد تخریب آقای سجاد امرایی میباشد

[پاسخ]

یه دلسوز در گفته :

واقعا به کدوما دل خوش کردید!!!!!!!!
این کاندیداها برای منافع خودشون امدن
بابا برو رآیتو بده دیگه برا کسی تبلیغ نکنید چون مردم همه از هم شناخت دارن
فقط به آدم های با خانواده و اصیل رآی بدید

[پاسخ]

راي ما سجاد امرايي

[پاسخ]

هم وطن در گفته :

سلام و با عرض خسته نباشيد و عرض تبريك پيشاپيش خدمت معلم عزيز و مهربان و دلسوز خودم جناب آقاي محمد ضروني هر چند كه من سنم خيلي كم است براي رأي دادن ولي آرزو مي كنم كه اين معلم دلسوز كه همه ي مردم پشتوانه او هستند موفق شود .

[پاسخ]

خانم ها غيرت زنانتون كجا رفت هميشه كه نمي شه با نردبان باشيم و آقايان با بالا رفتن روي پله هانردبان به درجات عالي برسن واقعاً اگر رأي خودمان را حرام نكنيم بايد به اين هم وطن يعني پريوش امرايي رأي بدهيم

[پاسخ]

مهدی اقایی در گفته :

بیایید ب میرزالی اقایی رای بدهیم فردی شایسته و کار بلد و فرهنگی عزیز

[پاسخ]

فقط ایرج خان رضاییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

[پاسخ]

دلسوز چغابل در گفته :

با سلام لطفا به کسی رای بدهید که اولا ایمان خالص داشته باشد نه ریا رای خود را به کسی بدهید که از حقوق مردم دفاع کنه لطفا با عابروی کسی کاری نداشته باشید و همه حرفی را نباید زد مسعود منصوری بساط امرایی محمد ضرونی مراد مرادپوری یارحسن امرایی افراد پاک و سالم فراوانی هست فقط کمی دقت می خواهد

[پاسخ]

حالا اگه این اقا به نماینده وصل نبود خدا وکیلی شهردار می شد

[پاسخ]

همشهري در گفته :

براي كانديد هاي محترم واقعاً همين طور كه الان مردم را مي ببينيد و ثروت مند را از فقير جدا نمي كنيد بگذاريد فردا هم كه در اين مقام يا شايد بهتر باشد بگويم در اين شهرت سر در سر ها پيدا كرديد نگويد خودمان بگويد مرمان مردم خون گرم مان بگذاريد اين سلام احوال پرسي ها همين طور چاكرم مخلصم ها را بدن هم داشته باشيد براي خودمان خوب است حداقل هرچي نباشه بچه منطقه رومشگان الخصوص شهر شهيد پرور چغابل هستيم به ياد همين يك چيز باشيد كه رأس ساعت 5/11 شب درب خانه ها را مني زنيد و با خوش روي صاحب خانه در را به روي شما باز مي كند و به پيشباز شما مي آيد شايد همين آدهم يك روز در همين ساعت 5/11 درب حياط شما را زدند انشاالله كه موفق باشيد خواهش مي كنم اين مطلب را بخوانيد و به آن كمي تمركز كنيد بعد جواب بدهيد .

[پاسخ]

شهروند در گفته :

ما جمعی از فرهنگیان چغابل رای خود را به برادر بسیجی معلمی متعهدوبازنشسته غلام رضاییان بدون هیچ گونه چشم داشتی درجهت آبادانی شهرمان رای خواهیم داد

[پاسخ]

علی امرایی در گفته :

به کسی رای بدهیم که لیاقت کاندیدایی شهرمان را داشته باشد.جمعی از دانشجویان دانشگاه های بروجرد(حامی مسعود منصوری امرایی)

[پاسخ]

منصور گراوند پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۳ خرداد , ۱۳۹۲ ۲۱:۱۶:

من حتما بهش رای میدم……فقط مسعود منصوری و حاج نصرت الله……………100%

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ شنبه ۱۸ خرداد , ۱۳۹۲ ۰۳:۰۸:

شما حق رای در شهر چغابل ندارید بلوف ممنوع

[پاسخ]

جمعی از شهروندان چغابل در گفته :

بیاید برای یک بار با تدبیر و تفکر رای خود را به صندوق بیندازیم.به کاندیدای محبوب،دلسوز و با علم به مشکلات شهرمان آقای مسعود منصوری امرایی رای بدهیم.

[پاسخ]

جمعی از جوانان در گفته :

به کاندیدای جوان و محبوب شهرمان برادر یارالله امرایی رای می دهیم.

[پاسخ]

جمعی از جوانان در گفته :

تحول در شهرمان با تحول در اعضای شورای اسلامی شهر .
با انتخاب برادر یارالله امرایی

[پاسخ]

جمعی از فرهنگیان در گفته :

با انتخاب برادر یارالله امرایی به شهری آباد و متحول بیاندیشیم .

[پاسخ]

جمعی از فرهنگیان در گفته :

بیا تا گل برافشانیم و می در ساغر اندازیم فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو دراندازیم
به برادر دلسوز و متعهد آقای یارالله امرایی رای می دهیم .

[پاسخ]

جمعی از اهالی شهر چغابل در گفته :

ما جمعی از اهالی شهر چغابل رای خود را به معلم متعهد ، دلسوز، رزمنده، بدون هیچ چشم داشتی،جهت آبادانی شهرمان به آقای غلام رضائیان رای خواهیم داد به امید فردایی بهتر……

[پاسخ]

جمعی از اهالی شهر چغابل در گفته :

ما جمعی از اهالی شهر چغابل رای خود را به معلم متعهد ، دلسوز، رزمنده، ،جهت آبادانی شهرمان به آقای غلام رضائیان رای خواهیم داد به امید فردایی بهتر……

[پاسخ]

مهدی پاسخ در تاريخ یکشنبه ۵ خرداد , ۱۳۹۲ ۱۱:۳۲:

ببخشید میتونم بپرسم این جمعی که میگی کیه تا ماهم بدونیم؟

[پاسخ]

'گراوند در گفته :

ما رای خود را به آقای غلام رضاییان می دهیم

[پاسخ]

عبدالکریم امرایی در گفته :

بعنوان یک ملی مذهبی حمایت خود را از شکری به توجه به دغدغه ایشان درباره جامعه مدنی را اعتام می نمایم.

[پاسخ]

عبدالکریم امرایی در گفته :

خیلی از کاندیداها سرشون بوی پا میده. دریغ از رجال!!!!!!!!!

[پاسخ]

عبدالکریم امرایی در گفته :

یاریان. ضرونی.اقایی.رضاییان.مارسن

[پاسخ]

عبدالکریم امرایی در گفته :

کاش عزت اله امرایی کاندید می شد…

[پاسخ]

عبدالکریم امرایی در گفته :

رای ماه حاج یارولی یاریان

[پاسخ]

منصور گراوند در گفته :

فقط حاج نصرت الله امرایی…………100%

[پاسخ]

تعدادی از همسایگان در گفته :

با تشکر از زحمات جناب آقای قباد امرایی :
رای ما فقط برادر یارالله امرایی ( به لطف خدا اولین انتخاب است )

[پاسخ]

ع امرائی در گفته :

با انتخاب افرادی آگاه وباتجربه همچون آقای مسعود منصوری امرائی و آقای غلام رضائیان چغابل را در مسیر عمران وآبادانی و شهری پر آوازه ,قرار دهید

[پاسخ]

امرایی در گفته :

آبادانی شهرمان با انتخاب کاندیدا اصلح ،آقای غلام رضاییان محقق خواهد شد

[پاسخ]

شهروند در گفته :

آبادانی شهرمان با انتخاب کاندیدا اصلح ،آقای غلام رضاییان محقق خواهد شد

[پاسخ]

امرایی در گفته :

رای ماه حاج یارولی یاریان

[پاسخ]

امرایی در گفته :

به کسانی رای می دهیم که به فقط به فکرمنافع شخصی خودشان نیستند 1-یاریان
2-برومند امرایی
3-یارحسن امرایی

[پاسخ]

یک دوست در گفته :

رای اول بترتیب استادرضاییان2یاریان3برومند4….,.

[پاسخ]

جمعی از اهالی شهر چغابل در گفته :

رای ما برادر جانباز که حق بزرگی بر گردن این مردم داردحاج یارولی یاریان میباشد.

[پاسخ]

امرایی در گفته :

به حاج یارولی یاریان شورای حل واختلاف ومشکل گشای مردم رای میدهیم

[پاسخ]

امرایی در گفته :

یاریان فردی متدین ومردمی رای میدهم.

[پاسخ]

یوسف امرایی در گفته :

به نظرمااقای علی شکگری اصتح ترین کاندید است بخاطرصداقت ونجابت ایشان بهشون رای میدهیم

[پاسخ]

عدالت خواه در گفته :

رای ماغلام رضاییان برومند چون واقعا اخراخلاقا تکبروغرورندارن مردمین دوسداشتنین خدایش حاج یاریان هم مردبزرگواریه بقیه خودتون قضاوت کنید

[پاسخ]

برخی از کسبه وبازاریان در گفته :

حاج یارولی یاریان نفر اول انتخابات دست به دست هم دهیم تا افراد لایق وکاردان در راس کار قرار گیرند.

[پاسخ]

موسوی در گفته :

فقط حاج یارولی یاریان که حق بر گردن ما دارد.

[پاسخ]

مریدی در گفته :

حاج یارولی یاریان حامی نسل جوان.

[پاسخ]

دانش اموز دیروز قدردان امروز در گفته :

باسلام خدمت تمام همشهریان رومشگانیم بخصوص مردم بافرهنگ چغابل بنده حقیردانش اموز استادگرامیم جناب غلام رضاییان بودم واقعا مرداخلاق بود دلسوزوالبته زحمت کش واقعاکاندیداصلحیه باتجربه است من که پاس قدردانی میام وبهش رای میدم به امید قدردانی همه داش اموزان دیروزباتشکروامید پیروزی.

[پاسخ]

غریبه در گفته :

فقط یاریان

[پاسخ]

محمد نوریانی شهردار اسبق چغابل در گفته :

بدو

[پاسخ]

محمد نوریانی شهردار اسبق چغابل در گفته :

بدون توجه به مسائل فامیلی انتخاب کنید تا شهر چغابل به بلای شهرداری کوهدشت دچار نشود

[پاسخ]

منصور گراوند پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۳ خرداد , ۱۳۹۲ ۲۱:۱۸:

رای ما حاج نصرت الله امرایی……………..100%

[پاسخ]

امرایی در گفته :

یاریان فردی لایق وخدمت گذار مردم.

[پاسخ]

مجتبي ترابي در گفته :

شخصي سالم وبه دردبخوربراي روستا وشهرمان كسي نيست جز فرشيد امراي
24خرداد روزانتخاب فرشيدامراي

[پاسخ]

امین دانشجو دانگاه ازاد اصفهان در گفته :

رای ما وهمه ی چهل گمی ومطمئنا اکثریت چغابلیا مرادمراد پوره …….بعضی از کاندیدای نسبتا محترم دارن از همه ابزاری استفاده میکنن مثل جانبازی وحامی نسل جوان بودن.باباجم کنید همه به دنبال پول شوران بخصوص اونا همه میدونن که مرادپور فقط برا مردم اسم نوشه……………به امید پیروزیه مرادپور

[پاسخ]

علی پاسخ در تاريخ جمعه ۲۴ خرداد , ۱۳۹۲ ۰۰:۰۷:

به نوشته هایت نگاهی دگربار بینداز

[پاسخ]

امرایی وسوری در گفته :

ما به آقای میرزاعلی آقایی رای میدهیم چون پس از تحقیقات لازم فهمیدیم از همه کاندیدا ها اصلح است و در تمام خانوار های شهر چغابل رای دارد

[پاسخ]

بدبين در گفته :

از كوهدشت به برادران خوب رومشگاني عرض ادب و احترام در شهر ما كوهدشت كه اين برادران كانديدا كه ادعاي شهر زيبا و سالم و شعار رفع مشكل شهر را ميدهند خداوكيلي با اين عكس و پوستر و ديوار نويسي چهره شهر را آنقدر زشت نموده اند كه بيا و ببين (عمل و گفتارشان يكي نيست )آيا در رومشگان هم ايطوريه !

[پاسخ]