تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

یادداشت میراسماعیلی درباره حضور ورزشکاران در انتخابات شورای شهر

  • کد خبر : 23631
  • 12 اردیبهشت 1392 - 13:15

    به گزارش  میرملاس ، آرش میراسماعیلی نایب رئیس فدراسیون جودو و نامزد حضور در انتخابات شورای شهر در یادداشتی که در اختیار گروه ورزشی خبرگزاری تسنیم قرار گرفته درباره حضور ورزشکاران این انتخابات به مواردی اشاره کرد که در زیر می‌خوانید: « ضمن عرض خسته نباشید و خداقوت به تمام خدمتگزاران کشور، در […]

Untitled-1-copy

 

 

به گزارش  میرملاس ، آرش میراسماعیلی نایب رئیس فدراسیون جودو و نامزد حضور در انتخابات شورای شهر در یادداشتی که در اختیار گروه ورزشی خبرگزاری تسنیم قرار گرفته درباره حضور ورزشکاران این انتخابات به مواردی اشاره کرد که در زیر می‌خوانید:

« ضمن عرض خسته نباشید و خداقوت به تمام خدمتگزاران کشور، در خصوص صحبت‌های  اخیر حسین مظفر، نماینده محترم تهران در مجلس شورای اسلامی در مورد اینکه ورزشکاران و هنرمندان نباید به فکر حضور در شورای شهر تهران باشند به چند نکته اشاره می‌کنم.

در ابتدا باید بگویم هدف تمام اقشار مردم و مسئولان، برگزاری انتخاباتی باشکوه و در شأن نام ایران اسلامی است و در این میان برای رسیدن به این هدف بالا باید از تمام پتانسیل‌ها  در بخش‌های مختلف استفاده شود. بی‌شک ورزشکاران با توجه به نفوذ، محبوبیت و اعتمادی که مردم به آنان دارند می‌توانند در این عرصه موثر واقع شوند. اگر به واسطه یک ورزشکار عده‌ای بیشتر در انتخابات شرکت کنند نباید با ابراز نظرهای اینچنینی سعی در کاهش اقبال مردم به ورزشکاران داشت. باید اجازه دهیم تصمیم نهایی را  صاحبان کشور بگیرند و به تشخیص مردم احترام بگذاریم.

مردم ایران اسلامی مردمانی دیندار و با تدبیر هستند و مطمئن باشید مثل همیشه از این دوره از انتخابات نیز سربلند بیرون خواهند آمد. ورزشکاران بارها در میادین بین‌المللی و مسابقات معتبر در سطح آسیا و جهان برای به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی تمام تلاششان را کردند و از دل و جان مایه گذاشتند. مطمئن باشید هدف از حضور ما در انتخابات شورای شهر نیز کمک به حل مشکل مردم و سرفرازی  ایران اسلامی است. اگر امروز به ما ورزشکاران احترام گذاشته می‌شود به خاطر این است که مردم عزیزمان زحمات ما را می‌بینند.

ترس از مخالفت مردم با عملکرد برخی آقایان نباید بستری برای خراب کردن جلوه ورزشکاران این کشور شود. نباید از اعتماد مردم به قهرمانان و ورزشکاران ملی ترسید. چه خوب است حضور قهرمانان و چهره‌های محبوب کشور را در عرصه‌های ایچنینی ارج بنهیم و به دنبال استفاده از این فرصت به بهترین نحو باشیم.

در پایان امیدوارم به عنوان سرباز کوچک این کشور بتوانم در کنار برادران دیگر قدمی هر چند کوچک برای رفع مشکلات مردم شهرم بردارم. از خداوند متعال برای تک تک خدمتگزاران صدوق کشور آرزوی توفیق و موفقیت دارم.»

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=23631

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. هیچ اعتمادی به لری که خودش را با کلاس می داند نیست
    لر افتخاری است کم تمام کللمات در کنارش برای تعریف از آن که می آورند
    لر قومی است که نه چنگیز نه تیمور نه روس نه عرب و انگلیس و…… جرات ورود به سرزمین پاکش را نداشته .
    جناب …….
    کسی که از چنین نیاکان پاکی متفاوت بداند بهتر کم دم خور با کلاس های تهرانی باشد
    هر چند …….. رای نمیاری

    • دوست ناشناس حالا چی شد که این چنین موضع گرفتی؟ مگه کسی به عظمت لر توهین کرده؟اگه چیزی هست لطفن بگید ما هم روشن شیم.یعنی هر کسی کاندیدای شورای شهر تهران شود ادعای با کلاسیش میشه؟

  2. میر اسماعیلی عزیز شما و تمام ورزشکاران لر باعث افتخار ما لرها هستید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.