تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
5

امام جمعه کوهدشت : شیعه و سنی باید اقدام تروریستی نبش قبر حجربن عدی را شدیدا محکوم کنند

  • کد خبر : 23716
  • 14 اردیبهشت 1392 - 22:16

      امام جمعه شهرستان کوهدشت گفت: شیعه و سنی باید اقدام تروریستی نبش قبر صحابه پیامبر را شدیدا محکوم کنند چرا که این اقدام توهین به پیامبر، ائمه و اصحاب ایشان است.   به گزارش میرملاس ، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم طهماسبی امام جمعه شهرستان کوهدشت گفت: نبش قبر حجربن عدی از صحابه پیامبر از […]

 
 
 
امام جمعه شهرستان کوهدشت گفت: شیعه و سنی باید اقدام تروریستی نبش قبر صحابه پیامبر را شدیدا محکوم کنند چرا که این اقدام توهین به پیامبر، ائمه و اصحاب ایشان است.
 

به گزارش میرملاس ، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم طهماسبی امام جمعه شهرستان کوهدشت گفت: نبش قبر حجربن عدی از صحابه پیامبر از طرف گروهک تروریستی اقدامی وحشیانه و پست است.

وی افزود: حجربن عدی یکی از صحابه پاک و مومن پیامبر گرامی اسلام (ص) بوده است و تعرض به قبر ایشان یعنی توهین به پیامبر، ائمه و اصحاب ایشان است.

امام جمعه شهرستان کوهدشت با بیان اینکه نباید در مقابل این اقدام رذل سکوت کرد گفت: اگر در مقابل این اقدام تروریستی هتک حرمت سکوت نشود چه بسا به دیگر اماکن مذهبی دیگر نیز دست درازی کنند و بار دیگر همه مسلمانان را خشمگین کنند.

حجت الاسلام طهماسبی با اشاره به اینکه چهره وقیحانه غرب و تروریست ها دیگر بر کسی پوشیده نیست اظهار داشت: چهره وقیحانه تروریست ها و غرب دیگر بر کسی پوشیده نیست ،این افراد نمیتواندد با این اقدامات کاری را از پیش ببرند و فقط خود را بیش از پیش در برابر جهانیان و مسلمانان منفور می کنند و با این اقدامات موفق نخواهند شد.

وی سالم بودن پیکر حجربن عدی را نشان دهنده حقانیت شیعه علام کرد و افزود: سالم بودن پیکر این صحابه پیامبر بعد از بیش از ۱۲۰۰سال نشان دهنده حقانیت شیعه است و چه بسا بسیاری از افراد با دیدن چنین صحنه هایی به اسلام و مذهب تشیع گرایش پیدا کنند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=23716

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خدالعنتشون کنه….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.