تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
7

جلسه وحدت اصولگرایان کوهدشت (منتسبین به حاج آقا قبادی و آقای امامی)

  • کد خبر : 23742
  • 13 اردیبهشت 1392 - 15:44

    به گزارش میرملاس به نقل از حکمت ؛ عاقبت پس از ماهها مشورت، پنجشنبه شب ۱۲/۲/۱۳۹۲ ساعت ۲۲ جلسه ای با حضور آقای نورالدین مرادی و علی امامی راد و  جمعی از اصولگرایان شهرستان در منزل آقای علی حیدری یکتا برگزار گردید. در این جلسه که دو ساعت به طول انجامید، آقایان حجه الاسلام والمسلمین محمد […]

جلسه وحدت اصولگرایان - Copy - Copy

 

 

به گزارش میرملاس به نقل از حکمت ؛ عاقبت پس از ماهها مشورت، پنجشنبه شب ۱۲/۲/۱۳۹۲ ساعت ۲۲ جلسه ای با حضور آقای نورالدین مرادی و علی امامی راد و  جمعی از اصولگرایان شهرستان در منزل آقای علی حیدری یکتا برگزار گردید.

در این جلسه که دو ساعت به طول انجامید، آقایان حجه الاسلام والمسلمین محمد جوادگراوند،ابراهیم باقری، نادر گراوند، عزت آزادی فر، حسنعلی طهماسبی، حسینمراد شیراوند، احمد نعمتی، ابراهیم آزادبخت، جمشید اهرون، امید امیری، خسرو پرویزپور، منوچهر رحیمیان، فرضی چراغی، دکتر شاهیوند، سیاوش خسروی، رضا بسه پور، اسداله امرایی، عارف امرایی، ابراهیم میرزایی، محمدعلی ضرونی و …   حضور داشتند.

حاج آقا گراوند: حفظ نظام از اوجب واجبات است مهم است.- مسئله ریاست جمهوری اهمیت خاص دارد- مسئله شورا محلی و فامیلی و …  است و اهمیت اول نیست-حماسه سیاسی که رهبر فرمودند اهمیت ویژه ای دارد-وحدت اصلی باید در انتخابات ریاسست جمهوری باشد.

ابراهیم باقری: در مورد انتخابات ریاست جمهوری از آقا به یک اشارت از ما به سر دویدن، باید در مورد شورا اقدامی بکنیم.

علی امامی راد: ما همیشه در خط ولایت هستیم و منتظر نظر جامعتین. در مسئله شورا ما اصول را در نظر می گیریم و فامیلی و … معنی ندارد و به هیچ وجه به اصلاح طلب رای نمی دهیم. انتخاب لیست کاندیداها طوری باشد که تالی فاسد نداشته باشد. راهکاری میخواهیم برای انتخاب ۹ نفر.

نورالدین مرادی: من می خواهم تذکراتی به خودم بدهم. شهید مطهری در داستان راستان مطلبی از پیامبر (ص) دارد که پولی را بین حضرت سلمان و اباذر  تقسیم می کند و به آنها می گوید که با پای برهنه روی ساج داغ بروند و حساب پس بدهند و …    ماهم باید در قیامت حساب پس بدهیم.  علی (ع) میگوید فرصت ها چون ابر در گذر است، معلوم نیست که ما فردا باشیم و لحظه لحظه عمر خود را باید حساب پس بدهیم . من خودم بیشترین ضرر را کرده ام  از اینکه سیاستمان عین دیانتمان نیست. باید تلاش کنیم. در زبان سرباز ولایت هستیم در دل هم هستیم. باید قدر  نعمت گهربار ولایت را بدانیم. شکر نعمت نعمتت افزون کند کفر نعمت از کفت بیرون کند اگر نعمت ولایت نبود وضع لیبی و مصر و …. را داشتیم.   آیا میتوانیم فرصت های از دست رفته را جبران کنیم؟  صادقانه، خالصانه، بینی و بین الله بررسی کنیم. ببینیم بنده نوعی که بازنشسته شده ام  چه سودی می کنم اگر رضایت خدا و رهبر را مد نظر نداشته باشم؟!

ما خیلی حقها به گردن هم داریم برادری ها، نان و نمک ها،  و بالاتر از همه اینها  هم سلیقه بودن در مسئله ولایت.

خودم را عرض میکنم به حرمت خون شهدا و این سید مظلوم و امام عزیز که همه مرهون او هستیم که اگر امام نبود این انقلاب نبود و این حرکات را برای آخرتمان نداشتیم به حرمت آن امام عزیز و آن وجود مقدس که در جواراجداد معصومش قرار دارد که در بقیه عمر با گذشت و رعایت تعهد اسلامی با هم کار کنیم.

در ادامه، بقیه حضار بحثهای زیادی داشتند و نتیجه این شد که یک کمیسیون ۱۰ نفره از این ائتلاف بررسی کاندیداهای اصولگرایان را در دستور کار قرار دهد. و با حکمیت  و گذاشتن شاخصه هایی، مسئله  شوراها را به نتیجه ای برساند.

البته تاکید شد که حتی اگر در مسئله شوراها هم لیستی تهیه نشد، باز هم وحدت اصولگراین صورت پذیرفته است و با یاری خدا به صورت متحد کارها ادامه یابد. 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=23742

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 37در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳۷
  1. اینجانب معتقدم که این جمع کوچک چندنفره وبعضا ناشناخته نمیتوانند نماینده اصولگرایان کوهدشت باشند.

  2. متاسفم برای شهرم که اینها رجالش هستند.

  3. آقایان هر وقت دنیا بر وفق مرادشان نیست جلسه تشکیل می دهند ودم از آخرت میزننددست از سر این مردم بیچاره بردارید شاید در نبود شما این شهر فرجی ببیند

  4. فکر نمی کنم دوباره دور هم جمع شوید زیرا جمع شما جمع اضداد است.

  5. کی گفته اینها رجال سیاسی شهر ما هستند…

  6. متاسفم برای شهر کوهدشت با این چهره های سیاسیش . وای بر ما

  7. از وقتی که این خبر را خوندم پشیمان شدم زنده باد اصلاحات زنده باد خاتمی

  8. اگر از برخی اقایان ذکر شده معنی ومفهوم اصول گرایی را بپرسید واقعا معنی درستی را ارایه نمیدهند

  9. چه وقت پخش این خبر بود سر سام گرفتیم اسم اینها را شنیدیم

  10. اینا رجال اصولگرا هستن ازشون بپرسین اصولگرایی یعنی چی

  11. بابا اینا نمیدونن اصول چی هست تا برسه به اصولگرایی

  12. تحفه های شما را در شهر داری و ابادانی شهر می بینیم حیف می شه ریاست شما مادام العمر نباشد

  13. اقایان سه دوره نماینده بودند چه کردند که حالا از سر بیکاری…………

  14. حضرات دارو دسته قبادی اینو از من با تجربه بشنوید که امامی میخواد فقط خودش فرمانده باشه پس شما الافید به خدا دلتونو به هیچی خوش نکنیدالکی هم جاده هموار کن این اقا نباشید

  15. تورو خدا حیف نیست در دنیای متنوع دنبال تکرار عقب ماندگی باشیم . مردم کوهدشت از تکرار و بی برنامه گی خسته شدند چرا که سالهاست این گروه مردم را خسته کرده اند . غزل خدا حافظی شما بهترین خدمت به مردم است.

  16. درود بر نوری مرادی با این تصمیم شجاعانع اش

  17. کوهدشت فقط حاج الهیار ملک شاهی

  18. ان الله بصیر بالعباد

  19. قطعا افرادی که بدنبال ضعف اصولگرایان شهرستانند از این اتحاد خشمگینند اما اتحاد بزرگ عملی شد

  20. سلام امام علی (علیه السلام)می فرمایندچهارچیزعامل فروپاشی هرجامعه ای است۱اازبین بردن اصول۲-تمسک وچسبیدن به فروع۳-تقدیم اراذل۴-تاخیروعقب انداختن بزرگان وافاضل.راستی آقایانی که دم ازاصول گرایی می زنندخوب است کمی فکرکنندواقعاوضعیت هشت سالی که دست آقایون بودبااین همه ثروت چه کردنداین شان اصول گرایی ومردم نجیب است.کسانیکه برای پیروزی احمدی نژادنذرونمازخواندن الان چه حرفی برای گفتن دارنددریغ ازیک معذرت خواهی صرف.راستی رفتاروگفتاروکردارآقایان فقط درشعاراصول گرایی است یادرعمل .یااولوالابصار

  21. فاعتبروا یا اولی الابصار

  22. اقا جواد دوستان اصلاح طلب در هشت سال حکومت چه کردند -رقص وچهارشنبه سوری -اختلاط زن ومرد فرار به امریکا مثل مهاجرانی و………………..

  23. سلا م به همشهریهای عزیز ودلسوخته!
    من موندن کی گفته اینا مهمن ؟! که عکسشون رو زدن توی سایت ،تنها چیزی رو که برام مهمه اینه که مسلمانم،شیعه هستم ومقید به امامان وجانشین ایشان پس تصمیم دارم کسی رو انتخاب کنم که لیاقت داشته باشه و در خط رهبری باشه ودر کل با رهبری مخالف نباشه خواه اصولگرا باشه یا اصلاح طلب ……
    در ضمن از هرچی اصولگرا واصلاح طلب مزدور بی لیاقت ومنفعت طلب متنفرم وحالم بهم میخوره این آقایون رو موندم با چه رویی این حرفا رو به زبون اوردن ……….فکر کردن با کی طرفن…………….:)؟!

  24. جناب آقای مرادی شما رای به امامی را حرام می دانستید حالا چه خبر شده منافع درخطراست

  25. همه کامنتهای دوستان بخاطر وحشت از آینده روشن و درخشان این وحدت است، درود خدا بر بانیان این ائتلاف ولایی و خجسته که لرزه بر اندام اصلاح طلبان و حامیان نماینده شهرستان انداخته است.

  26. درود بر امامی راد

  27. فکر کردید که این خبر برای مردم خیلی مهم است که آن را درج کردید . خدا وکیلی خبر را حذف کنید اینها رو که می بینیم از اصولگرا بودن خودمون ناراحت میشیم .

  28. می گویند گذشته درس عبرتی است برای حال و آینده هر سرزمینی ،وای بر شما مردم شریف شهرستان کوهدشت که از آقای … و… هنوز درس عبرت نگرفته اید!!!!!!!!!!!

  29. فقط باید بهشون خندید که به چه دستو پا زدنی افتادن درود بر شرف هرکی که فقط به فکر آبادانی شهرستانمونه

  30. جناب آقای … شما امامی را لایق نمایندگی مردم شریف کوهدشت نمی دانستید و با پرونده سازی بعضی از آقایان ایشان را رد صلاحیت کردید حالا چی شده که دوباره به فکر اتحاد با امامی راد افتاده اید!!!!!!!!!؟
    واقعا از شما انتظار نبود…….

  31. همای گو مفکن سایه ی شرف هرگز/ در آن سرای که طوطی کم از زغن باشد..

  32. چرا نظرات مارا ثبت نمی کنید من خودم به امامی رای دادم ولی این آقایان از روزی که امامی نماینده شد آبروی این بنده خدا را بردند حالا دست بوسی آمدند

  33. این افرادهمگی سرشناس.بزرگ.مومن.ولایت مدار.دینداروباتقواهستند ازافراد مورد قبول شهرستان هستند اکثرآنهاخانواده شهید هستند وهمگی جزاصولگرایان خالص ناب ومتعصب مباشند هیچ گونه وصله وحرف بی ربطی کوچکترین خدشه ای به شخصییت این جمع واردنمی کند پس لطفا سعی بر ترور شخصییت افراد نکنید واز حرفهای بی ربط ومغرضانه دوری کنیدکه موردنکوهش خداوند است

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.