تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
8

خداحافظی غیر منتظره‎ی علی کریمی از فوتبال تیتر یک رسانه‎ها شد!

  • کد خبر : 23837
  • 15 اردیبهشت 1392 - 23:06

  خبر خداحافظی غیرمنتظره و عجیب علی کریمی از فوتبال پس از باخت پرسپولیس در فینال جام حذفی مقابل سپاهان، تیتر یک بسیاری از رسانه‎ها شد.  به گزارش میرملاس ، علی کریمی پس از شکست تیمش برابر سپاهان درباره این دیدار گفت: همه چیز تمام شد، حقیقتش می‌خواستیم امروز با پیروزی قهرمانی را جشن بگیریم اما […]

41073_373

 

خبر خداحافظی غیرمنتظره و عجیب علی کریمی از فوتبال پس از باخت پرسپولیس در فینال جام حذفی مقابل سپاهان، تیتر یک بسیاری از رسانه‎ها شد.

 به گزارش میرملاس ، علی کریمی پس از شکست تیمش برابر سپاهان درباره این دیدار گفت: همه چیز تمام شد، حقیقتش می‌خواستیم امروز با پیروزی قهرمانی را جشن بگیریم اما نشد. به سپاهان تبریک می‌گویم.

 کاپیتان پرسپولیس می‌گوید تصمیمش برای خداحافظی از فوتبال قطعی است و به آن پیش از این‌ها فکر کرده است.

 او در ادامه به تشریح خداحافظی‌اش پرداخت و گفت: ما باید کنار بایستیم، به همین دلیل برای بازی‌های تیم ملی هم نمی‌توانم به میدان بروم. امیدوارم سه بازی پیش رو را ببریم و به جام جهانی برویم. بعضی اوقات نمی‌توان ماند. حتی اگر پیروز می‌شدیم هم همین تصمیم را داشتم. به جان هر دو بچه‌هایم حتی به همسرم هم خداحافظی‌ام را نگفته بودم. هرچه بود تمام شد. متاسفانه کسانی که در این فوتبال از مادر مهربان‌تر شده‌اند کار را دست گرفته‌اند. ما از این فوتبال می‌رویم تا جوانان بیایند و قهرمان شوند، فوتبال را بگردند مثل مهدوی‌کیا پیدا نمی‌کنند و ما با مهدوی‌کیا به دنبال کارمان خواهیم رفت.

کریمی در پایان اظهار داشت: فوتبال مثل زندگی است. در آن هم روزهای خوش است و هم روزهای بد. تلخ و شیرین دارد. خدا را شکر می‌کنم که سالم از این فوتبال می‌روم. فقط از شما هم خواهش دارم همواره واقعیات را بگویید. من امروز ۹ صبح در کافی‌شاپ هتل بودم و رفتار مردم را می‌دیدم و واقعا شرمنده می‌شدم.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=23837

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. تو رو خدا تو رو جون همون تو بچه اى که قسم جونشونو خوردى ما همینطوریش داغونیم با رفتنت از این بدترش نکن خواهشن

  2. بیچاره علی جان . بیچاره کسانی که فوتبال ما را در انحصار خودشان در آورده اند.

  3. زیبایى فوتبال ایران به پایان رسید جادوگر!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.