- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

تیم شاهین جوان کوهدشت به لیگ دسته دو فوتسال بزرگسالان کشور راه یافت

 

 

به گزارش خبرنگار میرملاس ؛ در دور نهایى این مسابقات که در مشهد مقدس برگزار شد تیم فوتسال بزرگسالان شاهین جوان کوهدشت در دو بازی اولش با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل صفاطوش مشهد میزبان این رقابت‌ها و همچنین با ۳ بر یک مقابل سن‌ایچ ساوه به برتری رسیده است و با این نتایج و کسب ۹ امتیاز به عنوان تیم اول گروه راهی مرحله‌ نیمه‌نهایی شد.
تیم شاهین جوان کوهدشت در بازی های گروهی مقابل تیم خالص سازان زنجان قرار گرفت و با ارایه یک بازى زیبا این تیم را نیز با نتیجه پر گل ٧ بر ٢ در هم کوبید. این تیم در مرحله ی نیمه نهایی مقابل تیم برسیان اصفهان وارد میدان شد که با ٢ گل مسلم اولادقباد،  و گل های سعادت نورخدایى، حسین لطفى نیا و ایوب خورشیدوند هر کدام ١ گل توانست این تیم اصفهانى را هم با نتیجه ۵ بر ۴ شکست دهد و به لیگ دسته دو کشور راه یابد. 

تیم شاهین فردا در اخرین بازی خود برای قهرمانی به مصاف صفا طوس مشهد میرود.

 این تیم افتخار آمیز کوهدشتى با آقایان مسلم اولادقباد، ایوب خورشید وند، سعادت نورخدایى، حسین لطفا نیا، امین نورمحمدى، فرشاد عبدى، میلاد رضایى، سید امید شریفى، امین کوشکى، میثم گراوند، محمد آدینه وند و مربیگرى آقاى رضا درویش پور سرپرستى حاج سعید قبادى و مدیریت همایون محمدى به این مسابقات اعزام شدند که در پایان مسابقات مسلم اولادقباد و ایوب خورشیدی بعنوان بهترین بازیکنان مسابقات شناخته شدند.