کد خبر : 23882
تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۴
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,045 بازدید

عکس جالب قالیباف در افتتاح دریاچه ی شهدای خلیج فارس

      مراسم افتتاح دریاچه ی شهدای خلیج فارس  با حضور محمد باقر قالیباف شهردار تهران برگزار شد. عکس/ محمدرضا عباسی      

 

 

 

مراسم افتتاح دریاچه ی شهدای خلیج فارس  با حضور محمد باقر قالیباف شهردار تهران برگزار شد. عکس/ محمدرضا عباسی
 
 
 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

كجا هست اين درياچه؟

[پاسخ]

مهندس پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۷ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۰۲:۱۰:

تهران منطقه 22 پارک چیتگر

[پاسخ]

تورج پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۶:۰۷:

مهندس جان ميدونستم فقط نقص خبر و يادآور شدم . خيلى سال بود كه قرار بود اين طرح اجرايى بشه ولى نزديك انتخابات رآه اندازى شد!!!

[پاسخ]

این دریاچه در تهران- شهرک گلستان- منطقه 22 تهران نزدیکی ورزشگاه آزادی و پارک چیتگر است.

[پاسخ]

کوهدشتی در گفته :

این قالیباف از هر ترفندی برای رای آوردن استفاده می کنه، انصافا برای تهران کار کرده و طوری هم که معلومه در تهران آراء بالایی داره ولی ایران فقط تهران نیست و محبوبیت را خدا باید در دلها بیندازه با این کارها به آرزوت نمی رسی آقای قالیباف!!!

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۷ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۲۱:۱۶:

این که به ارزوش برسه یا نه به بنده و شما دخلی نداره به عنوان یک اصلاح طلب اگه خاتمی نیاد قالیباف رو انتخاب میکنم

[پاسخ]

نیکی پاسخ در تاريخ جمعه ۳ خرداد , ۱۳۹۲ ۱۴:۴۲:

خیلی بی انصافی

[پاسخ]

نیکی پاسخ در تاريخ جمعه ۳ خرداد , ۱۳۹۲ ۱۴:۴۴:

چقدبدبینین

[پاسخ]

برالیوه در گفته :

این دریاچه مصنوعی در پارک چیتگر در غرب تهران انتهای اتوبان همت غرب قرار گرفته

[پاسخ]

درود بر قالیباف …..انشاالله امسال با هم با انتخاب دکتر قالیباف به عنوان ریئس جمهور کشور عزیزمان را میسازیم

[پاسخ]

داور عباسي در گفته :

من رفته ام درياچه جالبي درست كردن تو تهران خيلي با حاله دمش گرم قاليباف خداي تهران رو مدرن كرده

[پاسخ]

خب دستشون درد نکنه….دست شمام که اطلاع رسانی کردید درد نکنه….اما خدایی اش چه دخلی به ما داره؟مال اینجا بود یه حرفی…تهران کم جای تفریحی داره؟خوشال خوشو

[پاسخ]

اگر شما می بینید قالیباف در تهران بزرگ مدیریت خوبی دارد بدان که توانایی مدیریت یک کشور را هم دارد ایشان هر کجا بوده مدیریت درخشانی داشته و برای مردم ثابت شده آدم با برنامه هرکجا باشه موفقه ، بیایید برای ایرانی آباد قالیباف را انتخاب کنیم.

[پاسخ]

دامادلرستان در گفته :

من میگم یا هاشمی یا قالیباف تاخدا چه بخواد.

[پاسخ]

وروجک پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۱۹ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۰:۱۸:

دامادجان تونظرنده عزیزم توفقط گو ش کن
باشه باشه باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[پاسخ]

تنهاکسی که لیاقت ریاست جمهوری را دارد دکتر قالیباف میباشد زیرا بسیار مدیر و مدبر وبا برنامه میباشد

[پاسخ]

خداییش دمش گرم خیلی خوب داره کار می کنه

[پاسخ]

بابا در حقش آقای قالیباف نامردی نکنید.مگه فقط دم انتخابات کار کرده از روزی که شهردار شده هر روز یه جای تهران آباد شده

[پاسخ]

نیکی در گفته :

اصلاهم اینطوری نیست چراانقد همه چیز رو باعینک بدبینی میبینید اقای قالیباف واقعا برا تهران زحمت کشیده خوب ایشون در تهران کار میکنند مطمئنا اگه جای دیگه بودن برای اون شهرم کارایی انجام میدادند .چراما مردم بجای قدردانی باید بدگویی کنیم؟؟؟؟ این طرح برای 3سال پیش بوده والان تموم شده مهم اینه که تموم شده و مردم میتونن ازان استفاده کنن در ضمن این طرح فقط برای تهرانیانیست برای همه است هرکس که میاد میتونه استفاده کنه ازاولشم کارای خوبی انجام داده بعدشم اقای قالیباف مدیر خوبیه وبابرنامه کاراش رو انجام میده ولیاقت داره در ضمن اگه درتهران کارای چشمگیری انجام داده در ایران هم قاعدتا کارای چشمگیری انجام میده.

[پاسخ]