تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

وعده‌های انتخاباتی بهروز وثوقی!

  • کد خبر : 24075
  • 19 اردیبهشت 1392 - 15:28

وعده‌های انتخاباتی بهروز وثوقی! لیدر ورزشی که در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده است، وعده‌های انتخاباتی جالبی دارد. یکی از چهره‎های جالبی که در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد،‌ لیدر سرشناش خرم‎آبادی است که سابقه همکاری با تیم‎های استیل‎آذین، گهر، کوثر و چند تیم دگیر را در کارنامه دارد. بهروز وثوقی‎راد که قبلا […]

IMAGE635035302371884957
وعده‌های انتخاباتی بهروز وثوقی!
لیدر ورزشی که در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده است، وعده‌های انتخاباتی جالبی دارد.
یکی از چهره‎های جالبی که در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد،‌ لیدر سرشناش خرم‎آبادی است که سابقه همکاری با تیم‎های استیل‎آذین، گهر، کوثر و چند تیم دگیر را در کارنامه دارد.

بهروز وثوقی‎راد که قبلا نامش خدارحم دالوند بود عاشق بازیگری است، لیدر فوتبال شده و حالا می‎خواهد رئیس جهمور شود!

از آنجا که کاندیداها همیشه وعده‎های انتخاباتی دارند، وثوقی‎راد نیز از غافله عقب نمانده و در گفت‎وگو با رسانه‎ها وعده‎هایی داده که اکثرشان فوتبالی است.

محو علی کفاشیان از فوتبال، بازگرداندن مهدی رحمتی به تیم ملی،‌ بازگرداندن دادکان به فدراسیون فوتبال، انتخاب قلعه‎نویی به عنوان سرمربی تیم ملی، انتصاب طالقانی به عنوان رئیس فدراسیون کشتی، افزایش یارانه‎ها تا سقف ۲۰۰ هزار تومان،‌ مهار گرانی دلار و رساندن قیمتش به ۵۰۰ تومان، ادامه سفرهای استانی و استفاده از لیدرهای فوتبال در کابینه از وعده‎های جالب وی است.

وثوقی‎راد تاکید کرده که اگر تایید صلاحیت شود،‌ بین ۴۰ تا ۵۰ میلیون رای خواهد آورد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=24075

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 13در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۳
  1. راست میگن لره؟
    من که اگه تایید بشه بااین وعده های خیره کننده حتما بهش رای میدم…..

  2. تایید بشه رای میاره

  3. جناب آقایان محترم مسِول سایت میرملاس هوار هوار
    شما را به خدا اینقدر روی این خبر مانور ندین آخه این مردک کیه که بخواد ریس جمهور بشه چرا خبر های پوچ و بی معنی مثل اینو مخابره میکنین ؟ چرا ؟ بخاطر خدا بس کنید . . .
    آیا رفتار افرادی مثل این . . . باعث نمیشه بعضی به خودشان حق بدهند و قومی مسخره کنند و برایمان پیامک های آنچنانی درست کنند؟؟؟؟؟؟؟؟
    مگر نه اینکه از همین قوم کسی به نام کریمخان زند بر مملکت حکومت کرد و صدها سال صفت وکیل الرعیا را به یادگار گذاشته است و هر زمان که نامی از ایشان در تاریخ برده می شود سرمان را بلند میکنیم و به وجود اینچنین انسانی در تاریخ افتخار می کنیم.حالا این . . . . می خواهد تکیه بر جای بزرگان بزند؟ میرملاس حاشا که از این به بعد از ایچنین افرادی با نشر خبر ، حمایت خبری بکنید
    البته شاید شما هم مقصر نباشید مقصر عده ای هستند که از افراد سوء استفاده کرده و بهره برداری لازم به منظور خودشان را می کنند، مقصر رسانه هایی هستند که برای بالا بردن تیراژ خودشان امثال ماها را فدای رسیدن به اهداف کثیف خود می کنند. مقصر کسانی هستند که . . . . آیا غیر از این است؟
    وقتی حنجره زخمی زاگرس می نالد که ((( دردیام سخت و سنگینن . . .))) بنظر شما این رفتارها درد نیستند ؟

    • یعنی به نظر شما این آقا از احمدی نژاد بدتره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • درست گفتین

    • جناب آقایی عزیز خیلی جدی نگیرید این خبر در سایت های زیادی اومده و فقط میرملاس نیست برادر عزیزم
      این موضوع هم هیچ ربطی به قومیت ها نداره. هزار تا آدم از این بدتر اومدن ثبت نام کردن این نقص قانون انتخاباته که همه میتونن بیان ثبت نام کنن. نکته ی دیگه اینه که میشه تحلیل دیگه ای از این موضوع داشت اینکه به کجا رسیدیم که همه برای نجات کشور میان حتی این آدمای عادی. به دید طنز به این موضوع نگاه کنید و خیلی سخت نگیرید

    • مگه احمدی نژاد کی بود که رئیس جمهور شد

  4. سلام جناب اقایی
    واقعا حرفات کاملا صحیح بودن. من که در تهران مشغول کار هستم وقتی این خبر را شنیدم و همکارام با لفظی مسخره امیز و البته شوخی بهم گفتن همشهریت میخواد رئیس جمهور بشه خیلی خجالت زده شدم و جز خندیدن و اینکه رفتار هر کسی فقط به خودش مربوط میشه چیزی نتونستم بیان کنم. این اقا و خانوادش و یا دوستاش و فامیلاش باید بهش میگفتن اگه بری شخصیت یک قوم با اصالت ایرانی رو زیر سوال میبری و مانع از اومدنش میشدن. واقعا باید تاسف بخوریم.

  5. عزیزان اینقدر جوش نزنید واسه سلامتیتون بده غریبه که بینمون نیست اگه برایند نخبه های استان حساب کنیم از این آقا بهتر ازش در نمیاد

  6. مگه چه چیزش از رئیس جمهور فعلی کمتره تازه خوش تیپ تر هم هست ناز شستت

  7. دوست عزیزیا شما لرستانی نیستی یا نخبه های لرستان رو نمیشناسی بهتره حرف مفت نزنی

  8. اخ ا خ … اگه تایید بشه مناظره هاش دیدنیه

  9. گل بود و به سبزه نیز آراسته شد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.