تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
12

درخواست آیات عظام سیستانی و وحید خراسانی برای کاندیداتوری هاشمی: واجب است ایثار کنید و بیایید

  • کد خبر : 24154
  • 21 اردیبهشت 1392 - 0:29

  همزمان با افزایش درخواست های عمومی برای کاندیداتوری آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، دو تن از آیات عظام تقلید در پیام های جداگانه ای خواستار حضور رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این دوره از انتخابات شدند. به گزارش سرویس سیاسی «انتخاب» ؛ محمد هاشمی، برادر و رییس […]

41447_111

 

همزمان با افزایش درخواست های عمومی برای کاندیداتوری آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، دو تن از آیات عظام تقلید در پیام های جداگانه ای خواستار حضور رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این دوره از انتخابات شدند.

به گزارش سرویس سیاسی «انتخاب» ؛ محمد هاشمی، برادر و رییس دفتر آیت الله هاشمی رفسنجانی که به تازگی برای سفر زیارتی به کشور عراق سفر کرده بود به دعوت بیت آیت الله سیدعلی سیستانی با ایشان دیدار می کند.

 آیت الله سیستانی در این دیدار کوتاه با برادر آیت الله هاشمی رفسنجانی از او می خواهد تا پیغام ایشان را به رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام برساند که اکنون زمان حضور ایشان در انتخابات ریاست جمهوری ایران برای رونق امور مسلمین است. در این دیدار آیت الله سیستانی حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی را امری واجب اعلام کرده است.

از سوی دیگر آیت الله حسین وحید خراسانی از مراجع عظام تقلید در قم که پس از انتخابات ریاست جمهوری دهم کمتر به مسایل سیاسی ورد پیدا کرده، دیداری با علی مطهری نماینده مردم تهران داشته است. 

به گزارش «انتخاب» ؛ این دیدار که به درخواست علی مطهری انجام شده به منظور مشورت با آیت الله وحید خراسانی درباره انتخابات ریاست جمهوری یازدهم بوده است.

علی مطهری در این دیدار بر لزوم حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات پیش رو تاکید می کند و آیت الله وحید خراسانی نیز از همان دفتر خود با آقای هاشمی رفسنجانی تماس تلفنی می گیرد و می گوید: “بنده قصد ورود به این انتخابات را نداشتم اما به نظر می رسد شما باید ایثار کنید و وارد صحنه مبارزه شوید.”

منبع : سایت انتخاب 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=24154

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. تسنیم: دفتر آیت‌الله وحید خراسانی طی اطلاعیه‌ای تماس آیت‌الله خراسانی را با برخی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری تکذیب کرد.

    متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
    پیرو سؤالات مکرری که از دفتر معظم له در پی انتشار بعضی اخبار مبتنی بر تماس حضرت آیهالله العظمی وحیدخراسانی- مدظله العالی- با بعضی اشخاص جهت کاندیدا شدن گردیده است، به اطلاع می رساند: معظم‌له هیچ تماس تلفنی و غیره در این خصوص با کسی نداشته و از شخصی درخواستی نکرده‌اند و در این موضوع نظری نسبت به احدی ندارند.

    روزنامه شرق امروز در تیتر نخست خود از قول آیت‌الله وحید خراسانی نوشته بود: هاشمی ایثار کرده و وارد مبارزه انتخاباتی شود.

    http://www.fardanews.com/fa/news/262062/تکذیب-دعوت-آیت‌الله‌وحیدخراسانی‌از-هاشمی

  2. اینجانب طرفدارهاشمی هستم ولی اعلام میکنم دفتر آیت الله وحید این راتکذیب کرده است شما هم سریعا تکذیب کنید.

    • دفتر آیات عظام تقلید تکذیب کردند ، فقط تکذیب کردن میر ملاس می مونه ، دیگه تایید شه،پس تا زمانی که میرملاس صلاح بدونه ما در انتظار تکذیب از میرملاس میشینیم.

  3. زنده باد هاشمی

  4. خدا میدونه از زمان انتشار این خبر چه فشارهایی بر بیت این مراجع وارد شده که با انتشار اطلاعیه این خبر رو تکذیب کنن. اونایی که از اومدن هاشمی می ترسن، همه مسول وضعیت فعلی ایران هستن.

  5. هاشمی آمد با تاکید علما و عقلای ایران زمین

  6. اینجانب میگم هرکدام از کاندیداها حمایت یک عده ازعلما وعقلا ونخبگان وافراد سرشناس را دارند واین تنها مختص هاشمی نیست. البته من هم حامی هاشمی خواهم بود.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.