تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

ولایتی ثبت نام کرد

  • کد خبر : 24194
  • 21 اردیبهشت 1392 - 15:18

  علی اکبر ولایتی از اعضای ائتلاف سه گانه اصولگرایان با حضور در ستاد انتخابات در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.    به گزارش میرملاس به نقل از جام جم آنلاین مستقر در ستاد انتخابات وزارت کشور، علی اکبر ولایتی که به همراه محمدباقر قالیباف و غلامعلی حداد عادل که ائتلاف سه […]

634985524347616781

 

علی اکبر ولایتی از اعضای ائتلاف سه گانه اصولگرایان با حضور در ستاد انتخابات در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

 
 به گزارش میرملاس به نقل از جام جم آنلاین مستقر در ستاد انتخابات وزارت کشور، علی اکبر ولایتی که به همراه محمدباقر قالیباف و غلامعلی حداد عادل که ائتلاف سه گانه را تشکیل می دهند امروز شنبه برای ثبت در انتخابات ریاست جمهوری به ستاد انتخابات وزارت کشور مراجعه و در این انتخابات ثبت نام کرد.

قرار بود تا از میان ائتلاف سه گانه یک نفر کاندیدا شود اما هر سه نفر این ائتلاف تصمیم گرفتند تا در انتخابات ثبت نام کنند.

غلامعلی حداد عادل روز گذشته و امروز نیز محمدباقر قالیباف و علی اکبر ولایتی سه عضو ائتلاف سه گانه هم ثبت نام کرد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=24194

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. آقای ولایتی وحداد شما خودتان می دانید و نظر سنجی هم نشان داده که رای شما بسیار اندک است خودتان به زحمت نیندازید قالیباف مرد میدان اخلاص وعمل بوده ودارای برنامه وکارنامه درخشانی در همه مسئولیت های گوناگون است.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.