تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

جوانفکر: دولت من ادامه دولت احمدی‌نژاد خواهد بود / هیچ دلیلی برای رد صلاحیت من وجود ندارد

  • کد خبر : 24201
  • 21 اردیبهشت 1392 - 15:32

    یک کاندیدای دوره یازدهم انتخابات ریاست جمهوری محکومیت قضایی خود را دلیلی برای رد صلاحیت خود عنوان نکرد.به گزارش میرملاس به نقل از فارس، علی اکبر جوانفکر کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ظهر امروز در وزارت کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به ثبت‌نام خود در انتخابات ریاست جمهوری گفت: در این چند […]

arash+khamooshi+%282+of+3%29-6 098767890

 

 

یک کاندیدای دوره یازدهم انتخابات ریاست جمهوری محکومیت قضایی خود را دلیلی برای رد صلاحیت خود عنوان نکرد.
به گزارش میرملاس به نقل از فارس، علی اکبر جوانفکر کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ظهر امروز در وزارت کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به ثبت‌نام خود در انتخابات ریاست جمهوری گفت: در این چند ماه من شاهد یک افت بزرگ در عرصه سیاست بوده ام و تقریبا تمام شما از زندانی شدن من آگاه هستید که البته من این دوره ۶ ماهه زندان را قبول نداشتم و هم اکنون نیز قبول ندارم.

وی با اشاره به اینکه این روزها مهمترین بحث تبعیت از قانون است، گفت: به نظر من تنها نامزدها نباید از قانون تبعیت کنند بلکه همه از جمله شورای نگهبان موظف به تبعیت از قانون اساسی است.

جوانفکر در ادامه با اشاره به اینکه عرصه ریاست جمهوری عرصه‌ای برای عرضه توانمندی‌ها جهت پیشرفت کشور است، گفت: امیدوارم که در انتخابات ریاست جمهوری بتوانم رأی لازم را کسب کنم. کرسی ریاست جمهوری عرصه تصمیمات بزرگ است و من امیدوارم با توجه به تجربیات این سالها بتوانم در عرصه ریاست جمهوری موفق باشم.

وی با اشاره به اینکه تبعیت از قانون و شورای نگهبان وظیفه همه است، گفت: من نیز تابع قانون هستم و به نظرم هیچ دلیلی برای رد صلاحیت من وجود ندارد.

این کاندیدای دوره یازدهم انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سؤالی درباره اینکه آیا محکومیت شما مانعی برای تأیید صلاحیت شما نخواهد بود؟ گفت: بر اساس اظهارات دادستان کل کشور محکومیت قضایی سبب رد صلاحیت نخواهد شد.

جوانفکر در پاسخ به سؤالی درباره اینکه آیا شما همانگونه که در هنگام حمله به دفتر روزنامه ایران مورد حمایت رئیس جمهور قرار گرفتید، هم اکنون نیز مورد حمایت ایشان هستید؟ گفت: این مسئله چه ربطی به آن دارد؟ در آن زمان هیچ حکمی برای بازداشت من وجود نداشت و حمایت رئیس‌جمهور هم دلیلی بر بازداشت نشدن من نبود.

جوانفکر تصریح کرد: در آن زمان که حکم بازداشت من توسط دستگاه قضایی صادر شد من ۶ ماه را در زندان به سر بردم.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سؤال دیگری درباره اینکه آیا شما از دولت کنونی در دولت خود استفاده خواهید کرد یا خیر ؟ گفت: دولت من ادامه دولت آقای احمدی‌نژاد خواهد بود.

وی همچنین در پاسخ به سؤال دیگری درباره اینکه آیا شما با آقای مشایی مشورتی کردید و نظرتان در مورد جریان انحرافی چیست؟ گفت: جریان انحرافی به هیچ عنوان وجود خارجی ندارد و وجود این جریان به اثبات نرسیده و در کنار این تنها هواداران احزاب و گروه‌هایی که از سوی مراجع صالحه غیرقانونی اعلام شده اند، رد صلاحیت خواهند شد.

مشاور رئیس‌جمهور در پاسخ به این سؤال که جایگاه روحانیت در دولت شما چگونه خواهد بود؟ گفت: جایگاه روحانیت همواره رفیع بوده است و کسی که برای ریاست جمهوری کاندیدا می‌شود قوانین موضوعه در جمهوری اسلامی را پذیرفته است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا شما کاندیدای دولت در انتخابات دور یازدهم ریاست جمهوری محسوب می‌شوید یا خیر؟ گفت: دولت کاندیدا ندارد. ممکن است شخصی در دولت کار کند و طرفدار دولت محسوب شود و این هیچ ارتباطی به بحث انتخابات ندارد.

جوانفکر همچنین از رابطه خوب خود با رسانه‌ها و برقراری تعامل مناسب در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=24201

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. دولت احمدی نژاد چه گلی سر ما زد که حالا تو میخوای بزنی آقای نسبتاً محترم

  2. شما یه انگشت کمتر دارید قبول نیست!!! اگر احمدى نژاد بفهمه چى گفتى فردا عزل ت میکنه!! این —– این هم نشون $

  3. واقعا دی دی……..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.