کد خبر : 24238
تاریخ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۷
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 596 بازدید

اطلاعیه شورای مشورتی اصلاح طلبان در حمایت از هاشمی

  شورای مشورتی اصلاح طلبان درخصوص کاندیداتوری آیت‌الله هاشمی اطلاعیه‌ای صادر کرد. به گزارش میرملاس ؛ شورای مشورتی اصلاح طلبان اطلاعیه‌ای صادر کرد. متن کامل این اطلاعیه بدین شرح است: جلسه امروز شورای مشورتی اصلاح طلبان با حضور سید محمد خاتمی به منظور بررسی آخرین تحولات انتخابات ریاست‌جمهوری تشکیل شد. این شورا ضمن ابراز خوشوقتی […]

 

شورای مشورتی اصلاح طلبان درخصوص کاندیداتوری آیت‌الله هاشمی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش میرملاس ؛ شورای مشورتی اصلاح طلبان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن کامل این اطلاعیه بدین شرح است:

جلسه امروز شورای مشورتی اصلاح طلبان با حضور سید محمد خاتمی به منظور بررسی آخرین تحولات انتخابات ریاست‌جمهوری تشکیل شد.

این شورا ضمن ابراز خوشوقتی فراوان از ورود جناب آقای هاشمی رفسنجانی به عرصه انتخابات، این اقدام فداکارانه را فرصتی ملی و فراجناحی دانسته و آمادگی شخصیت‌ها و گروه‌های اصلاح‌طلب را  در حمایت همه‌جانبه از ایشان اعلام می‌دارد.

از همه نیروهایی که خیر کشور و انقلاب اسلامی را می‌خواهند نیز انتظار دارد فارغ از وابستگی‌های جناحی با هماهنگی کامل با ستاد انتخاباتی ایشان توان خود را برای خلق حماسه‌ای دیگر برای مقابله با بحران‌ها و تنگناهای موجود کشور به کار گیرند.

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

خاتمی زنده باد /هاشمی پاینده باد

[پاسخ]

لر پاسخ در تاريخ یکشنبه ۲۲ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۱:۴۵:

اصلاح طلبان وهاشمی وطرف دارانشان که تا چند سال پیش سایه هم دیگر را با تیر میزدند ، حالا چی شده ؟ هاشمی اصلاح طلب شده یا خاتمی اصولگرا؟؟؟؟!!!!

[پاسخ]

همشهری از راه دور در گفته :

درورد بر خاتمی و هاشمی یاران واقعی رهبر

[پاسخ]

تاته وخدا هایمه رکاوت

[پاسخ]

زنده باد اصلاحات

[پاسخ]

خدايا به مردان بزرگ و ميدان ديده ات توان بده تا ايران را از دست كوتوله هاي دروغگو و دزد نجات دهند
هاشمي خوش هتي

[پاسخ]

درودخدا براصلاحات دوست داران ایران عزیز هاشمی خاتمی

[پاسخ]

به امید پیروزی جبهه اصلاحات

[پاسخ]

به همین خیال باشین تا مشایی هست کی به هاشمی رای میده

[پاسخ]

جهان دست مردان صلح را می بوسد(سیدمحمد خاتمی)
ودرود خدا برسردارسازندگی

[پاسخ]

مردم ایران دوران سازندگی رو یادشون نرفته که با چ فلاکتی زندگی میکردن خدا وکیلی با چ رویی اومدی حیف رای نیست که ب شما داده بشه

[پاسخ]

8 سال پیش با دروغ عوام فریبی پدر مردم دراوردن که رجایی دوم امده حالا تو روز روشن خلاف قانون اساسی اقدام میکنند رییس جمهور و قوه مجریه یا هر نهاد دولتی حق طرفداری از کاندیدای خاصی را ندارند به زور میخوان مشایی بر ملت تحمیل کنند حالا که بهترین فرصت برای اتحاد دو جریان بزرگ کشور به وجود امده اصولگرا و اصلاحات و مهمتر از همه حمایت خاتمی بزرگ از هاشمی نیز صورت گرفته جای هیچ تاملی نیست و نباید دوباره اشتباه کرد با انتخاب هاشمی به افق های اینده امیدوار و به سوی خوشبختی و زندگی پر از امید و نشاط حرکت خواهیم کرد.زنده باد هاشمی زنده باد خاتمی پاینده باد ایران

[پاسخ]

کوهدشتی در گفته :

همین شما اصلاح طلبها نبودید که به هاشمی عالیجناب سرخ پوش می گفتید؟ همین شماها نبودید که تمام نواقص رو گردن این مثلا سردار سازندگی انداختید؟ همین شماها نبودید که با خودخواهی تمام، انحصار طلب بودید و به هیچ جریانی جز خودتان اجازه عرض اندام نمی دادید؟ همین شما به اصطلاح اصلاح طلبان نبودید که با تمام قدرت به مقدسات تاختید و داد علما را درآوردید؟ همین شما که الآن دست به دامن هاشمی شدید حتما فراموشتان نشده که بدترین ترور شخصیتی را از ایشان در انتخابات مجلس ششم کردید و… حالا چه شده هاشمی عوض شده یا شما؟! یا نیم جان بی رمقتان را می خواهید تکانی بدهید. اما ناگفته پیداست با تمام نیرو هم که از هاشمی حمایت کنید از اجماعتون بر روی موسوی بیشتر نمی شوید. اما به هر صورت خیلی خوب شد که امر ولی امرمان بیشتر محقق شود حضور حداکثری و دشمن شکن.

[پاسخ]

امید پاسخ در تاريخ یکشنبه ۲۲ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۷:۱۰:

بله اصلاح طلبها در رفتار با هاشمی در برهه هی از زمان اشتباه کردند و به اشتباه خودشان پی بردند و الان دارن جبران میکنند .اما همین شماها اصولگراها نبودید که احمدی نژاد را آوردید انداختید به جان اقتصاد و بدبختمان کردید .گوشت شده کیلویی25000تومان از “تمارزویی”مردیم.گناه مردم به گردن شما اصولگراهاست که هیچوقت اشتباه خودتان را نمی پذیرید.اصولگراها باید از مردم عذر خواهی کنند

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ یکشنبه ۲۲ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۹:۵۷:

اصولگرا و عذرخواهي ؟!
احمدي نژاد و عذرخواهي ؟
يه حرفايي ميزني

[پاسخ]

درود بر هاشمی و خاتمی رای ما فقط هــــــــــــــــــــــاشـــــــــــــــــــــــمــــــــــــــــــــــی

[پاسخ]

خیالتان راحت مگر مشایی عزیز نباشند که هاشمی پیروز بشه خدا اون روزو نیاره زنده باد اسفندیار رحیم مکشایی

[پاسخ]

امید جان اصلاح طلب ها به این اشتباه ها عادت کردن داداش فقط و فقط عشق است بگو کی؟داش اسفندیار مشایی

[پاسخ]

کلنگ به دستان کوهدشت در گفته :

سلام دوستان قلم بدست، به نظر من ،ورود گروه های مخالف به این انتخابات فقط یک بازی سیاسی است ،می خواهند درسی که از انتخابات سال 88 گرفتند، وشرکت 65درصدی مردم در آن انتخابات،با افزایش هیجانات ،مردم را دوباره به پای صندوق های رای بکشند و دوباره مشروعیت سیاسی خود را در جهان تجدید کنند ،دوستان علی (ع)می فرماید تا شما رعییت اصلاع نشوید حاکمان اصلاح نمی شوند،تغییرات اساسی با تغییر تفکرات مردم اتفاق می افتد.به امید روزی که مردم ایران از حقوق خود آگاه شوند.

[پاسخ]