کد خبر : 24241
تاریخ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۹
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 495 بازدید

کاهش قیمت دلار و سکه در پی کاندیداتوری هاشمی

  از چند روز پیش در پی افزایش احتمال حضور هاشمی در صحنه انتخابات، دلار روند نزولی در پیش گرفته بود و امروز با حضور هاشمی 40 تومان از قیمت دلار کاسته شد.   کارشناسان بازار بر این باورند در صورت انتخاب هاشمی به عنوان رئیس جمهور، قیمت دلار به زیر 3هزار تومان خواهد رسید. […]

 

از چند روز پیش در پی افزایش احتمال حضور هاشمی در صحنه انتخابات، دلار روند نزولی در پیش گرفته بود و امروز با حضور هاشمی 40 تومان از قیمت دلار کاسته شد.

 

کارشناسان بازار بر این باورند در صورت انتخاب هاشمی به عنوان رئیس جمهور، قیمت دلار به زیر 3هزار تومان خواهد رسید.

قیمت دلار در پایان معاملات هفته گذشته 3540 تومان بود.

سکه نیز در پی کاهش قیمت دلار و ثبت نام هاشمی تا 1میلیون و 290هزار تومان کاهش یافت.

منبع : ایران دیپلماتیک

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

امیدواریم که یک سیر نذولی چشم گیر رو شاهد باشیم،تا بلکه مردم یک نفس راحت بکشن

[پاسخ]

هنوز نیامده قیمتها کاهش داشتهاست

[پاسخ]

محمد علی در گفته :

سلام و دورود بر هاشمی

[پاسخ]

اينجانب در گفته :

اينجانب ميگم شايد اين كاهش قيمت به دليل كانديداتوري بهروز وثوقي راد بوده است.

[پاسخ]

موسم بگ پاسخ در تاريخ یکشنبه ۲۲ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۲:۴۹:

بله واقعیت داره و نشان از مخل بودن وی در اقتصاد کشور است و در آینده احمدی نژاد پته اش را روی آب می اندازد.

[پاسخ]

توپراک پاسخ در تاريخ دوشنبه ۲۳ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۵:۳۱:

بابا تو دیگه کی هستی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!احیانا از اهل دقیانوس بجا نموندی

[پاسخ]

همش مزخرفه. اینا دیگه فسیل شدن باید یه فرد کارآمد بیاد. مردم باید چشماشونو باز کنن

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ یکشنبه ۲۲ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۱۸:۳۱:

تو چشماتو باز کن
باید به تجارب و گذشته افراد توجه کرد
شما میتونی به آقای وثوقی رای بدی

[پاسخ]

aass پاسخ در تاريخ دوشنبه ۲۳ اردیبهشت , ۱۳۹۲ ۰۳:۰۸:

آره راست میگی
چشامون بسته هست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تو که چشمات بازه دسته کورا رو هم بگیر که روشن بشن!!!!!!!!!!!!!!!

[پاسخ]