- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

محسن رضایی: منتظر آمدن خاتمی هم بودم

Dana.ir-25388-asli [1]
 
 
محسن رضایی در جمع دانشجویان تربیت مدرس گفت: ملت ایران تحمل لشکرکشی و منازعات سیاسی را ندارد و بزرگان و جریانات سیاسی از این کار دست بردارند.
 

به گزارش میرملاس ؛ محسن رضایی کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در جمع دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس اظهار داشت: امروز مسائلی در کشور داریم که باید برای برون رفت از آنها هم‌اندیشی داشته باشیم مثل تحریم‌ها، منازعات سیاسی و مشکلات زندگی مردم. دولت آینده باید این مشکلات را رفع کند نه اینکه به آنها دامن بزند.

رضایی در بخش دیگری از سخنانش ادامه داد: باید از منازعات سیاسی دست کشید و به فکر مردم بود. امروز بسیاری از مردم گرسنه و بیکار هستند. دست و پای مردم زیر لشکرکشی افراد و منازعات سیاسی له می‌شود.

وی ادامه داد: از همه بزرگان و جریانات سیاسی می‌خواهیم که دست از منازعات سیاسی بردارند. ملت ایران تحمل یک لشکرکشی جدید را ندارد و اگر لازم باشد در آینده بیشتر راجع به جزئیات این موضوع صحبت می‌کنم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در ادامه سخنانش در پاسخ به این سؤال که با وجود ثبت‌نام آقایان هاشمی، جلیلی و مشایی آیا در صحنه می‌مانید، گفت: با آمدن آنها انتخابات ایران گرم شد و من منتظر بودم خاتمی هم بیاید. اگر او هم می‌آمد گرم‌تر و جدی‌تر می‌شد. در هر صورت چه آقایان باشند و چه نباشند، من در صحنه می‌مانم.

رضایی همچنین تاکید کرد: اگر فردی از خودم اصلح‌تر بود به صحنه نمی‌آمدم.

 

منبع: فارس