تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
8

تایید صلاحیت ۹۸ درصدی داوطلبان انتخابات شوراها در لرستان

  • کد خبر : 24284
  • 22 اردیبهشت 1392 - 18:11

  رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: ۹۸ درصد از داوطلبان انتخابات شوراهای روستایی در لرستان تائید صلاحیت شدند.  به گزارش میرملاس ، حسن شریعت‌نژاد ظهر امروز در جلسه ستاد انتخابات لرستان با بیان اینکه ۹۰ درصد شوراهای شهری لرستان توسط هیئت‎های اجرایی تایید شده است، گفت: امروز فضای همدلی و تعامل در لرستان ایجاد شده و […]

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان شریعت نژاد

 

رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: ۹۸ درصد از داوطلبان انتخابات شوراهای روستایی در لرستان تائید صلاحیت شدند.

 به گزارش میرملاس ، حسن شریعت‌نژاد ظهر امروز در جلسه ستاد انتخابات لرستان با بیان اینکه ۹۰ درصد شوراهای شهری لرستان توسط هیئت‎های اجرایی تایید شده است، گفت: امروز فضای همدلی و تعامل در لرستان ایجاد شده و هیئت‎های اجرایی براساس معیارها، ضوابط قانونی و بر مبنای استعلام چهارگانه از نهادهای مسئول و متولی، صلاحیت داوطلبان این دوره از انتخابات را بررسی کردند.

وی افزود: از طریق رسانه‎ها اطلاع‎رسانی دقیق و منطقی به منظور شفاف‎سازی افکار عمومی و اعتمادسازی در میان اقشار مختلف مردم در دستور کار ستاد انتخابات استان قرار دارد.

رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: مجریان و برگزارکنندگان این دوره از انتخابات بر مبنای منویات و مطالبات مقام معظم رهبری درصدد فراهم کردن فضای مناسب و مطلوب برای خلق حماسه بی‌نظیر هستند.

شریعت‌نژاد یادآورشد: در این دوره از انتخابات مهمترین هدف مجریان و عوامل برگزاری انتخابات، زمینه‎سازی برای حضور حماسی و دشمن شکن مردم است.

معاون استاندار لرستان گفت: فضای حاکم بر ستاد انتخابات استان به گونه‎ای است که خوشبختانه تا امروز هیچ اعتراض و گزارشی در خصوص تخلف و یا بروز مشکل در مسیر انجام فعالیت‎ها دریافت نشده است.

وی ادامه داد: ۷ هزار و ۵۸۶ داوطلب در استان لرستان برای کاندیداتوری در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت‌نام کردند.

در این دوره از انتخابات در شهرهای خرم‌آباد و بروجرد ۱۳ نفر به عنوان عضو اصلی و شش نفر عضو علی‌البدل، در شهرهای کوهدشت، نورآباد، الیگودرز و دورود ۹ نفر عضو اصلی و چهار نفر عضو علی‌البدل، شهرهای ازنا، پلدختر و الشتر هفت نفر عضو اصلی و سه نفر عضو علی‌البدل و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر مانند چگنی پنج نفر عضو اصلی و دو نفر عضو علی‌البدل انتخاب می‌شوند.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=24284

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.