تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
3

انتخابات پلدختر به دور دوم کشیده شد / کاییدی و کاظمی رقابتی دیگر !

  • کد خبر : 2429
  • 12 اسفند 1390 - 22:37

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ طبق آخرین اخبار دریافتی از ستاد انتخابات استان  علی کاییدی با کسب ۱۱ هزار و ۹۱۹ رای و سیدحمید کاظمی نیز با کسب ۱۰ هزار و ۷۱۷ رای به عنوان نفرات برگزیده این انتخابات به مرحله دوم راه یافتند.  

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ طبق آخرین اخبار دریافتی از ستاد انتخابات استان  علی کاییدی با کسب ۱۱ هزار و ۹۱۹ رای و سیدحمید کاظمی نیز با کسب ۱۰ هزار و ۷۱۷ رای به عنوان نفرات برگزیده این انتخابات به مرحله دوم راه یافتند.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=2429

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 39در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳۹
  1. خداییش حقت بود ببری سید کاظمی -ولی امیدوارم دور دوم با تمام نیرو کاییدی رو شکست بدی -به امید موفقیت-داماد سادات از کوهدشت.

  2. از کاندیدای آینده پلدختر تقاضا دارم که شما را به خدا دست از طایفه گری و گروه گرایی بردارید. به یاد آبادانی شهر و اشتغالزایی جوانان این شهر عزیز و شهید پرور باشید و کارهای اجرایی و زیر بنایی را به افراد لایق و بومی بدهید.به امید آینده روشن برای مردم پلدختر و معمولان و حومه این شهرستان که تا به الان نماینده های این شهرستان حتی یک قدم در راه سربلندی و آبادانی این شهرستان بر نداشته اند.

  3. جنگ جهانی اول تمام شد(انتفاضه اول) منتظر جنگ جهانی دوم باشید.
    ببخشید

  4. خدا وکیلی حق با دکتر کاییدیه چون واقعا زحمت کشیده واسه ی پلدختر

  5. سید پیروزی

  6. زنده باد کاظمی

  7. با امید خدا و توکل به بی بی فاطمه زهرا آقای سید حمید کاظمی در مرحله دوم پیروز خواهند شد چون ایشان بیشتر تکیه حرفش بر اتحاد و محو قبیله گرایی است . با قبیله گرایی مسئولیت شهر به افراد نالایق می رسد و این خواست آقای کاظمی نیست .

    • کدوم قبیلبه اصلا شما میدونید از کدوم قبیله هستید …نگاه شهرمان بکنید شهر دست چنین آدم های بوده که اینطور ۷۰ سال از شهر هی بزرگ عقب تر هستیم امثال کاظمی و کاییدی ما رو بدبخت کردن

  8. اگر فرماندار پلدختر عوض بشه انتخابات سالمی همانند کوهدشت و نورآباد خواهد داشت

  9. حالا که اقای کرمی نیست من مشتاقم آقای کاظمی پیروز انتخابات باشه

  10. اگه فرماندارتون عوض بشه انتخابات سالمی همانند کوهدشت و نورآباد خواهید داشت

  11. بگذار معیار انتخابم….
    بر اساس ارزش های انسانی و اسلامی باشد.چرا که نماینده نمادی از هویت فرهنگی ، اجتمایی ،سیاسی و……..هر منطقه (حوزه انتخابی) است.انچه برای انتخابم ملاک ست تعهد،تخصص،وجدان کاری،(امین،صبور،شنوا بودن،……..) نه جنجال های قومی و قبیله ای!چیزی که بعنوان یک بدعت غلط حاکم برمنطقه ارزش انتخاب را به یک هنجار اجتمایی نادرست تبدیل کرده است.پر واضح است که مردم شریف و عزیز پلدختر و معمولان با سابقه فرهنگی غنی اجازه نمود و ورود ارزش های غیر اخلاقی را نخواهند داد و براساس منطق منطبق بر عقلانیت بدور از احساس با آگاهی کامل نسبت به انتخاب درست اقدام نموده و تمام اتفاقات اخیر را بدرستی رصد خواهند کرد.آنچه باعث نشاط ،شادابی و پویایی خواهد شد استفاده از تمامی سلایق در امور مدیریتی و اجرایی براساس توان ،تجربه و تخصص علمی ….میباشد.زمان فراتر از حال موجود ،(وضعیت کنونی )و انتظارات انتخاب کنندگان در جایگاه نماینده بوده-معیار باید وجدان باشد نه تیره و طایفه.

  12. کاییدی حمایت حمایت ….

  13. مردم جلگه با کاظمی هستند

  14. کاظمی رای می آورد

  15. مایکباردیگربه کاندیدولایتمداردکترکاییدی رای میدهیم واززحمات ایشان برای شهرستان دردوره قبل تشکرمینماییم

  16. قسم به خون شهدا حمایتدمی کنیم کاظمی —————————————————–کاظمی۱۰۰%

  17. تلاش و تکاپو برای کسب حداکثری اراء از طرف دو کاندیدای راه یافته به مرحله دوم (کاییدی-کاظمی)بصورت جدی در حوضه ی انتخابیه شروع شده، هر چند نتیجه ی بدست امده چندان به مذاق بسیاری خوشایند نبوده -البته از نطر عدم موفقیت کاندیدای مورد حمایت خود-ولی پیروزی هر کدام از کاندیدای ذکر شده در مرحله دوم بی تاثیر از مابقی افراد(طایفه………..)نخواهد بود،و نگاه بیشتر رای دهندگان -فرا جناحی بدور از حساسیت های کاذب ،تخریب و آهنگ تبهکاری بوده -بطور حتم عملکرد مناسب و مدیریت مثبت از نطر درک شرایط ،بهاء دادن به تمامی گروه ها خواسته ی حداقل مردم این منطقه در کنار رسیدگی و بهبود شرایط نسبتا نامناسب این حوضه از جهات مختلف میباشد .شایان ذکر است تلاش های صورت گرفته در سالیان اخیر را نباید نادیده گرفت.هرچند شهرستان پلدختر به جهت شرایط اقلیمی و جعرافیایی نیازمند مساعدت بیشتر مسوولان میباشد .بر همگان واضح ست -پلدختر در مقایسه با شهرستانهای همجوار نیازمند رسیدگی بیشتر بوده -حال با تمامی مسایل موجود بدور از نگاه به شخصیت فردی و قبیله ای -با بررسی سوابق و توانمندی هر کدام از طرفین -به کسی رای بدهید که لیاقت نمایندگی شما مردم عزیز و دوست داشتنی پلدختر را داشته باشد. تا خدای ناکرده کما فی سابق با انتخاب نادرست پشیمان نشوید. روزگارتان خوش

  18. کاییدی خدوم
    ضد منم منم
    !!!!!!!!!!!!!!!!!۱۱۱ ایشالا نمایندمان خواهد بود

  19. کاییدی قهرمان وناجی شهرمان

  20. واشیان طرفدار کاییدیست بنشینید وببینید

  21. فقط کاییدی

  22. کاییدی پیروز است

  23. کاییدی لایق است

  24. کاییدی ۱۰۰*۱۰۰

  25. درود بر کاظمی

  26. فففففففففففققققققققققققققققققققطططططططططططططططططططططططط

    ککککککککککککککککککککککککاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااظظظظظظظظظظظممممممممممممممممییییییییییییییی

  27. متاسفانه یک فرد ناشناس طی تماس تلفنی با محیط کار بنده بدون هیچ گونه ملاحظه و رعایت ادب بی جهت به باد فحش و ناسزا در رابطه با نظراتم که صرفا از روی دلسوزی بدون نقد و جانبداری از کاندیدی بوده با الفاظ و ادبیات بسیار سخیف ،کودکانه و مغرضانه به باد شماتت گرفتند.نظر به اینکه فرهنگ استفاده از محیط مجازی و بستر فراهم شده از طرف مدیر محترم سایت را نداشته و نداری ،مسلما کاندید مورد حمایت شما نیز از رفتار هوچی گرایانه ی شما راضی نخواهد بود سعی کن با رعایت ادب و احترام همی افراد ،از کاندید مورد خود حمایت کنی در غیر اینصورت مجبور به معرفی شما در این صفحه از سایت خواهم شد صد البته با معرفی شخصیت منفور شما که وجهه ی اجتمایی قابل قبولی نداری بر همگان مشخص خواهد شد. شهامت داشته باش .متاسفانه از کاندیدی طرفداری میکنی که قول میدم راه به بهارستان نخواهد یافت. موفق باشید.

  28. آدم عاقل به کاییدی رای نمی ده

  29. با سلام :
    احتاما میخواهم بدانم که چرا افرادی در این شهرستان هردوره با کسی هستند که در انتخابات رای نمی آورد چون مردم با افکارآنان موافق نیستند اماخوشبختانه نماینه خوش فکر ما دوباره آنها را در راس ادارات وکارهای اجرایی شهرستان منصوب میکند

  30. کاییدی اگر ببرد انتقالی بنده جور می شود خدا کند

  31. کاییدی آدم افتاده ای است ولایق مجلس است

  32. درصورتی به کاظی رای می دهیم که مردم داغ نکنی

  33. درصورتی به کاییدی رای می دهیم که کاییدی ۴سال قبل نباشی

  34. مگذار حقت را ببرند سید جان

  35. کفن پوش ولایت کاییدی باغیرت حمایت حمایت.همه دیدید که حق به حق دار رسید.لرسون برفه گرت تا پشت زونی/کاییدی ده چشیام عزیزتری خوتم خو دونی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.