تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
10

آقامحمدی : رئیس جمهور چهار شنبه به لرستان می آید / آقای احمدی‌نژاد مردم لرستان گوششان از تعریف‌ها پر است

  • کد خبر : 24334
  • 23 اردیبهشت 1392 - 13:48

  به گزارش میرملاس ؛ ابراهیم آقامحمدی امروز در گفت‌وگوبا  فارس  با اشاره به اینکه به احتمال قوی سفر چهارم هیئت دولت به لرستان چهارشنبه این هفته صورت می‌گیرد، گفت: در سه سفر گذشته هیئت دولت به لرستان کارهای بزرگ و قدم‌های خوبی برداشته نشده و هر سه سفر به لرستان ضعیف بوده است. وی […]

آقامحمدی

 

به گزارش میرملاس ؛ ابراهیم آقامحمدی امروز در گفت‌وگوبا  فارس  با اشاره به اینکه به احتمال قوی سفر چهارم هیئت دولت به لرستان چهارشنبه این هفته صورت می‌گیرد، گفت: در سه سفر گذشته هیئت دولت به لرستان کارهای بزرگ و قدم‌های خوبی برداشته نشده و هر سه سفر به لرستان ضعیف بوده است.

وی افزود: سفر چهارم هیئت دولت به لرستان در واقع خالی از لطف است، زیرا در یک روز سفر احمدی‌نژاد به استان‌ها جز سرکشی بی محتوا هیچی به دنبال ندارد.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع نمایندگان لرستان که به ریاست الهیار ملکشاهی نماینده کوهدشت تشکیل شده قرار است تنها یک تقاضا از رئیس جمهور داشته باشیم و آن تقاضا کمک ۲۰۰ میلیارد تومانی به استان لرستان و شهرهای این استان است.

وی در خصوص مصوبات سفرهای گذشته هیئت دولت به لرستان گفت: مسئولان باید به طور شفاف مصوبات اجرا شده و نشده را با ذکر نام پروژه به مردم اعلام کنند.

آقامحمدی خاطرنشان کرد: آنچه که مردم لرستان طی این سه سفر می‌بینند، این است که هیچ تحول عظیمی در بحث زیرساخت‌ها و به خصوص اشتغال در لرستان صورت نگرفته است.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبات مهمی همچون کشت و صنعت، نیروگاه، دهکده المپیک و …. متاسفانه یا اجرایی نشده و اگر هم اجرای شدند، پیشرفتی نداشتند.

*آقای احمدی‌نژاد مردم لرستان گوششان از تعریف‌ها پر است

آقامحمدی خطاب به محمود احمدی‌نژاد تصریح کرد: اگر می‌خواهی به لرستان سفر کنی باید با دست پر و پول نقد بیاید، زیرا امروز پروژه‌های لرستان تشنه اعتبار هستند.

وی افزود: مردم این دیار از شما کار می‌خواهند، نه تعریف و تمجید.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: هر چند که احمدی‌نژاد توصیه هیچکس را نمی‌پذیرد، اما باید به وی بگوییم در این سفر مروری به صحبت‌های خود در سفرهای گذشته در جمع مردم لرستان داشته باشد، ببینم تا چه حد این صحبت‌ها با کارهای که انجام گرفته نزدیک است.

وی افزود: طبق مرکز آمار رسمی کشور لرستان رتبه نخست بیکاری کشور را با بیش از ۲۱ درصد دارا است.

سفر چهارم دکتر محمود احمدی‌نژاد به لرستان چهارشنبه این هفته صورت می‌گیرد.

در سه سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به لرستان در مجموع ۶۶۹ مصوبه به تائید و تصویب رسیده که از این تعداد ۲۱۴ مصوبه اجرایی، ۱۹۲ مصوبه در حال اجرا و ۲۱۲ مصوبه تعطیل و اجرایی نشدند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=24334

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 14در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۴
  1. سه سفر بی خیر و برکت
    حالا چهارمی برای مشایی
    پول بی زبان بیت المال
    هدر می رود

  2. درود بر شرف اقا محمدی که بااین غیرتش خدا لعنت کند نماینده های بی غیرت

  3. دعوتش کنید همون مسجدى که دور اول بنام صاحبش سوگند یاد کرد! ببینم چیزى یادش میاد؟!!!!

  4. سلام به نماینده محترم آقای آقا محمدی ،واقعیت گویی شما قابل تحسین و تقدیر است .امیدواریم که آقای احمدی نژاد هم قدری از حال وهوای انتخابات آینده فعلا بیرون بیایند وحال که به این خطه تشریف می برند به پیشینه سفرهای گذشته خود رجوع کنند و با تاملی بیشتر حداقل یک قدم مثبت بردارند! و سعی کنند با ایجاد تغییراتی رضایتمند ،یک خاطره و یادرگار خوب از آخرین روزهای دولت خودشان را در ذهن لرستانی ها حک نماید… بی شک به جای گذاشتن ا ثر و نشانه های خوب و ماندنی نام و یاد مردان بزرگ را همیشه زنده نگه می دارد مثل انبیاء واولیا که “اثر دینی” که همان برنامه زندگی ماست را برای ما بر جای گذاشتن و یا بناهای تاریخی شاه مردانی همچون کوروش که روح اصالت را به تمدن ایرانیان بخشیده است و یا اینکه کمی جلوتر بیاییم اقدامات بی نظیر انسانهای بزرگ وشریفی همچون کریم خان زند و امیر کبیر و. ..و…وخلاصه در همین برهه زمانی خودمان هم داریم که هم اکنون گمنامند ولی تاریخ در آینده آنها را برای آیندگان برجسته خو اهد کرد!..ضمن تقدیر وتشکر همیشگی از نمایندگان خوب و دست اندر کاران میر ملاس که حلقه اتصال ما ومسئولین محترم هستند.. و درآخر با آرزوی سلامتی ,سعادت وعاقبت به خیری برای همه ی انسانهای خوبی که بدون هیچ چشم داشتی به خدمت به همنوعان خود می پردازند ،؛،”فقط گوشه ی چشمی از نگاه خدا برای سعادت کافیست! همه ی خدمتگزاران را به تمام نگاهش میسپاریم.(مردم قدر شناس لرستان)

  5. همشهری محترم آ..خ…خاتم خواهشن هیچوقت لعنت نفرستین همه نمایندگان از افراد متشخص و شایسته جامعه اند ..دلیل نمیشه اگه فردی بر حسب تقدیر به موقعیت یا جایگاهی رسید تام وکامل از عهده آن برآید!مخصوصا با فضای سو ء مدیریتی که بر بعضی دستگاهها خواسته یا ناخواسته حاکم است!اگه بنا شه که تغییراتی حاصل بشه با بد و خوب مورد خطاب قرار دادن “من و شما” نیست!!! پس چه بهتره از بد دهنی و” کج نوشتاری” پرهیز کنیم وفرهنگ “نکو نویسی”را در بین خودمان رواج دهیم.. باسپاس

  6. درود بر شرف ت اقای اقا محمدی .پس بقیه نمایندگان کجا تشریف دارند که از حق مردم شریف لرستان دفاع کنند .بعد از سه دوره چه تحولی برای استان ایجاد شده هنوز کنلگها در دست اما کجا ساخت

  7. درست است باید یا انتقادهای سازنده ومنطقی وبه حق مطالبات خود را از مسولان استان برحسب جایگاه طلب کنیم. نقاط ضعف وقوت را گفت ودر قالب یک ادبیات ارزشی خواسته های خود را بیان کنیم البته هر از گاهی نیاز است انتقادات تند وتیزی به برخی ها که واقعا کاهلی وسستی می کنند کرد.از آقای آقا محمدی هم به خاطر بیان نکات مهم واسیفاء مطالبه به حق مردم اصیل لرستان وزحمتکش انجام می دهند تشکر می کنم.

  8. درود بر نماینده واقعی مردم دکتر اقا محمدی چرا سایر نمایندگان اظهار نظر نمی کنند

  9. سلام به شما
    با سپاس از گفته های اقای اقامحمدی
    باید بگیم اقای احمدی نزاد شما در دور اول سفرهای استانیتون به لرستان گفتید که اگر لرستان اباد نشد من دور بعد که اومدم بیل به دست می گیریم و لرستان رو اباد می کنم
    حالا من به عنوان یک شهروند لرستانی به شما می گم کمه لرستان اباد نشد و از شما چشم یاری داریم.

  10. آ»آمدی جانم به قر بانت ولی حالا چرا

  11. معلومه ی نفر این کامیته رو گذاشته لعنت بر بدخواهان رئیس جمهور مردمی دکتر احمدی نژاد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.