- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

آقامحمدی : رئیس جمهور چهار شنبه به لرستان می آید / آقای احمدی‌نژاد مردم لرستان گوششان از تعریف‌ها پر است

آقامحمدی

 

به گزارش میرملاس ؛ ابراهیم آقامحمدی امروز در گفت‌وگوبا  فارس  با اشاره به اینکه به احتمال قوی سفر چهارم هیئت دولت به لرستان چهارشنبه این هفته صورت می‌گیرد، گفت: در سه سفر گذشته هیئت دولت به لرستان کارهای بزرگ و قدم‌های خوبی برداشته نشده و هر سه سفر به لرستان ضعیف بوده است.

وی افزود: سفر چهارم هیئت دولت به لرستان در واقع خالی از لطف است، زیرا در یک روز سفر احمدی‌نژاد به استان‌ها جز سرکشی بی محتوا هیچی به دنبال ندارد.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع نمایندگان لرستان که به ریاست الهیار ملکشاهی نماینده کوهدشت تشکیل شده قرار است تنها یک تقاضا از رئیس جمهور داشته باشیم و آن تقاضا کمک ۲۰۰ میلیارد تومانی به استان لرستان و شهرهای این استان است.

وی در خصوص مصوبات سفرهای گذشته هیئت دولت به لرستان گفت: مسئولان باید به طور شفاف مصوبات اجرا شده و نشده را با ذکر نام پروژه به مردم اعلام کنند.

آقامحمدی خاطرنشان کرد: آنچه که مردم لرستان طی این سه سفر می‌بینند، این است که هیچ تحول عظیمی در بحث زیرساخت‌ها و به خصوص اشتغال در لرستان صورت نگرفته است.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبات مهمی همچون کشت و صنعت، نیروگاه، دهکده المپیک و …. متاسفانه یا اجرایی نشده و اگر هم اجرای شدند، پیشرفتی نداشتند.

*آقای احمدی‌نژاد مردم لرستان گوششان از تعریف‌ها پر است

آقامحمدی خطاب به محمود احمدی‌نژاد تصریح کرد: اگر می‌خواهی به لرستان سفر کنی باید با دست پر و پول نقد بیاید، زیرا امروز پروژه‌های لرستان تشنه اعتبار هستند.

وی افزود: مردم این دیار از شما کار می‌خواهند، نه تعریف و تمجید.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: هر چند که احمدی‌نژاد توصیه هیچکس را نمی‌پذیرد، اما باید به وی بگوییم در این سفر مروری به صحبت‌های خود در سفرهای گذشته در جمع مردم لرستان داشته باشد، ببینم تا چه حد این صحبت‌ها با کارهای که انجام گرفته نزدیک است.

وی افزود: طبق مرکز آمار رسمی کشور لرستان رتبه نخست بیکاری کشور را با بیش از ۲۱ درصد دارا است.

سفر چهارم دکتر محمود احمدی‌نژاد به لرستان چهارشنبه این هفته صورت می‌گیرد.

در سه سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به لرستان در مجموع ۶۶۹ مصوبه به تائید و تصویب رسیده که از این تعداد ۲۱۴ مصوبه اجرایی، ۱۹۲ مصوبه در حال اجرا و ۲۱۲ مصوبه تعطیل و اجرایی نشدند.