تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
11

انصراف علی‌اکبر جوانفکر به نفع مشایی

  • کد خبر : 24366
  • 23 اردیبهشت 1392 - 22:22

  علی‌اکبر جوانفکر مشاور رئیس‌جمهور و مدیر عامل پیشین ایرنا،  انصراف خود را از کاندیداتوری در این انتخابات اعلام کرد. به گزارش میرملاس به نقل از تسنیم ؛ جوانفکر پیش از این با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور در انتخابات ریاست جمهوری نام‌نویسی کرده بود. متن کامل اطلاعیه جوانفکر به این شرح است: حضور […]

n00105916-r-b-009

 

علی‌اکبر جوانفکر مشاور رئیس‌جمهور و مدیر عامل پیشین ایرنا،  انصراف خود را از کاندیداتوری در این انتخابات اعلام کرد.

به گزارش میرملاس به نقل از تسنیم ؛ جوانفکر پیش از این با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور در انتخابات ریاست جمهوری نام‌نویسی کرده بود.

متن کامل اطلاعیه جوانفکر به این شرح است:

حضور معنادار اینجانب در عرصه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اثبات این حقیقت بود که نسبت‌ها و اتهامات بی‌اساس جماعتی زیاده‌خواه و رنج و مرارت‌های ناشی از بی‌عدالتی و به حبس افتادنی ناصواب، نه تنها انگیزه‌های خدمت و تلاش صادقانه برای پیشرفت و اعتلای کشور و عزت و سربلندی ملت رشید ایران را در اینجانب کاهش نداده، بلکه باور و اراده‌ام را به ادامه این راه روشن استحکام بخشیده است.

ارزش ذاتی انتخابات ریاست جمهوری بالاتر از انتخاب یک نفر برای نشستن بر کرسی ریاست جمهوری است، زیرا ملت ایران از رهگذر این انتخاب، یک بار دیگر بر دوام و پایداری نظام سیاسی برآمده از خون پاک صدها هزار تن از بهترین جوانان این سرزمین، مهر تأیید می‌زند و به دنیا اعلام می‌کند که برای پیشبرد اهداف و آرمانهای والای انقلاب اسلامی، همه سختی‌ها را به جان خریده است. از این رو به سهم خویش، عموم ملت ایران را به مشارکتی گسترده و مقتدرانه در پای صندوق‌های رای و حضوری موثر و تعیین کننده در انتخاب و گزینش رئیس جمهور آینده فرا می‌خوانم.

در هشت سالی که گذشت، به رغم همه بداخلاقی‌ها، کارشکنی‌ها و اخلال‌گری‌های جماعت زیاده‌خواه، با همت انقلابی و اراده استوار دکتر محمود احمدی نژاد، گام‌های بلند و ماندگاری در مسیر پیشرفت همه جانبه کشور و تعالی مادی و معنوی ملت ایران به پیش برداشته شد، ارتباط نزدیک و صمیمانه میان دولت و ملت برقرار گردید و دولتمردان در مقام تصمیم گیری، خواسته‌ها و نیازهای مردم را مبنای کار خویش قرار دادند و اگر عناصر نفوذی، خیانتکار، مزاحم و قدرت‌طلب، آثار تخریبی خود را در اقتصاد کشور بر جای نمی‌گذاشتند، طی یک سال اخیر نیز مانند هفت سال پیش از آن شاهد اقتصادی باثبات و شکوفا بودیم و ملت ایران امروز در موقعیتی بالاتر و برخوردار از شور و نشاطی افزون‌تر در صحنه انتخابات حضور می‌یافت.

اینجانب به عنوان یک عضو بسیار کوچک از پیکره عظیم ملت نستوه ایران، راه نجات را در ادامه دولت مردمی، انقلابی و ارزشی دکتر احمدی‌نژاد می‌دانم و از همین رو در احترام به نظر و تشخیص ایشان، ضمن استعفا از نامزدی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، از عموم مردم، علاقه‌مندان و هواداران عزیز دعوت می‌کنم تا در ۲۴ خردادماه با انتخاب مهندس اسفندیار رحیم مشایی، فرصت لازم را برای برداشتن گام‌هایی بلندتر در مسیر عزت، پیشرفت، سرافرازی، شکوفایی و آبادانی کشور فراهم آورند و با انتخاب صحیح و هوشمندانه خود، مانع از حاکم شدن اراده عناصر فسیل‌شده و از رده خارج، بر سرنوشت ملت ایران و فرصت‌سوزی‌های غیرقابل جبران شوند.

 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=24366

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۰
  1. چقدر مهم !!!!!!!!

  2. برو بابا خودت میدونستی که به انازه انگشتان دستت رای نداشتی…………………………..

  3. دمت گرم جوان فکر

  4. پیشبینی انتخابات۹۲
    چها نامزد نهایی
    ۱-هاشمی
    ۲-مشایی
    ۳-رضایی
    ۴-قالیباف
    ونتایج نهایی.۴۵درصد هاشمی-۲۵درصد قالیباف—۲۰درصدمشایی—۱۰درصدمشایی

  5. خدوم تر از رجایی
    مظلوم تر از بهشتی
    لبیک یا مشایی

  6. آره آقای جوانفکر،همین طوره که شما میفرمایید. ما در این هشت سال ،هفت سالش در نعمت و خوشی و فراوانی و پیشرفت بودیم و فقط در این سال هشتمی یه ذره وضعمون بد شد اونم اگر عناصر نفوذی نبود به پیشرفتمون ادامه میدادیم

  7. عجیبه کسی که خودش تحت تعقیب قوه قضاییه است و هنوز مشکلش حل نشده چه جوری به خودش اجازه میده برای کسی تبلیغ کنه
    آیا کسی که برای او اینچنین تبلیغ میشود بغیراز رده وگروه اینهاست؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.