تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
14

احمدی مقدم در خرم آباد : رئیس جمهور قدرت طلب صلاحیت حاکمیت بر مردم را ندارد

  • کد خبر : 24420
  • 24 اردیبهشت 1392 - 21:08

    به گزارش میرملاس ؛ سردار احمدی مقدم بعدازظهر سه شنبه ۲۴ اردیبهشت در جمع یگان های نیروی انتظامی استان لرستان در خرم آباد تصریح کرد: اگر کسی با صفت دنیا طلبی و قدرت طلبی رئیس جمهور شود اساسا این فرد صلاحیت حاکمیت بر مردم را ندارد.   وی با تاکید بر اینکه انتخابات […]

80571636-3782945
 
 
به گزارش میرملاس ؛ سردار احمدی مقدم بعدازظهر سه شنبه ۲۴ اردیبهشت در جمع یگان های نیروی انتظامی استان لرستان در خرم آباد تصریح کرد: اگر کسی با صفت دنیا طلبی و قدرت طلبی رئیس جمهور شود اساسا این فرد صلاحیت حاکمیت بر مردم را ندارد.
 
وی با تاکید بر اینکه انتخابات عرصه مبارزه برای کسب قدرت نیست افزود: قدرت امانتی است است که در اختیار رئیس جمهور قرار گرفته است.
 
فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: انتظار مردم و نیروی انتظامی از کاندیداهای ریاست جمهوری این است که به قانون تمکین کنند با این حال خوشبختانه همه کاندیداها شناخته شده هستند و همانگونه در مرحله ثبت نام التزام به قانون را پذیرفتند امیدواریم که در عمل نیز به قانون تمکین کنند.
 
احمدی مقدم ادامه داد: توصیه ما به کاندیداها، احزاب و گروه‌های سیاسی این است که به قانون تمکین کنند تا شاهد لشکرکشی ها و اردوکشی های مانند فتنه ۸۸ نباشیم.
 
وی یادآور شد: با شناختی که مردم از کاندیداها دارند به نظر می رسد که نیازی به روی آوردن کاندیداها به شیوه های غربی تبلیغات نباشد و اگر اجازه مردم توان انتخاب رئیس جمهور را دارند.
 
فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: کسانی که وانمود می کنند که مردم در انتخابات در حاشیه هستند و فرصت برای حضور تمام سلایق در عرصه انتخابات وجود ندارد حرف آنها در نزد مردم رنگ باخته است با این حال امیدواریم که شاهد پرشورترین و متنوع ترین انتخابات باشیم.
 
احمدی مقدم با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب است اضافه کرد: همه قدرت های بزرگ امروز تا پشت درهای ایران آمده اند اما با رهبری داعیانه رهبر معظم انقلاب نه تنها پیشرفتی نداشته اند بلکه عقب گرد هم داشته اند.
 
وی در ادامه با تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی استان لرستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در ارزیابی های بازرسان شاهد کاهش جرائم خشن، تصادفات جاده ای و ارتقاء نیروی انتظامی استان در ابعاد مختلف بوده ایم.
 
فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: مردم لرستان جزء کم توقع ترین و بی حاشیه ترین مردم کشور هستند و تاکنون هیچ گروه یا گروهکی در این استان برای نظام مشکل ساز نبوده است.
 
لازم بذکر است پس از سخنرانی فرمانده نیروی انتظامی کشور یگان های مستقر در میدان رژه رفتند.
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=24420

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. امدن اقای احمدی مقدم چه دردی از مردم و مشکلات استان را حل میکنه ای کاش کسی به فکر استان محرم و هر روز محروم تر لرستان بود

  2. احتمالاً این احمدی مقدم هم به دنبال کسب کرسی ای بالاتر از فرماندهی نیرو انتظامیه و داره مقدمات این کارو مهیا میکنه

  3. همین جملات این استان و به این روز انداخته:
    ” فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: مردم لرستان جزء کم توقع ترین و بی حاشیه ترین مردم کشور هستند و تاکنون هیچ گروه یا گروهکی در این استان برای نظام مشکل ساز نبوده است.”
    تازه ایشون کلمات :عشایر غیور – سلحشور … رو فراموش کردن

  4. خدایا کی میشه ما مردم لرستان هم توقع داشته باشیم ،علت کم توجهی مسئولان به لرستان همین تصور غلطه که فکر می کنند لر ها هیچ توقعی از نظام ندارند .

    • کوهدشت ولرستان در کل فقط باندبازی و فامیل بازیه که اصلا پیشرفت نمی کنه حتی پسرفت هم داره
      توروخدا حداقل شورای شهرو با گوش وچشم باز رای بدید تا شاید کوهدشت هم سری تو سرا درآره وپیشرفت کنه
      به امید کوهدشتی آبادوخالی از…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.