تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
6

اگر هاشمی فتنه‌گر است، در ریاست مجمع تشخیص مصلحت چه می‌کند

  • کد خبر : 24458
  • 25 اردیبهشت 1392 - 13:44

    به گزارش میرملاس  ؛ نامزد مستقل انتخابات ریاست جمهوری یازدهم با اشاره به حکم رهبر معظم انقلاب برای ریاست هاشمی رفسنجانی بر مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: اگر هاشمی فتنه‌گر است، در ریاست مجمع تشخیص مصلحت چه می‌کند.   مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با خانه ملت درباره نامه جدید نمایندگان پایداری ضد هاشمی، گفت: شورای […]

27496_orig
 
 
به گزارش میرملاس  ؛ نامزد مستقل انتخابات ریاست جمهوری یازدهم با اشاره به حکم رهبر معظم انقلاب برای ریاست هاشمی رفسنجانی بر مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: اگر هاشمی فتنه‌گر است، در ریاست مجمع تشخیص مصلحت چه می‌کند.
 

مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با خانه ملت درباره نامه جدید نمایندگان پایداری ضد هاشمی، گفت: شورای نگهبان باید مستقل عمل کند و اگر این نمایندگان مدرکی مبنی بر مجرم بودن فردی دارند باید به دادگاه ارائه کنند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حکم رهبر معظم انقلاب برای ریاست هاشمی رفسنجانی بر مجمع تشخیص مصلحت نظام، افزود: اگر هاشمی فتنه‌گر است، در ریاست مجمع تشخیص مصلحت چه می‌کند.

پزشکیان بیان کرد: مگر می‌شود بگویند فردی که در ریاست مجمع تشخیص مصلحت قرار دارد، فتنه‌گر است؛ یعنی فتنه گران مصلحت مملکت را بررسی می‌کنند؟ آیا آدم‌هایی که به چنین مباحثی دامن ‌می‌زنند، ولایتمدارند؟

مردم بر اساس جریان‌سازی‌های کاذب تصمیم نمی‌گیرند

این نماینده مردم در مجلس نهم درباره تاثیرات روانی این جوّسازی‌ها، گفت: مردم می‌فهمند و بر این اساس تصمیم می‌گیرند.

کمیسیون اصل نود به بدرفتاری برخی نمایندگان ورود کند

وی با اشاره به اینکه کمیسیون اصل نود باید به موضوع رفتار این قبیل نمایندگان ورود پیدا کند، ادامه داد: چپ و راست کردن مملکت به صلاح نیست؛ خط اصلی، وسط است و باید روی آن ایستاد؛ اگر می‌خواهیم این مملکت روی پای خود بایستد و دشمنان نتوانند در آن نفوذ کنند، باید دست از این قبیل دعواها برداشت.

چنین نامه‌هایی را امضا نمی‌کنم

نامزد مستقل انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در پاسخ به این سوال که آیا در جریان چنین نامه‌ای علیه رفسنجانی قرار گرفتید، توضیح داد: بانیان چنین حرکت‌هایی، نگاه و حرف من را می‌دانند و چنین نامه‌هایی را به من نشان نمی‌دهند؛ زیرا می‌دانند چنین چیزهایی را امضا نخواهم کرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به این سوال که از میان ۱۷۰ نفری که نامه اول ضد هاضمی را امضا کردند، اسامی کسانی وجود داشت که نگاه آنها در این خصوص مانند شما بود، پاسخ داد: برخی از نمایندگانی که نامشان در آن لیست آمده، اظهار می‌کنند چنین نامه‌ای ندیدند و اصلا نمی‌دانند اینها را از کجا نوشته‌اند.

یک نماینده اصولگرای مجلس از تنظیم نامه‌ای در مجلس با محتوای منتسب کردن آیت‌الله هاشمی به جریان فتنه خبر داد و بیان کرد: برخی اعضای جبهه پایداری مشغول این کار هستند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=24458

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 18در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۸
  1. درود بر دکتر مرد بزرگ ؟با این امضا ها هاشمی تکان هم نمیخوره هاشمی در مقابل شاه ایستاد

    • اسم اون ملعون و نیار.
      از مدیریت سایت محترم هم تقاضا مندیم که این چنین کامنت هایی رو حذف کنن در برابر شاه ایستاد حالا هم در برابر …می ایستد.
      یعنی چی؟

  2. فتنه گر اصلی خود خود هاشمیه اقا تو خبرگان و ببین ک بیرونش کردن یا امام جمعه بودن بیرونش کردن بخاطر مصلحت نظام تو این پست عیر حساس نگههش داشتن به هر حال همه حامیان ولایت با این شعار در مقابل فتنه گران می ایستیم که
    ما با ولایت زنده ایم تل زنده ایم رزمنده ایم

    • عجب تحلیل خردمندانه ای! پس مجمع تشخیص مصلحت نظام ارگان غیر حساسی بوده و ما خبر نداشتیم! البته جای نگرانی نیست غلط های املایی بیانگر سطح سواد داش حسینه!

  3. هاشمی برای همه خوب است . نه اصلاح طلب افراطی است نه اصولگرای تندرو. نه بی تجربه است نه تازه به دوران رسیده. نه اهل شعار است نه خواستار تخریب.
    هاشمی در یک کلمه یعنی : اعتدال.
    و کسی که درک درستی از شرایط کنونی ایران داشته باشد، می داند که “اعتدال” همان چیزی است که ایران در شرایط کنونی به آن نیاز دارد.

    • قطعاً هاشمی، مرگ پایانی اصلاحات را رقم خواهد زد، فکر می کنید جبهه ای که ۸ سال دور از حاکمیت بوده و (با فرض پیروزی هاشمی) ۸ سال دیگر تو سرش بزنن(!) چیزی ازش باقی می ماند، اصلاحات باید در این مدت به نقاط ضعف خودش می پرداخت که فقط و فقط بدنبال بٌرد سیاسی بود و این بزرگترین اشتباه اصلاحات بود، خودخواهی سیاسی.

      • مجید عزیز. با سلام
        ۱- کسی که همیشه دنبال بهترین باشه اونم تو ایران، به هیچی نمی رسه.
        ۲- برای اصلاحات هم نقاط ضعف معلوم بود، هم گزینه اصلی محرز بود، هم اجماع آسان بود و هم از بابت رای اطمینان خاطر وجود داشت. اما “شرایط” به گونه ای است که پیروزی اصلاحات نه ممکن است نه مفید. (امیدوارم متوجه حرفم بشوید).
        ۳- بنده خودم اصلاح طلب هستم اما در شرایط کنونی معتقدم مهمتر از رقابت اصلاحات و اصولگرایی، وضع کلی کشو است که در خطر است.
        ۴- برای این شرایط، بدون تعصب و رابطه مریدی یا منافع شخصی، فقط هاشمی را مناسب می دانم و برای پیروزی وی تمام تلاشم را می کنم.
        ۵- اگر به کاندیداهای دیگر نگا کنید متوجه می شوید که همه آن ها به نوعی تداوم روند احمدی نژادی خواهند بود.
        ۶- هاشمی امروز، اصلاح طلب تر از هاشمی دهه ۷۰ است.

  4. زنده باد ولایت مرگ بر فتنه گر
    جناب همه نامه بدون سلام ایشون به اقا رو فراموش نکردن اگه اون اسمش فتنه گری نبود پس اسمش چی بود؟

    • میگن اسمش ثریاست علی جان دیگر با نام ولایت نمی توانید هر کاری دوست داشته باشید انجام دهید شما ها چنان کاری کردید با نام ولایت که هیچ ضد ولایت فقیه ای در دنیا نکرده است چرا این همه ظلم در حق رهبر عزیزمان انجام می دهید؟

    • احتمالا شما اونجا بودی یا نامه رادیدی در ضمن اسمش الان پیداست

    • آخه بچه تو در حدی نیستی بخوای اینطور حرف بزنی هر وقت بزرگ شدی بیا اظهار نظر کن بعدشم نکنه هاشمی اون نامه رو به تو داد که بدی به رهبری که از متنش با خبری

  5. خامنه ای زنده باد هاشمی پاینده باد

  6. نوش دارویی هاشمی پس از مرگ سهراب آمدی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. درود برهاشمی بزرگوار

  8. نوشته اصلاً منطقی نیست.
    هر چند به شخصه(فعلاً) معتقد نیستم که هاشمی فتنه گر باشد، اما اینکه در پست ریاست مجمع هست ربطی به فتنه گر بودن ندارد، اگر کسی سیاسی(به قول خودمان آب زیر کاه باشد و دٌم به تله ندهد) می تواند در هر پستی باشد و مدرک علیه او هم جمع نشود. به خصوص اگر فردی باشد که تجربه سیاسی بالایی داشته باشد.

    • هاشمی پاک پاکه بیخود تلاش نکنید تخریب کنید آقای هاشمی از همه بیشتر واسه این انقلاب زحمت کشیدن آخه کجا بودید شمای که هاشمی رو فتنه گر میخوانید ببنید کیا بودن که میخواستند چندین بار ایشان را ترور کنن و یاد چندین سال زندان باشند به خاطر چی باید این کارا رو میکرد آقای هاشمی هم می توانستند مثل خیلی کسایی دیگه هم آن زمان پشت انقلاب را مثل خیلی کسا خالی کنن و از کشور خارج شوند و بهترین زندگی رو داشته باشند ولی ایستادند و عاملی شدن برای پیروزی این انقلاب بزرگ حالا ی سری افراد خدا نشناس بی دین میخوان هاشمی رو تخریب کنن یکی از سخنان با ارزش امام راحل (ره) : هاشمی زنده است تا انقلاب زنده است

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.