- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

اگر هاشمی فتنه‌گر است، در ریاست مجمع تشخیص مصلحت چه می‌کند

27496_orig
 
 
به گزارش میرملاس  ؛ نامزد مستقل انتخابات ریاست جمهوری یازدهم با اشاره به حکم رهبر معظم انقلاب برای ریاست هاشمی رفسنجانی بر مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: اگر هاشمی فتنه‌گر است، در ریاست مجمع تشخیص مصلحت چه می‌کند.
 

مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با خانه ملت درباره نامه جدید نمایندگان پایداری ضد هاشمی، گفت: شورای نگهبان باید مستقل عمل کند و اگر این نمایندگان مدرکی مبنی بر مجرم بودن فردی دارند باید به دادگاه ارائه کنند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حکم رهبر معظم انقلاب برای ریاست هاشمی رفسنجانی بر مجمع تشخیص مصلحت نظام، افزود: اگر هاشمی فتنه‌گر است، در ریاست مجمع تشخیص مصلحت چه می‌کند.

پزشکیان بیان کرد: مگر می‌شود بگویند فردی که در ریاست مجمع تشخیص مصلحت قرار دارد، فتنه‌گر است؛ یعنی فتنه گران مصلحت مملکت را بررسی می‌کنند؟ آیا آدم‌هایی که به چنین مباحثی دامن ‌می‌زنند، ولایتمدارند؟

مردم بر اساس جریان‌سازی‌های کاذب تصمیم نمی‌گیرند

این نماینده مردم در مجلس نهم درباره تاثیرات روانی این جوّسازی‌ها، گفت: مردم می‌فهمند و بر این اساس تصمیم می‌گیرند.

کمیسیون اصل نود به بدرفتاری برخی نمایندگان ورود کند

وی با اشاره به اینکه کمیسیون اصل نود باید به موضوع رفتار این قبیل نمایندگان ورود پیدا کند، ادامه داد: چپ و راست کردن مملکت به صلاح نیست؛ خط اصلی، وسط است و باید روی آن ایستاد؛ اگر می‌خواهیم این مملکت روی پای خود بایستد و دشمنان نتوانند در آن نفوذ کنند، باید دست از این قبیل دعواها برداشت.

چنین نامه‌هایی را امضا نمی‌کنم

نامزد مستقل انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در پاسخ به این سوال که آیا در جریان چنین نامه‌ای علیه رفسنجانی قرار گرفتید، توضیح داد: بانیان چنین حرکت‌هایی، نگاه و حرف من را می‌دانند و چنین نامه‌هایی را به من نشان نمی‌دهند؛ زیرا می‌دانند چنین چیزهایی را امضا نخواهم کرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به این سوال که از میان ۱۷۰ نفری که نامه اول ضد هاضمی را امضا کردند، اسامی کسانی وجود داشت که نگاه آنها در این خصوص مانند شما بود، پاسخ داد: برخی از نمایندگانی که نامشان در آن لیست آمده، اظهار می‌کنند چنین نامه‌ای ندیدند و اصلا نمی‌دانند اینها را از کجا نوشته‌اند.

یک نماینده اصولگرای مجلس از تنظیم نامه‌ای در مجلس با محتوای منتسب کردن آیت‌الله هاشمی به جریان فتنه خبر داد و بیان کرد: برخی اعضای جبهه پایداری مشغول این کار هستند.