تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
7

اعتراض احمدی نژاد به وزیر کشور

  • کد خبر : 24515
  • 26 اردیبهشت 1392 - 13:33

    دانا:  پس از آن که احمدی نژاد در مراسم ثبت نام کاندیدا ها برای همراهی با مشایی در وزارت کشور حاضر شد، اظهار نظرهای متفاوتی در خصوص این اقدام از سوی شخصیت‌ها و گروه‌های مختلف بیان شد. برخی افراد، مشایی را نامزد دولت معرفی کردند و برخی اعضای هیات دولت صراحتا اعلام کردند […]

n00039254-b

 

 

دانا:  پس از آن که احمدی نژاد در مراسم ثبت نام کاندیدا ها برای همراهی با مشایی در وزارت کشور حاضر شد، اظهار نظرهای متفاوتی در خصوص این اقدام از سوی شخصیت‌ها و گروه‌های مختلف بیان شد.

برخی افراد، مشایی را نامزد دولت معرفی کردند و برخی اعضای هیات دولت صراحتا اعلام کردند که مشایی نامزد مورد نظر شخص رئیس جمهور است و در این خصوص مشورتی با اعضای کابینه نشده است.

حضور رئیس جمهور برای همراهی یک نامزد انتخاباتی در وزارت کشور با واکنش‌های زیادی همراه شد؛ به خصوص پس از آن که غلامحسین الهام، مجتبی ثمره هاشمی و زریبافان حاضر به همراهی رئیس جمهور و رحیم مشایی در وزارت کشور نشدند، اخباری منتشر شد که برخی دیگر از اعضای دولت در اولین جلسه هیئت دولت نسبت به این رفتار احمدی نژاد اعتراض کردند.

بنابر این گزارش، در روز آخر ثبت نام نامزدها، تصمیم بر این بوده که افراد یاد شده به همراه خلیلیان و رحیمی دسته جمعی در وزارت کشور حضور پیدا کرده و تصمیم گیری برای کاندیداتوری با توجه به شرایطی که رقم می خورد، توسط رئیس جمهور انجام گیرد.

حضور بدون هماهنگی خلیلیان و نماینده رحیمی در روز ثبت نام، با واکنش بعدی احمدی نژاد در جلسه هیات دولت مواجه شد ه و انصراف آنها از کاندیداتوری نیز بر اساس همین واکنش احمدی نژاد انجام شده است.

ظاهرا خلیلیان در هنگام سفر هیات دولت به مازندران، موضوع نامزدی خود را با احمدی نژاد در میان می‌گذارد که با سکوت وی مواجه می شود و این سکوت از سوی خلیلیان به عنوان موافقت رئیس جمهور تلقی می گردد و در نهایت نیز اقدام به ثبت نام می کند.

در این جلسه همچنین احمدی نژاد مشایی را کارآمدتر و بهتر از همه کاندیداهای موجود خوانده است.

بر اساس اخبار رسیده، احمدی نژاد به دلیل عدم استقبال محمدنجار وزیر کشور از وی در هنگام ورود به وزارت کشور در روزی که مشایی را همراهی‌ کرده، به شدت نسبت به نجار اعتراض کرده و نجار نیز البته پاسخ اعتراض‌های احمدی نژاد را داده است.
بازگشت به ابتدای صفحه

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=24515

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. زنده باشی برادر

  2. حقشو کف دستش گذاشتی فقط مشایی

  3. شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  4. خسته نباشی دکتر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.